Waarbij liggen die testjes? Ga dan ook eens kijken hier in België, al zullen ze dat wel weer niet hebben hier!
@ Wannabemommy, gefeliciteerd met je zwangerschap! @ mamael, als je nog 6 dipsticks hebt dan kun je idd nog wel even vooruit haha ik heb ook veel testen gedaan hoor deze zwangerschap. Ja wil ook niet herkent worden en nu heb ik op dit account geen geschiedenis waar mensen me mee zouden herkennen @ hier, zo naar de medische maatschappelijk werkster (over dochter). Ben benieuwd want ben er al 2 mnd niet meer geweest, maar nu kan ik ook meteen m'n gevoel over deze zwangerschap kwijt. Tot straks! Oh en Andastra, bij de babyspullen
Mijn datum mag verzet worden naar 16/12. Vandaag overleg gehad met de VK, over afspraak, vreemde ovulatietesten enz. Nu wil ze dat ik mijn standaard cyclus aanhou, 28 dagen dus. Dus moet ik nu dat aanhouden en dan ben ik vandaag 4+2. 1e echo is op 2 mei, en 7 mei is de Intake. Precies allemaal voor mn verjaardag! Met 7+3 heb ik dus mn echo, normaal doen ze het pas vanaf 8 weken, maar bij mij is het misgegaan net voor de 7 weken, en ben weer zo onzeker als de pest, vandaar toch een paar dagen eerder. Ik ga direct even mijn banner veranderen.. @ JoyofLiving, ik moest even goed in de lijst kijken wie je bent haha, suf he.
Zelf al even aangepast, sorry als dit niet de bedoeling was ♥ DECEMBER MAMA'S♥ - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje, 14 december 2013 - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje, 15 december 2013 - Joyofliving (26 jaar) Derde kindje, 15 december 2013 - Rachster (32 jaar) Derde kindje, 15 december 2013 - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje, 16 december 2013 - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - Andastra (26 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - Lonny (33 jaar) Derde kindje, 17 december 2013 - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje, 18 december 2013 - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, 18 december 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Amely86, 16 april eerste echo - Troelaa, 25 april eerste echo - Joyofliving, 1 mei controle verloskundige + echo - Rachster, 25 april controle verloskundige + echo - Nathaliiej, 2 mei eerste echo, 7 mei intake - Denisja, 2 mei eerste echo, 3 mei intake verloskundige - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo - Lonny, 10 mei echo,20 mei controle verloskundige, - MamaEl, 3 mei eerste echo
@Troelaa, hoe bedoel je een knipperlichtje? @mamaEl, inderdaad spannend. Heb mn echo nog in het ziekenhuis waar ik ook mn fm heb gehad. @JoyofLiving, Thanks!
@joyofliving, ergens anders werd al gevraagd of iemand wist waarom ... niet meer actief was Succes bij de maatschappelijk werkster en tot straks @Nathaliiej, toen ik het zkh belde om een afspraak te maken bleef die mevrouw ook volhouden dat ze daar uitgingen van mn laatste menstruatie, dan zou ik 6 dagen langer zwanger zijn dan dat ik zelf denk (dus 12 dec. uitgerekend). Maar ik heb mn eisprong zeker weten om 27-03 gevoeld en ik heb altijd een wat langere cyclus. Dus bij de echo zullen we zien wie er gelijk had haha @wannabemommy, heb even op je blog gekeken, wat fijn dat je nu eindelijk zwanger bent! Zal allemaal wel spannend voor je zijn! Troela bedoelt met een knipperlichtje een kloppend hartje. Een babyhartje klopt heel snel en dan zie je eigenlijk een soort van knipperlichtje op de echo..
@mamaEl, Het is uiteindelijk nu nog best wel snel gegaan, eerste eisprong gelijk raak. Maar buiten dat om heeft het heel lang geduurt. En dankjewel voor de uitleg. Ik vond zo raar klinken .
MamaEl; Toen ik get zkh belde wat dat dus ook. Maar toen heeft ze het alsnog twee dagen later gezet, haha. nJaa gaat om het idee dan maar. Weet zeker dat ik gelijk heb. Heb ovutesten gebruikt en FF. En die gaven het tegelijk aan. Voel me eisprong namelijk niet. Heb als ik posiovutest heb alleen soort opgezet gevoel in mn buik maar voel hem niet springen. Joy, hoe was het gegaan?
Andastra jij had moeten stoppen met testen. Deze testen zijn weer anders als die van de kv Dus vergelijken kun je ze niet. Ik heb heerlijk 2uurtjes op bed geslapen! Was gisteren na het werk zo moe en met moeite me ogen open gehouden. Dat ik nu lekker een middagdutje doe. Is ook wat gezelliger voor mn mannetje!
Dames, weten jullie dit..? Anders moet ik de verloskundige weer bellen en dat is zo stom.. Vrijdag word mn nichtje 6, maar ze zit helemaal onder de waterpokken.. Voor zover mn moeder weet heb ik ze vroeger zelf wel gehad. Kan dit kwaad voor 't ukje?
@Troela, volgens mij rekenen ze altijd zo in het zkh.. achja, we zien het vanzelf! @Andastra, inderdaad gewoon stoppen met testen, je maakt jezelf gek! Je echo afwachten en dan weet je het pas.. Maar het is wel frustrerend soms he.. Kon je het maar helemaal volgen daarbinnen.. @Nathaliiej, als je waterpokken gehad hebt, kun je ze niet meer krijgen. Maar als je ze nog niet gehad hebt brengt het wel risico met zich mee, ik heb het ff voor je opgezocht: Het virus brengt ook voor zwangere vrouwen een risico met zich mee. Wanneer je tijdens je zwangerschap besmet raakt met de waterpokken, kan dit schadelijk zijn voor je ongeboren kind. Als de besmetting vlak voor je bevalling plaatsvindt, kan het zelfs zijn dat je kind wordt geboren met de waterpokken. Neem dan ook onmiddellijk contact op met je huisarts of verloskundige, als je tijdens je zwangerschap in aanraking komt met het virus. Als je nog nooit waterpokken hebt gehad en je komt er tijdens je zwangerschap mee in contact, krijg je varicella-zoster-immunoglobulinen (een antilichaam) toegediend om besmetting te voorkomen of deze af te zwakken. Als je desondanks waterpokken krijgt, wordt een behandeling met het antivirale medicijn aciclovir overwogen. Krijg je waterpokken in de periode direct voor of na de bevalling, dan moet de pasgeboren baby een immunoglobulinen-injectie krijgen. Baby's die waterpokken krijgen tijdens de eerste maanden van hun leven moeten behandeld worden met aciclovir.
Ik heb net mn moeder nog even gebeld met een rotsmoes over die waterpokken, maaree ik heb ze zeker weten gehad zegt ze.. Dan zou het dus geen risico moeten geven toch..? In ieder geval bedankt MamaEl!
nou die testjes van de action zien dr goed uit hoor dames. als ik het had geweten voor mijn nod had ik ze ook nog gekocht.
@Nataliiej: Mijn zoontje heeft ook net waterpokken gehad. Toen was ik al zwanger. Ik weet niet zeker of ik de waterpokken heb gehad vroeger. Volgens mijn man wel anders had ik ze ook wel gekregen... Nu twijfel ik ook!! Ongeveer 2 week voor de waterpokken heeft mijn zoontje de 6e ziekte gehad. Ook weer zo'n twijfel geval. He bah, al die ziektes!!! @bevallen: ik moet in het ziekenhuis bevallen wegen een medische indicatie. De vorige 2 zwangerschappen ben ik ook in het ziekenhuis bevallen. @voeding: ik ga flesvoeding geven @testen: ik heb nog heel veel testen liggen maar ik ga niet meer testen. Ik bewaar ze voor de volgende keer @Rhesus: ik ben rhesus positief (bloedgroep B)