15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    @Jezz, wat fijn dat ook bij jullie alles goed was! Mooi hoor!

2. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Jezz goed dat ee echo goed was. Is ook leuk dat het een verassing blijft.

3. ilo14

ilo14 Actief lid

15 aug 2012
    215
    1
    18
    Vrouw
    Goed om te horen dat de 20 weken echo's allemaal goed waren. Gefeliciteerd!

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Vanochtend al op controle bij de verloskundige geweest.

Met mij was alles goed. Alle bloeduitslagen waren binnen en waren allemaal goed. Gewicht: in totaliteit 2 kilo bijgekomen. Bloeddruk 100/58.

Met de baby ook alles goed. Hartje klonk super. Hartslag gemiddeld 148. En ze had een flinke groeispurt gemaakt.

Voor het afsprakenlijstje: 28-8 controle vk

5. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Gfh. Fijn dat alles goed was bij de vk.

6. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, vandaag lekker op pad geweest voor de babykamer. We hebben nu 2 weken vakantie dus we hebben het maar meteen aangepakt.
    Veel besteld en dat word over ongeveer 6 weken geleverd. Kamertje Hopper, van de babydump, een Bugaboo Cameleon 3 'all black limited edition' en een maxicosi Pebble.
    Daarna bij de Prenatal een wigje met toebehoren gekocht. En die staat nu al lekker in het kamertje, maar gaat straks naar onze slaapkamer. Lijkt me zo leuk in het eerste begin. Maar de tijd zal het leren.
    En nu alleen nog wat kleine dingetjes maar die komen wel. We hebben ook nog tijd genoeg, maar dit wilde ik gewoon al geregeld hebben.

7. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Oke ik moet echt ophouden met shoppen. Ik kwam voor de blije doos. Die ze vandaag niet meer hadden en ik kom terug met voornamelijk klein kledingspul.
    Heb 2 wipstoeltjes erbij gehaald. En eigenlijk heb ik alles al zo een beetje bij elkaar. Haha. Ach ja. Verslavend dat shoppen. Hihi.

8. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Vandaag de 20 echo gehad en rugje en hoofdje waren in orde, ook normale handjes en normale grootte. Baby weegt nu 366gr.

Ze kon wel geen duidelijk beeld krijgen van het hartje en van het lipje (en ze heeft echt lang keihard op mijn buik geduwd en dat deed belachelijk veel pijn en zal zeker een grote blauwe plek zijn morgen), dus moet ik over 6 weken terug gaan ter controle.

Ze zei dat ze niets verontrustend zag, maar dat ze te weinig zag om zeker te zijn. (Denk dat ze moeilijker beeld krijgt door mijn overgewicht)

Wel stom dat het pas over 6 weken is, maar dat zal zijn omdat ze zich geen zorgen maakt zeker?

Ze kon ook geen uitspraak doen over het geslacht. Als ze moest gokken zou ze een meisje zeggen (net zoals bij de pretecho), maar ze kon dus ook niet zeker zijn.

Heb nu een echo op 28 augustus en op 9 september. En dan 2 weken later weer :D (in België heb je om de 4 weken een echo, en nu heb ik er dus nog ene extra ook)

9. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    @GFH, fijn dat alles goed was!

@Jezz, wow flink aan het shoppen geweest, leuk hoor!

@Lonny, haha het blijft lastig he, om niets te kopen. Het is ook allemaal zo leuk!

@Andastra, fijn dat wat ze zag in ieder geval goed was en dat ze zich geen zorgen maakt. Wel heel jammer dat je nu nog geen zekerheid hebt en dat je nog wel 6 weken moet wachten, maar komt vast goed! Zo, nog lekker veel echo's in het vooruitzicht!

@hier, gisteren hebben we onze babykamer verkocht omdat onze meiden straks bij elkaar gaan slapen en dit een kamertje was met een heel klein kastje. Toen liepen we even de babymax in en daar zagen we een supermooie kamer met een hele grote kast, dus lekker handig voor 2 kids. Na wat wikken en wegen toch maar gekocht en meteen een heel schattig peuterbedje voor dochterlief! Helemaal blij mee! Manlief is nu druk aan het behangen en over 3-4 weken komen de meubeltjes:)
    We hebben het kamertje Bopita Anna en het peuterbedje Bopita Belle. Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal staat straks!

10. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Wij hebben de bedbank van Bopita Belle gekocht als grote meisjesbed voor mijn dochtertje :D

11. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Die is ook helemaal fantastisch zeg!! Echt supermooi! Maar die zou bij ons nooit passen, de kamer is niet al te groot en er moeten dus 2 bedjes, een commode en een kast in;) Wordt allemaal al een beetje passen en meten:) Maar wel ideaal, dat bed kan helemaal jaren mee!

12. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Zo'n bedbank was mijn grote droom als kind, vandaar dat ik nu ene voor haar heb gekocht, al vindt zij het misschien helemaal niets :D

Haar kamer is ook niet supergroot, en er zal ook nog een commode, kledingskast (wel maar voor haar alleen) en een ledikantje in moeten, want haar kamertje zal af zijn in oktober, maar 'k denk niet dat 'k haar al zal durven in haar grote bed steken 's nachts, maar 'k wil wel al dat 't er staat voor verhaaltjes in te lezen en te wennen :)

Ik verlang zo, 't zal de eerste keer zijn dat ik een kamertje mag inrichten! (ze slaapt nog steeds bij ons, er waren grote verbouwingen nodig voor ze haar eigen kamer kreeg) En tegen dat zusje 6 maanden zal zijn, zal ik nog haar babykamertje mogen inrichten ook :D (daarvoor slaapt ze bij ons en intussen kan er aan haar kamer gewerkt worden)

13. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Ahh helemaal leuk! Mooi is dat he, zo'n kamertje inrichten! Ik heb voor mijn dochter het babykamertje wel ingericht, maar heel neutraal en nu gaan we echt een meidenkamer maken, dat vind ik zo leuk!

Geniet er lekker van, al die voorbereidingen! En straks met de kleine ook weer:D

14. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Gister de 20 weken echo gehad! Alles was prima!

15. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Lonny Wat jammer dat je placentawand zo dik is en daardoor de baby's nog niet zo goed voelt. Hopelijk gauw wat meer!
    Ja ferrofumaraat, die bruine pilletjes toch? Die slik in inderdaad ook... nog wel, want ga dus andere vragen. Floradix vind ik smerig. Maar goed, scheelt wel weer voor t naar de wc gaan.
    Ben benieuwd naar je foto van de ledikantjes!
    Ja ik ben ook erg moe!! Komt denk ik ook doordat ik niet zo goed slaap. Ik ga nu sinds 2 weken meestal smiddags even liggen.

Andastra fijn dat voor nu alles goed lijkt te zijn. Wel vervelend dat je nu nog 6 weken moet wachten voor je meer duidelijkheid hebt. Maar dat zal vast zijn inderdaad omdat ze zich geen zorgen maakt.

Denisja fijn dat bij jou ook alles goed was!

Hier -> vandaag weer controle bij de gyn gehad, hij zou nog een keer kijken naar t gezichtje van 1 van de kindjes die t de vorige keer niet goed liet zien. Gelukkig ook dit kindje geen hazenlip en alles was weer goed!
    Vandaag ben ik begonnen met t schilderen van de box. We hebben via marktplaats een donkerbruine bijna zwart houten box. Die gaan we lichtgrijs lakken, dus eerst in de grondverf en dan lakken. Wel een klusje hoor, al die spijlen!
    Ook hebben we gisteravond een tweelingwagen gekocht, ook via marktplaats. We zijn er helemaal happy mee.
    Op de foto zie je de stoeltjes achter elkaar, maar je kan ze ook naar elkaar toe zetten, heel leuk!

Bijgevoegde bestanden:

16. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    @Denisja, fijn dat alles goed was!!

@Salamander, met jullie kindjes alles ook goed gelukkig, fijn hoor! Leuke wagen! Poeh, wel een klus zeg, een box opnieuw schilderen, maar het resultaat telt:)

@Houden jullie het nog een beetje vol met die warmte? Ik ben nu al blij als morgen voorbij is! Ga gewoon lekker niks doen en in de schaduw zitten;)

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik kan normaal zo goed tegen de warmte maar nu echt niet. En in combinatie met mn bloeddruk is het gewoon echt niet fijn.

18. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Die warmte gister trok ik heel slecht! Heb t grootste gedeelte van de tijd binnen door gebracht.
    Vannacht ook zo slecht geslapen... bah bah!

19. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook blij dat het vandaag minder warm is, was ook meteen een stuk productiever :D

20. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Gisteren was het echt bizar heet. Ik heb gewoon helemaal niks gedaan;) We zijn eind van de middag naar het strand gereden, om 18.00 zaten we lekker op het strand. Toen was het daar heerlijk rustig, zelfs nog even de zee ingedoken en lekker afgekoeld :D En ik heb daarna heerlijk geslapen ondanks de hitte, dus dat scheelt! Maar vandaag is gelukkig stukken beter!

Deel Deze Pagina