@Lonny, fijn dat je niet gebeld bent! @Dreamer, mooie buik zeg! Super! @Allen, ik ga zo mn bedje in en morgenvroeg vertrekken, dus ik zeg: tot over 2 weken weer!! Geen internet in ons huisje, dus ik kom tussendoor niet spieken hier.
Thanks ladies! Tja Vivian, we zijn toch op ons vrouwelijkst he en dan moeten we zeker ons best blijven doen!
Voor degenen die op vakantie gaan: fijne vakantie! En ik zag nog een buikfoto langskomen: mooi hoor! En mootje; waarom durf je niet op fb? is een geheime groep dus alleen de mensen die lid zijn van de groep zien berichten en foto's.
Fijne vakantie mamaEl! Mooie buikfoto!! Dreamer! @lonny, fijn dat ze niet hebben gebeld! @hier: zijn nu op Texel. De kleine man is door de hele reis van slag. Heeft zijn middagslaapje overgeslagen en ging om 19.00 uur op bed. Slapen??? Nope, meneer huilen, huilen, huilen. Toch maar weer op schoot. Hij lag er pas om 21.00 uur in!! Weg ritme Hopelijk gaat het vandaag beter!
@mootje, zelfs ik zit er inmiddels en als je het toch echt niks vind(wat ik me niet voorstellen kan) kan je er zo weer vanaf hoor
is eigenlijk net als hier, maar dan met je echte naam. groep is helemaal privé, dus alleen de toegevoegde leden kunnen kijken. 1 iemand van hier moet je toevoegen met fb, en die kan je dan uitnodigen voor de groep.. Hoe dat werkt weet ik niet dus dat moet ff iemand anders doen haha.
Ik heb een wiegje gekocht vandaag! Was het helemaal niet van plan, maar passeerde langs een babyzaak en wou eens kijken of ze badpakjes voor mijn dochter hadden en er stond daar een doos tussen de laatste stuks met een lief wit wiegje (zo'n klein babybedje) afgeprijsd van 110 naar 54, en wou toch over enkele maanden eentje kopen omdat mijn dochter nog in het ledikantje zal slapen als zusje geboren wordt. Ben er zo blij mee!
In Italië een schattig dekbedje gevonden maar in nl raden ze dat af. Waarom wordt het in heel Europa gebruikt behalve nl? Iemand ervaring mee?
Een dekbed (of een deken in een dekbed-hoes) kan veel te warm zijn voor een baby. Ook kan je kind zich makkelijk onder of in het losliggende beddengoed wurmen, wat de ademhaling kan belemmeren. Aldus internet.