argh!!! mn hele berichtje kwijt doordat k even een pagina terug wilde kijken.... nou weer overnieuw dan: Dromen heel herkenbaar! ik droom ook de raarste dingen en ze lijken dan ook nog zo echt! Bah! Andastra balen dat je alleen moet, is er niemand anders die je mee kan vragen? Lijkt me wel lastig als jij t geslacht wel weet en je man niet. Hoe ga je dat voor je houden? Mijn man kan vandaag ook niet mee. Ik moet elke twee weken op controle dus ja, dan gaat hij niet steeds vrij vragen natuurlijk. Dus vandaag gaan mn ouders mee, die hebben er helemaal zin in, haha! Lonny wat vervelend dat je je zo voelt! hopelijk kan de gyn je meer vertellen hoe en wat. Geniet van het zwemmen, hopelijk kan je dan alles even vergeten! Dat slechte slapen herken ik trouwens ook, is al zo sinds ik zwanger ben, pff... maar goed, ben eigenlijk nooit een goeie slaper geweest. Dreamer leuk een jongetje! Ik zet t erbij zodra ik weer op de laptop ben, of iemand anders die eerder is. En heerlijk Italie! Dan heb je vast lekker weer gehad?! Nou nog even geduld... om 13.30 heb ik de echo, kan niet wachten!
hey Lonny met dat stukje : kindjes in een plastic bakje met water. Daar konden ze in groeien dat had ik ook gedroomt toen was ik 10 weekjes zwanger! wa toeval.... maar je heb een speelgoedje die je in water moet leggen dan wordt hij grooter de volgende dag...hmmmm gelukkig inderdaad zijn het dromen!
Salamander dat ken ik ook zo goed mijn berichtje kwijt zijn. Haha. Ik heb besloten mijn berichtjes wat korter te laten of in gedeeltes te posten.
@ GFH, fijn dat je controle goed was, en je bewegende beebje op de echo haha @ Dreamer2012, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Gefeliciteerd, een jongen wat leuk!!! @ Jezz, klinkt leuk! Ik heb er alleen een hekel aan om wekelijkse afspraken vast te zetten wat betreft sporten haha, stiekem ben ik gewoon te lui. @ Salamander, spannend je echo! Ben benieuwd meid, ik denk aan je! @ Lonny, klinkt wel als Bi. De pijn bij mijn liezen, schaambeen en stuitje komt daar ook vandaan.. Evenals mn onderrug.. Kzou eventjes een afspraak maken bij een fysio.Veel plezier met zwemmen! @ Andastra, spannend! Hoelaat mag je? @ Dames, bedankt voor de lieve reacties! Twas even een fikse domper.. en die kan ik op dit moment even niet meer hebben met al het gedoe in de familie. Was inderdaad de 1e poging, en nu ga ik per direct over naar een andere rijschool, want mn eigen die heeft ineens een maand vakantie!! Dus dan zou ik pas over 3 maanden een nieuwe poging mogen doen, en een maand pauze lijkt ons niet slim. Wij weten wat we krijgen! De arme man heeft 10 minuten in mn al pijnlijke buik lopen porren, want t lag met de voetjes, en hoofd naar beneden! Dus totaal dubbelgeklapt, en iedere keer beentjes uitstrekken, kontje omhoog, en vervolgens weer terugzakken.. Net toen hij het op wilde geven, draaide het ruggetje naar mijn rug toe.. en ging het wijdbeens liggen.. Zie hier het resultaat! Mensen die het zien? Ghehehe, ik verklap het strakjes, als de rest van de fam. Ingelicht is. Oja, gistermiddag lag ik op de bank.. en in 1 keer voelde ik 1 keer een duwtje van binnen.. net alsof er een behoorlijke luchtbel plopte.. Daar zitten mn darmen echt niet, maar ik wist niet of het nu echt al kon.. Zegt gisteravond de man van de echo; je zal het al vroeg gaan voelen, je placenta ligt helemaal achter je kindje.. Conclusie; Ik heb gister voor t eerst de baby gevoeld! Haha zo bizar!
hallo Allemaal, Ik wil me graag aanmelden voor de group, ik ben uitgerekend op 20 december 2013 van mijn eerste kindje. Heel spannend allemaal, ben op de zwangerschapspagina zo veel mogelijk informatie aan het vergaren omdat ik geen idee heb hoe de wereld van zwangerschap en moeder zijn in elkaar zit. het lijkt me heel leuk met jullie allemaal een groepje te vormen gezien we allemaal ongeveer gelijk uitgerekend zijn, ik moet nog een paar 100 pagina's van deze topic lezen, maar wou al vast me zelf voorstellen. Ik ben nu 16 weken zwanger (morgen) en zwanger van mijn eerste kindje, ik ben 26 jaar. 23 july heb ik mijn controle weer en ik heb op 2 augustus (week 31?) mijn 20 weken echo dan ben ik precies 20 weken zwanger. Ik krijg in mijn 20 weken ook nog een suiker en ijzer test.
*breekt in* Denk het te zien Nath Leuk!! Gefeliciteerd! Jammer van je rijbewijs, gewoon nog eens voor gaan.. in 1 keer halen gebeurt niet zo vaak meer tegenwoordig. Het begin is er.. theorie en ervaring heb je al Mooie echo + buikjes allemaal! X Joyce *breekt uit*
@Nathaliiej: klopt het geslacht met de Chinese kalender? Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Ben zo benieuwd! Op FB heb ik ook een bericht geschreven en daar klopt het bij alle dames! (voor diegene die het willen weten) En natuurlijk welkom Izzai
Oohw Joyce wat lief van je! Thanks ladies.. Ehhm die chinese kalender, dat is toch zeg maar de innestelingsdatum.. of van je posi test? Ik was toen nog 22, en 27 Mrt een posi ovu.. Dus dan zeggen ze Jongen.. Als ik het goed snap.. Edit; Iemand voor mij de Facebook link? Ik ga me er toch aan wagen.. en als ik het toch niks vind ben je er zo weer vanaf toch..?
♥DECEMBER MAMA'S♥ 10 December 2013: - Rachster (32 jaar) Derde kindje, Jongen 11 December 2013: - XxDxX (26 jaar) Eerste kindje 13 December 2013: - Lonny (33 jaar) Derde en Vierde kindje 15 December 2013: - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, Meisje 16 December 2013: - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje - JtlKim, (23 jaar) Tweede kindje 17 December 2013: - Andastra (26 jaar) Tweede kindje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje - Anoniempje25 (26 jaar) Eerste kindje 18 December 2013: - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, Verrassing - Nathaliiej (23 jaar) Eerste kindje Meisje 19 December 2013: - Annekevdz (34 jaar) Derde en Vierde kindje - Dreamer2012 (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) Jongen 20 December 2013: - Salamander (26 jaar) Eerste en Tweede kindje, Verrassing - Porkie (24 jaar) Eerste kindje Meisje - izzaiqbal (26 jaar) Eerste kindje 22 December 2013: - Tieta (25 jaar) Eerste kindje - IS88 (24 jaar) Eerste kindje, Meisje 23 December 2013: - KimSQ (? jaar) ? kindje - Rokla, (29&32 jaar) 1e kindje 24 December 2013: - Butterfly1984 (28 jaar) 3e kindje - Mamavanmenm, (29 jaar) 3e kindje (waarvan 1 engeltje) 25 December 2013: - Limo (27 jaar) ? kindje Verrassing 26 December 2013: - Kheyra (32 jaar) Eerste kindje - Amirahussein (36 jaar) Vierde kindje - Yip (37 jaar) Derde kindje 27 December 2013: - Vallie87 Eerste kindje - Juull, (27 jaar) Tweede kindje 29 December 2013: - GFH (Wendy) (32 jaar) Eerste kindje 30 December 2013: - Debs1 (31 jaar) Eerste kindje - Miran78 (34 jaar) Eerste kindje - AKB3 (28 jaar) Eerste kindje 31 December 2013: - Poekies (29 jaar) Eerste kindje 1 Januari 2014: - 25012010 (24 jaar) Tweede en Derde kindje ♥Tussenstand♥ 4 Meisjes 2 Jongens 4 Verrassingen Vlindertjes - Troelaa (27 jaar) - Melkchocolaatje (30 jaar) - Pharilla (34 jaar) - Mamsie86 (26 jaar) - Yinxy (29 jaar) ♥ Afspraken - Echo's & Controles♥ Week 27 - Andastra, 1 juli echo - JTLKIM, 2 juli VK - Annekevdz, 3 juli suikertest - Nathaliiej, 3 Juli Geslachtsbepaling - JTLKIM, 4 Juli Pretecho - MamaEl, 4 Juli Vk - Salamander, 4 Juli controle + echo Gyn - Rachster, 4 Juli Gyneacoloog - MamaEl, 6 Juli Geslachtsbepaling Week 28 - Rachster, 8 Juli vk - Lonny, 8 Juli Gyn - xXxPoekiesxXx, 9 Juli vk - IS88, 11 Juli Geslachtsbepaling - Jezz, 11 Juli controle vk - Mamavanmenm, 11 juli Geslachtsbepaling - Nathaliiej, 12 Juli Controle Vk Week 29 - Mamavanmenm, 15 juli Controle Vk - GFH, 16 Juli Geslachtsbepaling - xXxpoekiesxXx, 17 Juli Geslachtsbepaling - IS88, 17 Juli controle Vk - Porkie 17 Juli Gyn - Annekevdz, 17 Juli Gyn - Debs1, 18 Juli Geslachtsbepaling - Salamander, 18 Juli 20-weken echo - Juull, 18 juli controle vk - AKB3, 19 Juli controle vk Week 30 - Rachster, 23 Juli 20-weken echo - Annekevdz, 23 Juli 20-weken echo - izzaiqbal, 23 Juli controle - 25012010, 26 Juli Gyn Week 31 - MamaEl, 29 Juli 20-weken echo - Jezz, 29 Juli 20-weken echo - Mootje1982, 29 Juli 20-weken echo - Jezz, 29 Juli 20-weken echo - GFH, 31 juli vk - IS88, 2 Augustus 20-weken echo - izzaiqbal, 2 Augustus 20-weken echo Week 32 - Nathaliiej, 5 Augustus 20-weken echo - Butterfly1984, 7 Augustus 20-weken echo - Annekevdz, 9 Augustus Gyn Week 33 - GFH, 13 augustus 20 weken echo - xXxPoekiesxXx, 14 Augustus 20-weken echo
@Nathaliiej, wat balen meid!! Kan me voorstellen dat je er even geen zin meer in hebt! @Rachster, vervelend dat je zo duizelig bent! @GFH, doe je rustig aan meid? Bizar lange dag zonder pauze!! @Salamander, succes vandaag!! @Dreamer, een zoon, leuk! En heerlijk joh, Italie! @dromen, wat vervelend meiden, van die nare dromen! Ik droom ook wel veel en slaap onrustig, maar gelukkig geen nare dromen. Hopelijk gaat het snel weer over! @Lonny, geslachtsbepaling heb ik niet vandaag, maar overmorgen. Spannend, gelukkig begint het op te schieten! @Andastra, balen meid dat je man niet mee wilt. Hopelijk wel een goeie echo, ondanks de minder leuke gyn! @Nathaliiej, een meisje, wat leuk!! En wat super dat je haar ook meteen gevoeld hebt Geniet ervan! @Izzaiqbal, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! @Joyce, leuk dat je af en toe nog even komt kijken hier, hoe gaat het met je?? Zo, weer een heel verhaal, maar er was alweer zoveel bijgekletst hier!
izzaiqbal: welkom hier! Vandaag doe ik rustiger op mn werk ja Ga sowieso op tijd naar huis en heb extra lang pauze genomen.
Nathaliiej wat leuk een meisje!! En leuk dat je dr ook gevoeld hebt! En thanx voor de aanpassingen op de lijst, fijn om het samen met iemand te doen! Welkom Izzaiqbal! Pharilla wat leuk dat je zo af en toe nog ns inbreekt! Hoe is t met je? Meiden ik voel me zo gelukkig!! Echo was helemaal goed, de kindjes waren beiden lekker druk aan t bewegen! Er was er weer eentje eigenwijs waardoor ze hem niet goed kon meten. Uiteindelijk gelukt, weer een lange echo dus. Vervolgens bij de gyn vond hij dat er niet goed gemeten was, dus hup, weer een echo haha! Al dat geduw op mn buik was niet fijn maar ik had t er voor over. Gelukkig bleek uit zijn meting dat de kindjes toch een minder groot verschil bleken te hebben als eerst door de echoscopiste was opgemeten. Dus ik weer gerustgesteld. Heb nog gevraagd of het niet vroeg was om de volgende keer al de 20-weken echo te hebben maar dat vond hij geen probleem. Hij gaf aan dat als er dan dingen zijn die we niet zien, we daar dan gewoon de volgende keer naar gaan kijken. Dus oke, ik vind het prima haha! Ben weer helemaal gerustgesteld en blij met mn kindjes. Ze vroegen nog of we t geslacht wilden weten: nee!! hihi...
Nathaliiej wat leuk een meisje van harte!! Salamander wat fijn dat alles goed is! Pharilla wat leuk dat je af en toe mee leest, hoe is het met je! Hier nog steeds grieperig! Heb maandag controle bij de VK en heb heel erg behoefte aan bevestiging dat alles ok is met de beeb. Nu ik ziek ben heb ik totaal geen gevoel meer dat ik zwanger ben. M'n buik is ook minder groot, misschien omdat m'n darmen minder zijn opgeblazen. Onzekere gevoelens dus.
@ Nath ja een meisje! Dat dacht ik te zien, 3 streepjes Mooi hoor! @ Salamander fijn dat alles goed is!! @ Mootje hoop dat je snel beter bent! @ Allemaal, Hier is alles goed hoor, we gaan er weer voor Geniet van jullie zwangerschap en ik lees vaak nog mee inderdaad Dikke kus Joyce