@Salamander, wat super meid, dat alles goed was met de kindjes! Wat is dat weer genieten dan he! Een hele geruststelling! @Mootje, vervelend meid dat je grieperig bent en ook dat je zo onzeker bent nu! Anders gewoon even de vk bellen en vragen of je eerder langs kunt komen? Al is het maar gewoon voor je eigen geruststelling! Beterschap! @Joyce, ik hoop dat het snel weer raak is bij jullie! Het is je gegund!!
oooh wat ben ik een softie.. of je zit te janken bij liedje hopelesly devoted to You, terwijl je grease kijkt.. Lol..tis maar goed dat vl niet thuis is..die zou niet meer bijkomen van het lachen
Wat fijn salamander! Hier steeds aan voelen of ik t hummeltje al kan voelen, maar helaas bij onze dochter kon ik haar rond 18 weken voelen. Nu willen we trouwens weer niet weten wat het wordt
Hier ook een goeie echo. Beestje weegt al 176gr Heb wel een hekel aan mijn gyn. Gelukkig voor de 20-wekenecho bij een andere gyn! 31 juli is het zover!
Wat een heerlijk weer! Gister hele huis grondig gesopt dus lekker klaar voor het weekeind! En heb weer wat leuke dingetjes gekocht en gekregen voor ons kleine meisje! Ik voel haar nu echt wel bewegen, alleen als ik zit! Zo leuk. Dinsdag weer naar het hartje luisteren! Jullie nog plannen van t weekeind? Wij gaan lekker varen!
Wat een leuk onderwerp hier! Als ik tijd heb lees ik alle pagina's terug . Ik verwacht mijn eerst kindje, uitgerekende datum 29 december 2013 en ik ben 24 jaar. 16 juli de geslachtsecho, ben zo benieuwd
Goede avond meiden. @nathaliiej. Wat leuk een meisje. Hopenlijk weet ik maandag ook wat ze gaan worden. @Mamaei. En ik had nog op de lijst gezien wanneer jij de geslachtbepaling kreeg. Ik loop een paar dagen voor. Haha. @Salamander. Fijn dat het goed gaat met je kleintjes.en dat je weer gerustgesteld bent. Maandag krijgen wij de uitslag van het bloed en kan ik ze weer even zien. Hopenlijk ben ik dan ook weer gerustgesteld. @mootje. Beterschap meid. Ben vandaag samen met mijn oudste bijna de hele dag bezig geweest zijn kamer eens grondig uit te mesten. Hij werd er flink chagie van. Maar hij had ook een bende. Hij kon me wel wat aan doen, toen ik zijn kastjes leeghaalde met allemaal zooi die hij niet meer nodig heeft. 75% van al het spul in zijn kamer kon regelrecht de papier en vuilnisbak in. Hij houd van dingetjes bewaren. Vooral onnodige dingen. Pfff. Bakken zijn nu beide vol. We zijn nog net helemaal klaar. Masr hij heeft me toch een ruimte in zijn kasten. das nu gedeeltelijk een mooie ruimte voor zijn schoolboeken en zijn schoolspul. .
@Andastra, fijn dat je een goeie echo had! Weet je inmiddels ook wat het wordt? Of wist je dat al? Of wil je het niet weten? @Denisja, wij gaan lekker relaxen van het weekend! Morgen naar de baby kijken en hopelijk zien wat het wordt En 's avonds een BBQ bij familie. Gewoon leuke dingen doen! Geniet jij lekker van het varen! @Babbona, welkom en gefeliciteerd! @Lonny, haha, nou morgen is het eindelijk zo ver hier Goed bezig geweest met je zoon! Hoe oud is hij?
Wie van jullie heeft ook al zo'n last van maagzuur ppff Wat doen jullie eraan, kan er gewoon niet van slapen
@ maagzuur heb hierin ergens gelezen dat er iemand veel melk dronk ertegen en dat dat hielp bij haar! Kan je misschien is proberen Of een extra hoofdkussen zodat je niet zo plat ligt. Groetjes
@ mamaEI: ik weet al 2 weekjes wat het zal worden, 't staat ook in de fb-groep hier kan ik 't niet zetten omdat mijn man zijn familie hier kan komen spieken en mijn man 't geslacht niet wil weten @ maagzuur: daar mag je toch medicatie voor nemen? Zijn er nog meiden die nog misselijk zijn? 't Is al veel verbeterd, maar 'k heb nog altijd momenten dat 't niet gaat. Nu bijvoorbeeld. Moet mij douchen, maar lig in bed, omdat ik weet dat ik ga moeten overgeven als ik nu ga douchen. Pfffft.
Maagzuur: paar dagen last van gehad. Gewoon Rennies voor geslikt (mag!) en nu geen last meer van. Ik ben helemaal niet misselijk. Enige waar ik nog steeds last van heb is extreme vermoeidheid.
Bedankt allemaal voor het welkom . Misselijkheid en maagzuur geen last van (gehad), eigenlijk heel weinig klachten behalve moe en nu al een weel op en af hoofdpijn.. Ik probeer het zonder paracetemol te doen maar wordt nu wel lastig! Fijn weekend allemaal!