Bluhh geen goed nieuws. Mislukt.. & eerlijk gezegd wil ik nu ook niet meer verder.. Maargoed daar zijn kev & mn ouders 't niet mee eens.. We'll see what happens.
ah, balen zeg! Maar niet opgeven hoor!!! Als je nu stopt moet je op een later moment alles weer oppakken. (En ik ben behoorlijk pro rijbewijzen, hier is bij ons openbaar vervoer behoorlijk slecht geregeld, en ik heb zelf al m'n rijbewijzen behalve bus. Dus A,B,BE,C en CE, heb zelf 3 jaar op de vrachtwagen gereden Toet toet!!)
Balen meis! Maar niet opgeven, herkansing doe je nu sneller anders moet je later veel meer inhalen! Knuff!!
Oh jammer! Volgende keer meer geluk Idd niet opgeven hoor! Je kunt het! Morgen weer naar de gynaecoloog. Ben de laatste tijd zo duizelig! Echt super vervelend!! Morgen 17 week
Ik heb echt een baaldag. Pokke reorganisatie op het werk komt me mn neus uit. En vandaag ook nog eens een werkdag van 8.30 tot 18.30 zonder pauze. Ik ben kapot!
♥DECEMBER MAMA'S♥ 10 December 2013: - Rachster (32 jaar) Derde kindje, Jongen 11 December 2013: - XxDxX (26 jaar) Eerste kindje 13 December 2013: - Lonny (33 jaar) Derde en Vierde kindje 15 December 2013: - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, Meisje 16 December 2013: - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje - JtlKim, (23 jaar) Tweede kindje 17 December 2013: - Andastra (26 jaar) Tweede kindje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje - Anoniempje25 (26 jaar) Eerste kindje 18 December 2013: - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, Verrassing - Nathaliiej (23 jaar) Eerste kindje 19 December 2013: - Annekevdz (34 jaar) Derde en Vierde kindje - Dreamer2012 (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) 20 December 2013: - Salamander (26 jaar) Eerste en Tweede kindje, Verrassing - Porkie (24 jaar) Eerste kindje Meisje 22 December 2013: - Tieta (25 jaar) Eerste kindje - IS88 (24 jaar) Eerste kindje, Meisje 23 December 2013: - KimSQ (? jaar) ? kindje - Rokla, (29&32 jaar) 1e kindje 24 December 2013: - Butterfly1984 (28 jaar) 3e kindje - Mamavanmenm, (29 jaar) 3e kindje (waarvan 1 engeltje) 25 December 2013: - Limo (27 jaar) ? kindje Verrassing 26 December 2013: - Kheyra (32 jaar) Eerste kindje - Amirahussein (36 jaar) Vierde kindje - Yip (37 jaar) Derde kindje 27 December 2013: - Vallie87 Eerste kindje - Juull, (27 jaar) Tweede kindje 29 December 2013: - GFH (Wendy) (32 jaar) Eerste kindje 30 December 2013: - Debs1 (31 jaar) Eerste kindje - Miran78 (34 jaar) Eerste kindje - AKB3 (28 jaar) Eerste kindje 31 December 2013: - Poekies (29 jaar) Eerste kindje 1 Januari 2014: - 25012010 (24 jaar) Tweede en Derde kindje Vlindertjes - Troelaa (27 jaar) - Melkchocolaatje (30 jaar) - Pharilla (34 jaar) - Mamsie86 (26 jaar) - Yinxy (29 jaar) ♥ Afspraken - Echo's & Controles♥ Week 27 - Andastra, 1 juli echo - JTLKIM, 2 juli VK - Annekevdz, 3 juli suikertest - Nathaliiej, 3 Juli Geslachtsbepaling - JTLKIM, 4 Juli Pretecho - MamaEl, 4 Juli Vk - Salamander, 4 Juli controle + echo Gyn - Rachster, 4 Juli Gyneacoloog - MamaEl, 6 Juli Geslachtsbepaling Week 28 - Rachster, 8 Juli vk - Lonny, 8 Juli Gyn - xXxPoekiesxXx, 9 Juli vk - IS88, 11 Juli Geslachtsbepaling - Jezz, 11 Juli controle vk - Mamavanmenm, 11 juli Geslachtsbepaling - Nathaliiej, 12 Juli Controle Vk Week 29 - Mamavanmenm, 15 juli Controle Vk - GFH, 16 Juli Geslachtsbepaling - xXxpoekiesxXx, 17 Juli Geslachtsbepaling - IS88, 17 Juli controle Vk - Porkie 17 Juli Gyn - Annekevdz, 17 Juli Gyn - Debs1, 18 Juli Geslachtsbepaling - Salamander, 18 Juli 20-weken echo - Juull, 18 juli controle vk - AKB3, 19 Juli controle vk Week 30 - Rachster, 23 Juli 20-weken echo - Annekevdz, 23 Juli 20-weken echo - 25012010, 26 Juli Gyn Week 31 - MamaEl, 29 Juli 20-weken echo - Jezz, 29 Juli 20-weken echo - Mootje1982, 29 Juli 20-weken echo - Jezz, 29 Juli 20-weken echo - GFH, 31 juli vk - IS88, 2 Augustus 20-weken echo Week 32 - Nathaliiej, 5 Augustus 20-weken echo - Butterfly1984, 7 Augustus 20-weken echo - Annekevdz, 9 Augustus Gyn Week 33 - GFH, 13 augustus 20 weken echo - xXxPoekiesxXx, 14 Augustus 20-weken echo
Zo heb de lijst weer even bijgewerkt. Nathaliiej hoe was je echo? En wat gaat het worden?? Rachster wat vervelend van die duizeligheid! GFH lekker de beentje omhoog en uitrusten! Hier morgen mn echo, fijn! na die stress van 2 weken geleden kijk ik er erg naar uit! Maar ik ben opzich wel positief want ik voel nog steeds de kriebeltjes... ben licht gespannen maar dus ook wel zin erin!
@Nathaliej: zonde zeg! Maar volgende keer beter! Was dit je eerste poging? En je had gisteren toch ook echo? Hoe ging die? @Rachster: succes bij de gyn, hoop dat ze iets aan je duizeligheid kunnen doen. @Salamander: succes vandaag, ik duim voor je!
Salamander succes! Fijn dat ik er weer in sta! We zijn naar italie geweest, heerlijk! En achter mijn naam in de lijst mag de kleur blauw! we krijgen ee er een zoon bij <3.
Goede morgen dames. Salamander succes vandaag! Mamaei vandaag geslachtbepaling toch? Spannend. Mag ik ff klagen. Al de hele week slaap ik slecht. Onrustig. Rare dromen. Ben ook dan de hele dan moe. En emo, echt niet te geloven. Verder heb ik sinds een paar dagen last van mijn liezen mijn rug begint zeerder te doen en mijn schaambod doet af en toe zeer. Maandag weer naar de gyn. Hoop dat hij er wat op weet. Lijkt het een beetje op bekkeninstabiliteit? Ik heb dat nog niet eerder gehad. Wel zwangerschap ischias, die begint nu ook weer op te spelen..voel me best een kreukel nu. Zo ik ben klaar met klagen. We gaan straks zwemmen. Heb er best zin in. Moet ff kijken of ik nog in mn tankini kan anders moet ik ff wat anders verzinnen. Dames fijne dag vandaag!
Nathaliiej, ik heb mijn rij-examen (België) wel drie keer moeten doen! Vond ik verschrikkelijk! Maar uiteindelijk is het toch gelukt, 't is ook een beetje een kwestie van geluk hebben he! 't Lukt je wel!! Over 2 uurtjes mag ik weer naar de gyn, heb er echt geen zin in eigenlijk, 'k vind die man niet meer leuk. En mijn man gaat niet mee omdat hij 't geslacht niet wil weten, dus dan zit ik daar alleen. Pffft.
alle dames su6 vandaag met echo's! geniet gewoon van ik moet nog helaas 3 weekjes @Lonny ik heb vanacht ook raar gedroomt wordt niet vrolijk van vandaag over een slang die mij deed bijten ... maar het zijn allemaal kwaaltjes bij zwangerschap jammer genoeg krijg je raar dromen van ...brrr maar goed @ dreamer een jongen leuk! van harte met jullie knulletje! @nat geef de moed niet op!
@ Lonny, dat van die dromen herken ik. Ik heb deze week mijn baby al laten verdrinken en ben zelf terecht gekomen in sneeuwstormen. Vreemde enge dromen.
Echt rare dromen meiden. Mijn droom: ik droeg mij kindjes in een plastic bakje met water. Daar konden ze in groeien. En een dikke rat zat achter ze aan die ze wou opvreten. 1 had hij te pakken gekregen. Maar die heb ik gelukkig kunnen redden. Toen deed ik gelukkig mijn ogen weer open. Echt rare nare dromen. Is soms echt zweten geblazen. Maar gelukkig is het niet echt.