Ik had mijn box bij de etos gisteren gehaald. Leuk hoor! Alles wat gratis is vind ik leuk trouwens. Alleen al die tijdschriften die je overal bij krijgt ben ik wel een beetje klaar mee. Vandaag pakje gekregen met de luiertas die ik besteld heb. Zitten er 2 dingen niet in de tas (verschoningsmatje en nog een klein tasje). Balen! Direct maar een klachtenmail verzonden. Verder heb ik een dag of 2 pijn aan mn buik. Denk dat het groeipijn is. En ik heb last van brandend maagzuur. Oh ja, en ik ben moe en uitermate snel geirriteerd. Kortom: ik heb mn week niet, haha.
Wendy: ik heb de laatste tijd ook geen puf. Ben erg moe, duizelig, snel misselijk vooral in de auto. Ook heb ik last van mijn hormonen. Zal dit eens aankaarten volgende week bij mijn gyn. Ik heb een lage bloeddruk maar voor mijn gevoel nu erg laag
Moet me ook nog even aanmelden voor die boxen. Vandaag even wat geshopt voor t kamertje en natuurlijk meteen t wiegje opgemaakt! Zo schattig.. En dan nog 24 weken wachten tot het gevuld word!
Superschattig. Ik heb gisteren de comode gedaan. Verzorgingskussen dr op. Leuk hoesje erover. Wat kleine dingetjes dr bij. Ach ja. Vind het zo leuk om bezig te zijn met dat spul.
Wow Denisja! Dat ziet er super uit!! Je kan, omdat de baby nog lang niet komt, een vuilniszak over het bedje leggen. Dan komt er geen stof etc. bij. Zo deed ik dat toen ik het bedje had opgemaakt. En als je dan bezoek ofzo krijgt, hupsakee, vuilniszak eraf Maar dit is maar een idee...
intake was goed gegaan...de moeheid komt echt door de hormonen want me ijzer gehalte was helemaal goed! en ik krijg bij elke bezoek een echo want met zon hartje luister is lastiger zei de VK maak nks uit kan ik vaak babytjes zien... ik heb mn eerste buik foto gemaakt wil ik hier ook delen en op de achter grond staat bij 1 foto : mijn dochtertje zit tv kijken op de grond) hihihi mijn nieuwe afspraak is Bij de GYN 26-07 (17 weekjes) zo vandaag niet veel doen ben veel te moe! en ik zag al mooie wiegje!
Wat een super schattig wiegje, heel leuk allemaal!! 25012010 WAUW wat een mooie buik heb je al zeg!! Vraagje, wie voelt al wat kriebelen?? ik voel nog helemaal niets, wie weet vanaf welke week dat zo'n beetje begint?
Fijn van t goede nieuws 25012010!! Mootje, ik voel al wat kriebelen ja. Nog niet elke dag, het is heel af en toe. Maar heb t al sinds 11 weken! Bizar vroeg natuurlijk en in t ziekenhuis zeiden ze ook dat dat niet kan. Maar ja ik voel t toch echt...
Ik ben vandaag 16 week. Ik voel de baby al wel als ik druk ben geweest en ik dan rustig ga zitten of liggen. Mooie buik hoor! Ik zal binnenkort ook even een foto showen van mijn buik