Vanmiddag gelukkig een prima 20-weken echo gehad. Nog wel wat overrompeld door te zien dat het al een heel mensje is met alles erop en eraan. Niet te vergelijken met de echo in mei. Ik krijg een zoontje! Zou iemand de lijst voor mij aan kunnen passen naar 24 december en jongetje erbij kunnen zetten? Dankjewel. Met geboortekaartje ben ik nog lang niet bezig. Ik heb nog niets in huis voor de jongeman. Eerst maar eens de kraamzorg aanmelden en eens lezen hoe zo'n bevalling straks in zijn werk gaat.
Fijn om te horen dat je echo goed was Kheyra! Een jongen, leuk! Natuurlijk heb je nog even voor een kaartje maar je hebt zoveel keuze, dat het wel fijn is al je een beetje weet wat je wilt. Ik ga hem zelf maken en ik wil hem sws rond nijn 36 ste week af hebben. Proefdruk etc wil ik dan al gehad hebben zodat, als de tijd tijp is we alleen nog de naam en datum hoeven door te geven.
Zelf ontwerpen lijkt me wel erg leuk. Misschien doe ik dat ook nog wel. Ik heb er sowieso maar een paar nodig, dus als ik ze allemaal ook zelf maakt scheelt het weer geld.
@Kheyra, gek dat je zolang geen controle hebt gehad, normaal inderdaad om de 4 weken! Wat fijn dat alles goed was met je zoon! Leuk hoor, een jongen, gefeliciteerd! @Lonny, even schrikken, maar gelukkig alles goed met je meisjes! @buik, mijn buik is ook al behoorlijk gegroeid! Ben nu 4,5 kg aangekomen. Ik voel de baby sinds 15 weken en manlief heeft haar met ruim 19 weken voor het eerst gevoeld. Het is echt een druk kindje, ik voel haar heel vaak! Laatste keer controle zei de vk ook al dat het een druk kindje was, begon meteen te schoppen toen ze het hartje ging luisteren @naam zijn we gelukkig al uit. We zijn alleen nog aan het nadenken over een eventuele doopnaam. Kaartje weet ik wel redelijk wat ik wil, ik ga een kaartje bestellen via kaartje2go.nl en we zijn er wel uit wat we leuk vinden. Bij mijn dochter hebben we daar ook het kaartje besteld en dat beviel goed en was niet duur. Meiden, geniet allemaal van de zwangerschap!
Oh ja, voor wat de buik betreft voel ik de kleine nog niet, omdat de placenta helemaal aan de voorkant zit. Dit gaven sommige van jullie al aan. Dus dat kan nog wel even duren (helaas). Ze was wel heel verbaasd dat ik geen buik had, maar wel een goed gegroeid kindje
Kheyra apart dat je zo weinig op controle mocht komen... hopelijk nu wat regelmatiger! Wat leuk dat je een jongetje krijgt! Hoop dat t nu wat echter voor je is geworden en je nu meer op de zwangerschap kan gaan concentreren. En genieten ondanks alles! Rokla wat fijn dat alles goed was, en leuk een meisje! Lonny wat een schrik! Gelukkig alles goed! Ze hadden bij mij ook gezegd dat ze mn baarmoederhals zouden opmeten maar is niet gebeurt. Zal ik de volgende keer dan wel om vragen. Hoe meten ze dat eigenlijk? Via echo of via inwendig onderzoek? Rachster we zijn hier nog niet uit de namen en qua geboortekaartje nog niet heel veel gekeken. Staat wel op t to-do-lijstje Wel lastig, vond het met ons trouwen ook lastig, toen heeft de zus van mn man voor ons wat ontworpen. Maar die zou ik hiervoor niet vragen want ze heeft niet zoveel met kinderen... Ik zal nog ff wat dingen aanpassen in de lijst die gevraagd zijn -->
Wat fijn dat alles goed was Kheyra. En wat leuk een jongetje Ik heb ook mn placenta aan de voorkant. Zijn er wel meerdere hier die dat hebben. Ik denk sinds een paar dagen iets te voelen (gekke kriebels in mn buik) maar voel dus niet heel goed iets.
♥DECEMBER MAMA'S♥ 10 December 2013: - Rachster (32 jaar) Derde kindje, Jongen 11 December 2013: - XxDxX (26 jaar) Eerste kindje - Merel123 (23 jaar) Eerste kindje Meisje 13 December 2013: - Lonny (33 jaar) Derde en Vierde kindje, Meisje en Meisje 15 December 2013: - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, Meisje 16 December 2013: - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje Meisje - JtlKim, (23 jaar) Tweede kindje 17 December 2013: - Andastra (26 jaar) Tweede kindje, Meisje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje Verrassing - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje Meisje - Anoniempje25 (26 jaar) Eerste kindje 18 December 2013: - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, Verrassing - Nathaliiej (23 jaar) Eerste kindje Meisje 19 December 2013: - Annekevdz (34 jaar) Derde en Vierde kindje Jongen en Jongen - Dreamer2012 (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) Jongen - Ilo14 (28 jaar) Eerste kindje Jongen 20 December 2013: - Salamander (26 jaar) Eerste en Tweede kindje, Verrassing (2x) - Porkie (24 jaar) Eerste kindje Meisje - izzaiqbal (26 jaar) Eerste kindje 22 December 2013: - Tieta (25 jaar) Eerste kindje - IS88 (25 jaar) Eerste kindje, Meisje 23 December 2013: - KimSQ (? jaar) ? kindje - Rokla, (29&32 jaar) 1e kindje Meisje 24 December 2013: - Butterfly1984 (28 jaar) 3e kindje - Mamavanmenm, (29 jaar) 3e kindje (waarvan 1 engeltje) Jongen - Kheyra (32 jaar) Eerste kindje Jongen 25 December 2013: - Limo (27 jaar) ? kindje Verrassing 26 December 2013: - Amirahussein (36 jaar) Vierde kindje - Yip (37 jaar) Derde kindje 27 December 2013: - Vallie87 Eerste kindje - Juull, (27 jaar) Tweede kindje 29 December 2013: - GFH (Wendy) (32 jaar) Eerste kindje Meisje 30 December 2013: - Debs1 (31 jaar) Eerste kindje - Miran78 (34 jaar) Eerste kindje - AKB3 (28 jaar) Eerste kindje Verrassing 31 December 2013: - Poekies (29 jaar) Eerste kindjeJongen - Hartmannetje (32 jaar) Derde kindje Jongen 1 Januari 2014: - 25012010 (24 jaar) Tweede en Derde kindje ♥Tussenstand♥ 12 Meisjes 9 Jongens 6 Verrassingen Vlindertjes - Troelaa (27 jaar) - Melkchocolaatje (30 jaar) - Pharilla (34 jaar) - Mamsie86 (26 jaar) - Yinxy (29 jaar) ♥ Afspraken - Echo's & Controles♥ Week 32 - Nathaliiej, 5 Augustus 20-weken echo - Jezz, 5 Augustus Controle VK - Rokla, 5 Augustus 20-weken echo - Butterfly1984, 7 Augustus 20-weken echo - Butterfly1984, 8 Augustus Controle VK - Lonny, 8 Augustus Gyn - Annekevdz, 9 Augustus Gyn Week 33 - 25012010,13 Augustus 20-weken echo - GFH, 13 Augustus 20-weken echo - AKB3, 13 Augustus 20-weken echo - xXxPoekiesxXx, 14 Augustus 20-weken echo - Salamander, 15 Augustus controle Gyn Week 34 -merel123, 22 Augustus controle VK Week 36 - Mootje1982, 2 September controle VK -Jezz, 5 september controle VK
Ons kaartje gaan we bestellen bij Unieke en bijzondere geboortekaartjes. Weer net even anders dan Anders. We zijn al een kaartje aan het aanpassen naar onze wensen!
Fijn te lezen dat hier alles goed gaat! Wat betreft geboortekaartje zijn we echt nog niet mee bezig, dat komt wel met de nesteldrang denk ik, denk dat ik dat rond de 35 weken ga regelen. Erkenning is ook niet geregeld, we hebben nog geen naam(wel favo namen) Spullen hebben we wel, maxi cosi(2), badje, kinderwagen, ledikant, wiegje, commode, kledingkast, wat kleertjes etc... Kamertje beginnen we mee in september moet eerst nog verbouwen haha dus kan ook oktober worden. Geloof dat ik niet zon haast heb met alles Afgelopen dagen goed ziek geweest, om het uur overgeven, paar dagen niet gegeten en gedronken..dus ben nu weer rustig aan het bijkomen/slapen... Mijn placenta zit trouwens rechtsvoor aan de zijkant en voel mn kindje sinds week 18/19 en nu ben ik 22 week en het mag van mij soms wel wat minder met dat geschoppfff..je kunt het wel voelen van buitenaf maar vriendlief heeft nog niet gevoeld. Ik zie dat de meisjes in de meerderheid zijn, leuk!
@Salamander. Dat doen ze via een inwendige echo. Bij mij is ie 46mm best lang. Ik geloof dat 35 mm en groter normaal is. Ze kijken ook gelijk of hij goed gesloten is. Ik zou er zeker even om vragen als ik jou was. Succes! @rokla. Wat leuk weer een meisje erbij @keyra. Leuk hoor een jongen. @ namen en geboortekaartjes. Wij hebben de namen al gelukkig. En gister ben ik gaan zoeken naar geboortekaartjes. Is nog best moeilijk uitzoeken. Voor tweelingen heb ik nog niet zulke leuke kaartjes gevonden. Maar er zijn nog genoeg sites waar ik nog niet ben wezen kijken. Fijne dag vandaag dames
@ Salamander: bedankt voor het aanpassen van het schema. @ GFH: Ik heb net gebeld voor een afspraak, aangezien ik mijn echo in een diagnostische centrum had en niet bij de verloskundige. Ik heb nu een afspraak staan voor 19 augustus. Ik zal het dan ook meteen over de frequentie hebben.
@lonny dit kaartje is geniaal voor een tweeling maar misschien eerder voor jongetjes. Stoer geboortekaartje auto kart tweeling
Vanmorgen 20 weken echo gehad, alles was goed! Wel lag m'n placenta voor de uitgang om t zomaar te zeggen, dus met 30 weken gaan ze dit opnieuw controleren, maar meestal groeit die mee omhoog en dan komt dat gewoon goed. Volgende week mag ik weer op controle bij de vk, dat mag op de lijst.