Hey meiden! Hoe is het hier? Ik ben weer terug van vakantie, was echt heerlijk! 2 weken prachtig weer gehad en erg genoten! Maar ook heerlijk om weer thuis te zijn Mooi om te lezen dat degenen die tot nu toe de 20-wekenecho gehad hebben een gezond kindje krijgen! Ik ben maandag aan de beurt, vind het wel spannend hoor! Ik voel de kleine nu heel vaak bewegen. En vanavond zat manlief met zijn hand op mijn buik en voelde hij haar voor het eerst ook schoppen! Helemaal super Hopelijk krijgen we allemaal gezonde kindjes! En nu toch ook steeds meer jongetjes in de lijst zie ik, leuk hoor! Rustig aan allemaal met die hitte!
Goede morgen dames. Gisteren was echt een maffe dag. Mijn vriend stond ineens voor mijn neus met zijn bof. Die kwam net van het ziekenhuis. Ik dacht , woooow!!. (hij zou nog een week weg zijn) Was blij om hem te zien hoor. Maar op afstand is dat toch raar. Dus ik de gyn bellen. Zegt ie dat het geen gevaar kon. Dus ik blij en mijn vriend kwam zowat naar me toe rennen. "Zover hij kon" haha. Kheb hem gauw een knuffel gegeven en daar bleef het ook zo een beetje bij. Toch een beetje voorzichtig toch. Hij ging weer weg. Want hij voelde zich niet goed. Ik denk ik bel gewoon mijn huisarts ook even, eens kijken wat hun te zeggen hebben. Ik ben goed ingeent dus geen gevaar. Nou ledikantje nr 2 is 2 dagen geleden binnen gekomen. Dus ik kan weer aan de klus. Haha. Eens kijken of ik er vandaag aan toe kom. Op 1 of andere manier komt er steeds iets tussen. Oh ja ik ben echt een vergiet tegenwoordig. Sta ik bij het tankstation doe mijn tankklep open. Dop weg. Ik dacht gelijk, ja hoor die heb ik in a.dam laten liggen vorige week. Dus die man van het tankstation had nog een nooddoppie voor me. Prima helemaal goed dacht ik. Hij gooit mijn tank vol en ik nog een zakkie zoute droppies erbij op de toonbank. Kijk in mijn portemonee. Alles bij mij. Behalve die pinpas die nog op de oven lag. (Wat mij handig leek, want dan zou ik hem niet vergeten). Gelukkig heb ik een pa die altijd thuis is en vlakbij woont. Dus die kwam me redden. Ik merk de lastste tijd dat ik dus echt meer dingen vergeet en ook gewoon op simpele woorden niet meer kan komen. Voel me af en toe zo dom. Maar ja het hoort erbij. Fijn weekend dames
25012010: Dat blijft spannend zeg! Hoop dat de gyn met de 20 weken echo zekerheid heeft over het geslacht..zou wel erg leuk zijn toch een meisje en een jongen?! GFH/Rachster: Dan volg ik jullie advies maar op: Alleen shoppen haha! Het wordt onze eerste dus heb nog lang niet alles..vooral kleertjes moet ik nog.
Hoi dames, ik kom er even voor zorgen dat de jongetjes weer wat beter vertegenwoordigd worden, want wij krijgen een jongetje. Het was overduidelijk haha. Verder gelukkig alles helemaal goed. Hij ligt ook helemaal op schema. Wij zijn super gelukkig! Wat een opluchting is dat zeg!
Hier ook de eerste dus had nog niks. Inmiddels heb ik al veeeeeeeeel maar nog steeds niet alles. En ik shop ook veel op MP. Scheelt veel geld.
Haha dat schoppen is al flink gelukt. Vandaag samen met de 2 oma's het grootste gedeelte van de baby uitzet gekocht dat is het voordeel van de 1ste je mag alles nieuw kopen. En met mij gaat het goed op de pijn in mijn ribben na. Ik merk ook dat ik toch echt meer last heb van de warmte, maar je dat herkennen veel dames hier denk ik wel.
ilo14: Wat leuk een jongen!! Lekker shoppen nu.. En last van de warmte, me too..krijg hartkloppingen dus moet dan echt rustig aan doen. Verder kan ik nog alles doen want ik anders ook deed dus voel me super
Daar ben ik weer meiden, heerlijke vakantie gehad in Zeeland! Ik voelde de baby's sinds 11 weken al kriebelen, afgelopen week hebben ze het schoppen uitgevonden. Vrijdag heeft mijn man t ook voor t eerst mogen voelen, hij vind t fantastisch!!! Lonny wat een prachtige echo foto's! Wat vervelend dat je het 2 weken zonder je man moet doen... heb je genoeg helpende handjes om je heen? Lekker dat je afleiding hebt in t klussen Ik slik al een hele tijd extra foliumzuur, moest van de gyn. Welke ijzertabletten had je gekregen? Ik moet ze ook slikken, maar 1 per dag dus is niet zo veel. Ik hoef er gelukkig niet van te spugen maar heb wel veel last van mn darmen (prikkelbare darm) en t lijkt hierdoor erger te worden. Dus ik ga toch om andere vragen. O en die vergeetachtigheid, zo herkenbaar! Stom he? Mooie foto's Jezz! Leuk, iemand in je familie die echo's maakt! Die overslagrompertjes leek me zo'n gepruts, maar ik lees nu dat het dus juist handig is? Goed om te weten! merel123 wat leuk een meisje, en fijn dat alles goed is! 25012010 fijn dat t goed was met de kindjes! Jammer dat jullie nog in spanning moeten zitten over t geslacht... Zou wel leuk zijn, een jongen en een meisje! ilo14 wat leuk een jongetje! En fijn dat alles goed was! Ik zal t even in de lijst zetten...
♥DECEMBER MAMA'S♥ 10 December 2013: - Rachster (32 jaar) Derde kindje, Jongen 11 December 2013: - XxDxX (26 jaar) Eerste kindje - Merel123 (23 jaar) Eerste kindje Meisje 13 December 2013: - Lonny (33 jaar) Derde en Vierde kindje, Meisje en Meisje 15 December 2013: - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, Meisje 16 December 2013: - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje - JtlKim, (23 jaar) Tweede kindje 17 December 2013: - Andastra (26 jaar) Tweede kindje, Meisje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje Meisje - Anoniempje25 (26 jaar) Eerste kindje 18 December 2013: - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, Verrassing - Nathaliiej (23 jaar) Eerste kindje Meisje 19 December 2013: - Annekevdz (34 jaar) Derde en Vierde kindje Jongen en Jongen - Dreamer2012 (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) Jongen - Ilo14 (28 jaar) Eerste kindje Jongen 20 December 2013: - Salamander (26 jaar) Eerste en Tweede kindje, Verrassing (2x) - Porkie (24 jaar) Eerste kindje Meisje - izzaiqbal (26 jaar) Eerste kindje 22 December 2013: - Tieta (25 jaar) Eerste kindje - IS88 (24 jaar) Eerste kindje, Meisje 23 December 2013: - KimSQ (? jaar) ? kindje - Rokla, (29&32 jaar) 1e kindje 24 December 2013: - Butterfly1984 (28 jaar) 3e kindje - Mamavanmenm, (29 jaar) 3e kindje (waarvan 1 engeltje) Jongen 25 December 2013: - Limo (27 jaar) ? kindje Verrassing 26 December 2013: - Kheyra (32 jaar) Eerste kindje - Amirahussein (36 jaar) Vierde kindje - Yip (37 jaar) Derde kindje 27 December 2013: - Vallie87 Eerste kindje - Juull, (27 jaar) Tweede kindje 29 December 2013: - GFH (Wendy) (32 jaar) Eerste kindje Meisje 30 December 2013: - Debs1 (31 jaar) Eerste kindje - Miran78 (34 jaar) Eerste kindje - AKB3 (28 jaar) Eerste kindje Verrassing 31 December 2013: - Poekies (29 jaar) Eerste kindjeJongen - Hartmannetje (32 jaar) Derde kindje Jongen 1 Januari 2014: - 25012010 (24 jaar) Tweede en Derde kindje ♥Tussenstand♥ 10 Meisjes 8 Jongens 5 Verrassingen Vlindertjes - Troelaa (27 jaar) - Melkchocolaatje (30 jaar) - Pharilla (34 jaar) - Mamsie86 (26 jaar) - Yinxy (29 jaar) ♥ Afspraken - Echo's & Controles♥ Week 31 - MamaEl, 29 Juli 20-weken echo - Jezz, 29 Juli 20-weken echo - Mootje1982, 29 Juli 20-weken echo - Jezz, 29 Juli 20-weken echo - GFH, 31 Juli vk - Andastra, 31 Juli 20-weken echo - Denisja, 31 Juli 20-weken echo - Salamander, 1 Augustus Controle gyn - IS88, 2 Augustus 20-weken echo - izzaiqbal, 2 Augustus 20-weken echo Week 32 - Nathaliiej, 5 Augustus 20-weken echo - Jezz, 5 Augustus Controle VK - Butterfly1984, 7 Augustus 20-weken echo - Butterfly1984, 8 Augustus Controle VK - Lonny, 8 Augustus Gyn - Annekevdz, 9 Augustus Gyn Week 33 - GFH, 13 Augustus 20-weken echo - AKB3, 13 Augustus 20-weken echo - xXxPoekiesxXx, 14 Augustus 20-weken echo - Salamander, 15 Augustus controle Gyn Week 34 -merel123, 22 Augustus controle VK