juul: Welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen en uiteraard van harte gefeliciteerd!! @ mamaEl: Ja, thuis sta ik inderdaad (vooral als ik honger heb) te kokhalzen en verder nergens. Apart hoe dat werkt zeg! @ MvM: heb trouwens vandaag voor de laatste keer de Moeders voor Moeders flessen buiten gezet. Weer een mijlpaal, morgen 16 weken zwanger
ik sta thuis altijd te kokhalzen zodra ik een kattenhaar in m'n mond krijg(giz rand me tegenwoordig zowat aan met de kopstoten) en bij tandenpoetsen.. Wat een drama.. Of dat ergens anders zo ook is weet ik eigenlijk niet.. nog 1 nachtje slapen! Nog mensen met ideeën? Jongentje of meisje?
Vanochtend bij de vk geweest. Mijn suiker en ijzergehalte getest. Waren allebei goed. Bloeddruk nog steeds laag. Met de baby ook alles goed. Verrassing: we kregen nog een echo . Kleine 'stond' rechtop in mn baarmoeder en was echt superdruk. Daardoor niet zo goed op de foto gekregen maar dat is niet zo belangrijk. Was super om hem/haar weer te zien. En we hebben het hartje gehoord. Ook super!!! Van de verloskundige kregen zowel de baby als ik een 10 zo goed zag alles er uit
♥DECEMBER MAMA'S♥ 10 December 2013: - Rachster (32 jaar) Derde kindje, Jongen 11 December 2013: - XxDxX (26 jaar) Eerste kindje 13 December 2013: - Lonny (33 jaar) Derde en Vierde kindje 15 December 2013: - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, Meisje 16 December 2013: - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje - JtlKim, (23 jaar) Tweede kindje 17 December 2013: - Andastra (26 jaar) Tweede kindje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje - Anoniempje25 (26 jaar) Eerste kindje 18 December 2013: - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, Verrassing - Nathaliiej (23 jaar) Eerste kindje 19 December 2013: - Annekevdz (34 jaar) Derde en Vierde kindje 20 December 2013: - Salamander (26 jaar) Eerste en Tweede kindje, Verrassing - Porkie (24 jaar) Eerste kindje Meisje 22 December 2013: - Tieta (25 jaar) Eerste kindje - IS88 (24 jaar) Eerste kindje, Meisje 23 December 2013: - KimSQ (? jaar) ? kindje - Rokla, (29&32 jaar) 1e kindje 24 December 2013: - Butterfly1984 (28 jaar) 3e kindje - Mamavanmenm, (29 jaar) 3e kindje (waarvan 1 engeltje) 25 December 2013: - Limo (27 jaar) ? kindje Verrassing 26 December 2013: - Kheyra (32 jaar) Eerste kindje - Amirahussein (36 jaar) Vierde kindje - Yip (37 jaar) Derde kindje 27 December 2013: - Vallie87 Eerste kindje - Juull, (? jaar) ? kindje 29 December 2013: - GFH (Wendy) (32 jaar) Eerste kindje 30 December 2013: - Debs1 (31 jaar) Eerste kindje - Miran78 (34 jaar) Eerste kindje - AKB3 (28 jaar) Eerste kindje 31 December 2013: - Poekies (29 jaar) Eerste kindje 1 Januari 2014: - 25012010 (24 jaar) Tweede en Derde kindje Vlindertjes - Troelaa (27 jaar) - Melkchocolaatje (30 jaar) - Pharilla (34 jaar) - Mamsie86 (26 jaar) - Yinxy (29 jaar) ♥ Afspraken - Echo's & Controles♥ Week 27 - Andastra, 1 juli echo - JTLKIM, 2 juli VK - Annekevdz, 3 juli suikertest - Nathaliiej, 3 Juli Geslachtsbepaling - JTLKIM, 4 Juli Pretecho - MamaEl, 4 Juli Vk - Salamander, 4 Juli controle + echo Gyn - Rachster, 4 Juli Gyneacoloog - MamaEl, 6 Juli Geslachtsbepaling Week 28 - Rachster, 8 Juli vk - Lonny, 8 Juli Gyn - xXxPoekiesxXx, 9 Juli vk - IS88, 11 Juli Geslachtsbepaling - Jezz, 11 Juli controle vk - Mamavanmenm, 11 juli Geslachtsbepaling - Nathaliiej, 12 Juli Controle Vk Week 29 - Mamavanmenm, 15 juli Controle Vk - GFH, 16 Juli Geslachtsbepaling - xXxpoekiesxXx, 17 Juli Geslachtsbepaling - IS88, 17 Juli controle Vk - Porkie 17 Juli Gyn - Annekevdz, 17 Juli Gyn - Debs1, 18 Juli Geslachtsbepaling - Salamander, 18 Juli 20-weken echo - AKB3, 19 Juli controle vk Week 30 - Rachster, 23 Juli 20-weken echo - Annekevdz, 23 Juli 20-weken echo - 25012010, 26 Juli Gyn Week 31 - MamaEl, 29 Juli 20-weken echo - Jezz, 29 Juli 20-weken echo - Mootje1982, 29 Juli 20-weken echo - Jezz, 29 Juli 20-weken echo - GFH, 31 juli vk - IS88, 2 Augustus 20-weken echo Week 32 - Nathaliiej, 5 Augustus 20-weken echo - Butterfly1984, 7 Augustus 20-weken echo - Annekevdz, 9 Augustus Gyn Week 33 - GFH, 13 augustus 20 weken echo - xXxPoekiesxXx, 14 Augustus 20-weken echo
@Nathaliiej, ik heb geen idee maar ik gok voor jou op een meisje Wordt echt een spannende dag voor jou morgen! Ook nog afrijden, ik ga voor je duimen! Hier nog 4 nachtjes slapen.. Begin wel erg benieuwd te worden! @GFH, fijn meid dat alles weer goed was met de kleine! Leuk dat jullie hem/haar gezien en gehoord hebben! @hier vandaag ook weer naar de vk geweest (i.p.v. donderdag). Ook het hartje weer horen kloppen, supermooi! Alles ook goed verder, ik moet wel buik- en rugklachten in de gaten houden en als het erger wordt evt. naar de fysio. Meiden, geniet ervan!
Gfh. Wat goed dat alles er goed uitzag echo. Mamaei. Wat fijn dat je het hartje even heb kunnen horen. Heerlijk geluid is dat. Nathaliiej. Succes morgen met afrijden. Zal voor je duimen. Hier vandaag naar de markt geweest met mijn jongste. Ik heb me toch een leuk jurkje en een jumpsuit kunnen scoren voor bijna niks. Echt lekker rekbaar, dus daar kan ik nog wel ff in. Haha. Ben er super blij mee. Nou ik ga gauw de kids van school halen. Fijne dag vandaag meiden.
@ mamaEI: ik weet al wat het wordt, maar hoop nu op bevestiging van de gyn! Oh, en wat is afrijden? Rij-examen?
ja! Thanks ladies.. ik ben in dec. Begonnen omdat ik toen dus al zwanger was.. En dan had ik nu gewoon bijna op m'n eind gelopen.. De instructeur had het eigenlijk gewoon te druk.. Dus ik hoop zoooo hard dat het klaar is na morgen.. Totaal iets van 45 uur gelest.. Pff haha
He meiden Ik ben terug van bijna 3 weken vakantie! Was heerlijk! Voor zover ik gelezen heb gaat alles nog goed hier! En al wat geslachtsbepalingen geweest leuk!! Wij zijn om 10 uur aan de beurt voor een uitgebreide echo om te kijken of alles goed is. (Organen enzo worden al bekeken). En dan weten we ook wat het is! Zo spannend en leuk! Morgen alweer 16 weken maar nog zo moe als een hond.... Ik zag dat ik niet meer in de lijst sta? Mijn nieuwe uitgerekende datum is 19 dec. Misschien mag ik er qeer bij? En mag ik ook de link van FB?
Gisteren voor het eerst naar Zwangerfit geweest. Dat is me niks tegen gevallen. Wel lekker sporten maar wel goed in de gaten gehouden worden. Het word gegeven door fysiotherapeuten,(en toevallig is ze net als mij 16 weken zwanger) en dus letten ze ook meteen op je houding en geven ze tips. Warming up, steppen, rekken, bekken trainingen, even op wat apparaten, crosstrainer, roeiapparaat, loopband, fiets, en daarna nog even wat relaxen en 'bij de baby komen'. Ik vind t leuk. Je mag starten vanaf 16 weken en je kunt het doen zolang je het zelf vol houd. En daarna is er Mammafit, om weer 'in shape' te komen na je zwangerschap.
@Nathaliiej, succes vandaag! Duim voor je!! @Dreamer, lekkere vakantie gehad? Welkom terug! En vandaag dus kijken wat het is? Spannend! Laat je het weten? @Jezz, leuk zeg, misschien moet ik daar ook maar eens aan beginnen.. Lijkt me wel wat! Fijne dag allemaal! Ik ga zo weer aan het werk tot half 10 vanavond
Jezz. Dat klinkt leuk zeg dat zwangerfit en mamafit. Ik ga hier ook even zoeken of wij hier ook zoiets hebben.
Zwangerfit is super leuk, wordt bij ons in het dorp ook gegeven door de fysiotherapeut. Lekker sporten onder goede begeleiding ! Ben benieuwd hoe het met Nathaliiej gaat!
Succes Nathaliiej zet m op! Dreamer welkom terug, waar ben je geweest? spannend hoor, straks je echo! Zodra ik weer op de laptop zit zal ik je er weer bij zetten. En anders wil Nathaliiej het vast wel doen.