Ik weet niet precies meer wie het vroeg over hoe ik dat doe met de zon? Maar bij deze, haha. Ik lig eigenlijk altijd al met m'n gezicht uit de zon en als ik gewoon buiten loop dat draag ik meestal alleen een zonnebril en smeer me gezicht is met speciale zonnebrand crème tegen pigmentvlekken. Van biodermal. Kleine tube is dat, speciaal voor je gezicht en het is factor 50. De rest smeer ik gewoon met normale zonnebrand factor 30! Zwangerschaps masker heb ik bij mij vorige zwangerschap ook niet gehad gelukkig! @ de lijst; die kleurt lekker roze! Leuk al die meiden! Zijn er hier ook meiden die 2 geslachten hebben of verwachten? @ lonny; wauw! Mooie buik, ben stiekem wel een beetje jaloers, het is toch wel leuk als mensen het al kunnen zien! @ hier; wij zijn vandaag met ons zoontje naar t dolfinarium geweest vanmiddag, erg leuk! En morgen gaan we dan echt varen!!
Dat was ik Thanks voor het advies! Ik durf de zo'n amper in omdat ik dus al vlekken op m'n voorhoofd heb zonder in de zo'n te zitten, zit alleen in de schaduw. In sept ga ik nog op vakantie naar de zon dus dan moet ik wel iets ve pet of hoed regelen!
Denisja. Het ziet er idd wel leuk uit al zo een grote buik. Maar het groeit snel en dat is best pijnlijk soms. Niks om jaloers op te zijn. Rustig aan groeien is beter hoor meid. Jouw buikje komt echt wel. En dan kan jij er ook lekker mee showen Ook heb ik mijn (*)(*) niet eerder zo snel zien groeien.Het is echt dubbel op. Mijn vriend vind het echt helemaal geweldig hahaha.
Mootje. Ik heb dus ook snel last van een zwangerschapsmasker. Ik draag met dit weer standaard een petje. En goed insmeren is ookbelangrijk. Wel heb ik al een lichtbruine vlek boven mijn bovenlip. Het lijkt op een wazig snorretje. Maar niet lelijk gelukkig Niemand valt het gelukkig op. Alleen als ik het ze aanwijs.
Ja dat is waar lonny, maar mijn borsten daarin tegen zijn wel weer aardig aan de maat! Weet helemaal vol, haha, t was toch was slapper geworden na de eerste zwangerschap! En het voordeel is dat ik dan maar lekker lang op m'n buik blijf slapen! Ben ook een echt buikslaper en heb dat vorige keer tot 37 weken volgehouden!
@Merel, welkom en gefeliciteerd! @ MamaEl, leuk een meisje! En met de zon. Ik smeerde me voorheen eigenlijk nooit in (ben licht getint en verbrand nooit) maar nu smeer ik mijn gezicht wel in met zonnebrandcreme (van biodermal voor het gezicht).
Hallo allemaal, ben ik ook weer eens. Eindelijk alles bijgelezen, jullie hebben goed doorgekletst de afgelopen week zeg. Welkom voor de nieuwe meiden! Lijkt het maar zo, of zijn na alle geslachtsbepalingen de meisjes flink in de meerderheid tov de jongens? Heb zelf een klein beetje een voorgevoel voor een jongen, maar we willen het niet weten, dus dat wordt afwachten. @Nataliej, balen van je rijbewijs, maar zal de volgende keer vast wel goed komen. Het is ook net een beetje welke examminator je hebt. Wat betreft zon moet ik eerlijk bekennen dat ik veel buiten ben (werk) maar mij bijna nooit insmeer. Wordt ook altijd erg snel bruin en gelukkig nog geen vlekje te bekennen. Hier gaat alles verder prima. Heb m´n energie weer terug, wat maar goed is ook, want superdruk met werk op het moment. Afgelopen week toch een uurtje of 60 gewerkt, beetje te gek eigenlijk, maar is even niet anders. Nog een week of 2-3 volhouden en dan gaat het als het goed is weer rustiger worden. Wel leuk dat sommigen van jullie je kleintje al voelen! Lijkt me echt mooi! Dan heb je tenminste ook echt door dat je zwanger bent. Ik denk af en toe ook wat kleine kriebeltjes te voelen, maar denk dan steeds dat het nog wel te vroeg zal zijn. Morgen pas 15 weken. En wat een mooie buikjes allemaal! Wat zijn jullie allemaal mooi slank! Krijg deze week ook al opmerkingen dat m´n buik zo groeit, maar voor m´n gevoel zit er toch ook vooral nog vet en darmen. Is niet hard ofzo. Of hoort het zacht te zijn? Dacht wel aardig aangekomen te zijn, maar was 2 weken geleden al 3 kg en dat is het nu gelukkig nog steeds.
MamaEL 25 juli 20 weken echo! Dat is mn volgende afspraak bij de vk. Ik zie al mooie buikjes voorbij komen, voel de mijne nu ook al wat groeien met name onder de navel naar voren groeien Ben niet slank van mezelf woog voor mn zwangerschap namelijk al 76 kg..en nu 80 kg haha Wij willen met de 20 weken echo ook weten wat het wordt en laten het dan ook iedereen weten We zijn te nieuwsgierig! Maar voorgevoel is: Meisje
Ja hoor! Ik heb weer geld uit kunnen geven vandaag! Op het heetst van de dag even (overdekt) winkelen en daarna lekker het zonnetje in.
Draakje is super leuk!!! Die badset heb ik deze week ook gehaald en ik heb ook een rompertje met draakje er op.
Lonny fijn he, kasten uitmesten? Is hij nu wel blij met de ruimte? En wauw wat heb je een mooie buik!!! Wel herkenbaar dat het zeer doet, ik heb er ook last van ja... Alleen zijn mijn (*)(*) nog geen mm gegroeid haha Babbona Welkom hier! Andastra wat vervelend dat je nog steeds moet overgeven! Hier gaat het eindelijk wat beter, al durf ik dat bijna niet hardop te zeggen. Maar afgelopen weekend leek mn 1e misselijkheidsvrije weekend! Fijn dat je man t toch ook wilde weten haha, leuk een meisje! Denisja wauw mooi buikje, heerlijk dat je nog in bikini kan! Merel123 welkom! MamaEl Leuk een dochter!! AKB3 pff 60 uur werken! waar haal je de energie vandaan? Ik heb ook t voorgevoel dat ik jongens krijg maar wij willen t ook niet weten dus verrassing Hier ik geniet enorm van t weer, lekker veel buiten zijn waar ik me het beste voel! Ik zal mijn buikfoto ook laten zien, is van afgelopen vrijdag met 16 weken:
mooi buikje Sal... pffff door de hitte geen puf meer..ben wel blij dat zonnetje schijnt maar ik heb zo snel warm hihih iedereen fijne zonnige dag !
Daar zijn ze dan weer. Haha. Bloedtest was goed. Ze dragen mijn bloed. Dus geen tranfusies enzo. Ben zoooooo blij. En het zijn 2dametjes. Whoehoe! Kan gaan shoppen. Haha. Oh ja. Ik heb trouwens bekkeninstabiliteit. Draag er een buikband voor. En het voelt al een stuk beter. Ik voel me zo happy nu ik al dat goede nieuws heb gehoord.
Oh ja voor de lijst. 24 juli naar de gyn En vanmiddag word ik gebeld voor een afspraak voor de 20 weken echo. Daar moet ik trouwens voor naar A.dam. dat blijkt standaart procedure te zijn als je in verwachting bent van een 1eiige tweeling. Maar die afspraak geef ik nog door. Zou iemand de afspraak en dat het meisjes worden willen aanpassen op de lijst voor mij? Alvast bedankt. Fijne dag nog dames
♥DECEMBER MAMA'S♥ 10 December 2013: - Rachster (32 jaar) Derde kindje, Jongen 11 December 2013: - XxDxX (26 jaar) Eerste kindje - Merel123 (23 jaar) Eerste kindje 13 December 2013: - Lonny (33 jaar) Derde en Vierde kindje, Meisje en Meisje 15 December 2013: - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, Meisje 16 December 2013: - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje - JtlKim, (23 jaar) Tweede kindje 17 December 2013: - Andastra (26 jaar) Tweede kindje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje Meisje - Anoniempje25 (26 jaar) Eerste kindje 18 December 2013: - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, Verrassing - Nathaliiej (23 jaar) Eerste kindje Meisje 19 December 2013: - Annekevdz (34 jaar) Derde en Vierde kindje - Dreamer2012 (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) Jongen 20 December 2013: - Salamander (26 jaar) Eerste en Tweede kindje, Verrassing - Porkie (24 jaar) Eerste kindje Meisje - izzaiqbal (26 jaar) Eerste kindje 22 December 2013: - Tieta (25 jaar) Eerste kindje - IS88 (24 jaar) Eerste kindje, Meisje 23 December 2013: - KimSQ (? jaar) ? kindje - Rokla, (29&32 jaar) 1e kindje 24 December 2013: - Butterfly1984 (28 jaar) 3e kindje - Mamavanmenm, (29 jaar) 3e kindje (waarvan 1 engeltje) 25 December 2013: - Limo (27 jaar) ? kindje Verrassing 26 December 2013: - Kheyra (32 jaar) Eerste kindje - Amirahussein (36 jaar) Vierde kindje - Yip (37 jaar) Derde kindje 27 December 2013: - Vallie87 Eerste kindje - Juull, (27 jaar) Tweede kindje 29 December 2013: - GFH (Wendy) (32 jaar) Eerste kindje 30 December 2013: - Debs1 (31 jaar) Eerste kindje - Miran78 (34 jaar) Eerste kindje - AKB3 (28 jaar) Eerste kindje 31 December 2013: - Poekies (29 jaar) Eerste kindje 1 Januari 2014: - 25012010 (24 jaar) Tweede en Derde kindje ♥Tussenstand♥ 7 Meisjes 2 Jongens 4 Verrassingen Vlindertjes - Troelaa (27 jaar) - Melkchocolaatje (30 jaar) - Pharilla (34 jaar) - Mamsie86 (26 jaar) - Yinxy (29 jaar) ♥ Afspraken - Echo's & Controles♥ Week 28 - Rachster, 8 Juli vk - Lonny, 8 Juli Gyn - xXxPoekiesxXx, 9 Juli vk - IS88, 11 Juli Geslachtsbepaling - Jezz, 11 Juli controle vk - Mamavanmenm, 11 juli Geslachtsbepaling - Nathaliiej, 12 Juli Controle Vk Week 29 - Mamavanmenm, 15 juli Controle Vk - GFH, 16 Juli Geslachtsbepaling - xXxpoekiesxXx, 17 Juli Geslachtsbepaling - IS88, 17 Juli controle Vk - Porkie 17 Juli Gyn - Annekevdz, 17 Juli Gyn - Debs1, 18 Juli Geslachtsbepaling - Salamander, 18 Juli 20-weken echo - Juull, 18 juli controle vk - AKB3, 19 Juli controle vk Week 30 - Rachster, 23 Juli 20-weken echo - Annekevdz, 23 Juli 20-weken echo - izzaiqbal, 23 Juli controle - Lonny, 24 Juli Gyn - Merel 123, 25 Juli 20-weken echo - 25012010, 26 Juli Gyn Week 31 - MamaEl, 29 Juli 20-weken echo - Jezz, 29 Juli 20-weken echo - Mootje1982, 29 Juli 20-weken echo - Jezz, 29 Juli 20-weken echo - GFH, 31 Juli vk - Andastra, 31 Juli 20-weken echo - IS88, 2 Augustus 20-weken echo - izzaiqbal, 2 Augustus 20-weken echo Week 32 - Nathaliiej, 5 Augustus 20-weken echo - Butterfly1984, 7 Augustus 20-weken echo - Annekevdz, 9 Augustus Gyn Week 33 - GFH, 13 augustus 20 weken echo - xXxPoekiesxXx, 14 Augustus 20-weken echo
@Lijst, ik heb m weer even bijgewerkt! Wat een hoop meiden al! Zijn duidelijk in de meerderheid @Salamander, mooie buik!! @Lonny, wat leuk zeg, meiden! Heb je straks van allebei 2 Super ook dat je bloeduitslag goed was! Ik heb in de lijst gezet dat je meisjes krijgt @Weertje, echt genieten zo! Heerlijk ik heb al helemaal een vakantiegevoel!
Mooie buikjes dames! Lonny 2x meisje!! wooooeiii!! gefeliciteerd. Ziet er naar uit dat ik jullie mag volgen... na een rare periode sinds MA had ik een paar dagen na wat ik dacht dat een menstruatie was vanmorgen opeens een positieve test in handen... Nog wel voorzichtig omdat ik bruinverlies heb.. maar.. toch zwanger..
@Salamander: mooie buik @Lonny: fijn dat alles goed is en wat leuk 2 dochtertjes! @Pharilla: proficiat!!