Je hebt wel babyproof dekbedjes, een washcotton bv. Die ademen meer dan een gewoon dekbed waardoor er geen verstikkingsgevaar is. In België raden ze dekbedden onder de 2 jaar ook af hoor
Hallo allemaal, Jullie kletsen lekker door zeg. Zometeen maar eens alles bijlezen. Hier alles prima. Hele week gewoon aan het werk geweest, alleen vandaag opeens de hele dag al last van een wat zeurderig beurs gevoel onderin m'n buik bij m'n baarmoeder en wat rugpijn. Is er iemand die dit herkent rond 16 weken? Kan het groeipijn zijn of moet ik mij toch wat zorgen maken? Rare is dat als ik zit ik er meer last van heb dan wanneer ik loop. Edit: na wat beter voelen heb ikw el het idee dat de pijn wat meer aan de zijkanten zit. Zal het toch bandenpijn zijn? Normaal herken ik die wel als het van die steken zijn. Oh, en bij mij mag je er evt. in de lijst bij zetten dat het een verrassing is.
Hey meiden, Donderdag geslachtsbepalende echo gehad, we krijgen er een zoontje bij! Gelukkig woensdagavond net een jongensnaam bedacht dus nu kunnen we het over hem hebben Verder nog steeds heel moe maar ook best druk met werken etc, werkt natuurlijk ook niet echt mee! Jullie schrijven een hoop zeg, even alles terug proberen te lezen! Xxx
Wow er staan al een hele hoop berichten in deze topic. Ik ben 19 december uitgerekend. Ben ik te laat om mee te kletsen?
Welkom ilo14. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Zo ben ff een dagje hier niet geweest en r is alweer behoorlijk bij gebept. Haha. Ben gisteren naar babydump geweest. Daar kon ik weer een gratis babybox ophalen. Echt leuke spulletjes zaten erin. Geen boekjes of iets. Dus dat is ook wel een fijn. Ben natuurlijk daar even wezen rondneusen met mijn vriend. En had gelijk weer geshopt. Hoezen voor het verzorgings kussen. Bedden goed. Kruikzakken en washandjes. Bijna allemaal roze. Hihi. Het was weer ff leuk. Nou ik ga gauw naar mijn bed. Ik slaap al weer dagen slecht. Welterustem dames.
AK83, een vriendin van mij had dat ook en dat was haar schaambod... Verder geen ervaring mee.. Heb in er begin zo rond 12 a 13 weken en een spierpijnachtig gevoel gehad, net alsof ik van binnen opgerekd werd!
Dank jullie wel allemaal. Julie natuurlijk ook allemaal gefeliciteerd. Als ik het zo een beetje lees weten al veel van jullie wat het wordt. Hebben jullie zoveel eerder dan week 19 een echo gehad, waarbij dit te zien was? Ik mag 25 juli voor de 20 weken echo.
Ilo14. Veel dames weten het doormiddel van een pretecho idd. Maar omdat ik om de 2 weken een echo krijg ivm 1eiige tweeling. Wist ik vorige week wat voor geslacht ze hebben.
Welkom Ilo14! Wil je voor t lijstje even doorgeven: - je leeftijd - hoeveelste kindje Leuk mamavanmenm een jongetje! Wat een heerlijk zomerweer meiden! Genietse allemaal!
Gewoon even laten weten dat ik nog leef! Ben hier lang niet geweest, eigenlijk omdat ik de behoefte er niet toe voel én omdat ik het toch nooit bij kan houden. Jullie kletsen zooooo veel Maar met de kleine smurf gaat het hartstikke goed. 16+2 nu en mn buik begint al te groeien! Woensdag controle en 12 augustus 20weken echo. Hartstikke fijn dus!
Ilo14 Welkom! Ik heb ook geen geslachtsbepaling laten doen vond het veel te duur(60,-) dus ik wacht ook nog 1,5 week tot mn 20 weken echo
Wat jammer dat het bij jou zo duur is. In Utrecht alleen geslachtsbepaling 27,50, en ik in Ede voor 40 met 30 min echo en 4 foto's erbij!
Ah zo. Ik heb daar ook voor gekeken, maar dat kon pas met 17 weken. Wij zouden dan net een weekje op vakantie zijn, dus dan wist ik het uiteindelijk maar 1 weekje eerder dan nu. Ik zag in de buurt van Eindhoven ook vaak bedragen voorbij komen van ongeveer 60 euro. En natuurlijk wil ik mijn leeftijd enzo doorgeven. Ik ben 28 en dit is mijn eerste kindje Nog meer eerste moeders hier?