Lonny goed bezig geweest, ben benieuwd naar het eind resultaat! Rachester heel veel succes morgen!! Spannend
Dank je rachster. Ik had mijn twijfels of ik die truitjes nou wel of niet had gebruikt bij mijn jongste. Vandaar mijn vraag. Morgenochtend 20 weken echo Rachster. Spannend. Fijne dag.
@ lonny, word dat gebruikt ipv een romper? M'n moeder heeft me namelijk dozen vol van alles gegeven, en daar zitten die dingen ook in.. Haha
Ik heb van mijn zus overslag rompertjes merk prenetal gekregen, met ook idd de tip dat dit de eerste weken makkelijker is zodat je de rompertjes niet over het hoofdje hoef te trekken. Aangezien ik nul ervaring heb en dit mijn eerste is vind ik dat wel een fijne gedachte hihi
Ja idd. Vooral even in het begin. Maar volgens mij heb ik ze met mijn 2e niet eens gebruikt. Maar ik zal er voor de zekerheid nog een paar bijhalen.
Zijn super handige dingen, die overslag truitjes. Alleen niet te veel aanschaffen ivm snel groeien! Alles is nog klein en zo teer en dan is het fijner om niets over het hoofdje te trekken. Ja morgen 20 weken echo. Voel de kleine ook geregeld schoppen. Blijf een mooi apart gevoel!
mijn 20weken echo duurt nog 2 weken.. Pff lang wachten.. Eigenlijk heb ik met m'n zus afgesproken dat ze meegaat.. Want vl zou in de 1e instantie niet kunnen.. Nu zit hij toch te twijfelen.. M'n zus zegt; joh dat maakt niet uit, dan gaat hij toch mee, tis zijn kind niet t mijne. Maar twas al een hele moeite een afspraak te maken op een dag dat zei kon.. En een paar week geleden zei ze al dat t dr wel leuk lijkt om een x mee te gaan met n echo.. tsja, what to do...?
Nathaliej, ik zou de 20 wekenecho met vriendlief doen(puur omdat ik vind dat je vriend het recht heeft om hierbij te zijn, bovendien is het een belangrijke echo en geen pretecho) en zou met zuslief gewoon de latere pretecho doen... Ik vind trouwens dat vriendlief sowieso overal bij aanwezig moet zijn..en dat wil mijn vriend ook graag..ik zou er niet aan moeten denken om iemand anders dan vriendlief naast me te hebben met een echo...
Update 20 weken echo: Baby lag bijna de hele tijd met zijn rugje naar mijn buik. Ze kon hem daardoor niet goed bekijken. Alles was goed gelukkig, hij heeft alleen te veel vocht in 1 van zijn niertjes. Vocht onder de 5 mm was goed maar hij heeft links 5,1mm en rechts 5,8mm. Ik krijg dus met 32 week een herhaal echoscopisch onderzoek. Omdat de baby niet wilde draaien prikte ze keihard met haar vingers in mijn buik. Dat deed echt heel pijn Niet 1x maar vet vaak!! Omdat dat niet hielp moest ik even lopen en springen. De baby was daardoor maar een klein beetje gedraaid. Nu al een eigenwijs mannetje
Oh rachster. Das minder meid. Dat vocht in de niertjes kan nog minder worden. Mijn jongste had dat ook en na een paar weken was het alweer goed. Ik hoop dat het ook zo bij jouw kindje zal zijn. Dat prikken lijkt mij ook niet leuk. Maar gelukkig was de rest allemaal goed.
Zo jullie hebben flink doorgeschreven. Ik ben de laatste dagen niet veel thuis geweest, dus heb even alles terug gelezen. Allemaal gefeliciteerd met de goede echo's. Ik hoop dat donderdag ook te kunnen zeggen. Even vraagje trouwens . Ik heb momenteel heel veel last van mijn ribben ter hoogte van mijn bh bandje. Ivm een eerder autongeluk heb ik fysiotherapie (voor gebroken heiligbeen) en daar gaven ze aan dat door de groei de tussenribspieren geïrriteerd kunnen zijn. Hebben hier meer mensen last van en zo ja wat gaven ze bij jullie aan wat het was?
Ja, ze zei al dat ze dacht en hoopte dat het vocht weg zou gaan maar voor de zekerheid toch een extra echo. Vind het erg fijn dat ze me zo in de gaten houden! Ik hoop voor jullie dat alle 20 weken echo's goed zijn!
Mooie echo's allemaal weer! Vandaag maar even voor wat extra zomerse kleding geshopt. Zo'n spijkerbroek met band over je buik is best warm... In de lijst mag erbij dat wij op 13 augustus de 20-weken echo hebben. Nog 3 weekjes geduld dus...
Ik hoop ook dat het vocht snel weg trekt, en wel goed dat ze je zo in de gaten houden met die echo's. Ik heb mijn 20 weken echo a.s. maandag. Aan de ene kant kijk ik er erg naar uit omdat we dan het geslacht gaan horen. Aan de andere kant toch ook weer spannend!
20 echo blijft spannend he mootje. Leuk dat je het geslacht dan ook te weten komt. Vandaag bij de gyn was alles weer goed gegaan. Heb alleen een bloeddruk 52/90. Beetje laag. Ik heb gelijk zoute dropjes gehaald verder moet ik extra foliumzuur en ijzertabletten nemen. Maar ipv de tabletten mag ik ook floradix gebruiken. Ik moet echt zwaar overgeven van die ijzertabletten. Dus ben blij dat het ook zo kan. Verder ben ik klaar met schilderen van het eerste ledikantje. . Als het goed is komt morgen de 2e binnen. Kan ik weer aan de klus. Houdt me ook een beetje het missen van mijn vriend uit mijn kop. Fijne dag verder dames