He dames, lees zo af en toe met jullie mee en vind het nu wel leuk om weer te reageren. Leuk om jullie ervaringen te lezen. Ik ben trouwens 11 december uitgerekend. Voelde onze kleine man al met 15 weken bewegen en mijn vriend met 18 weken. Lekker vroeg dus voor de eerste, maar mijn placenta ligt helemaal aan de achterkant waardoor de voorkant van mijn buik voor een groot deel vrij ligt. 20-weken echo was helemaal in orde. Bij mij ligt de placenta ook vlak tegen de uitgang aan (niet er helemaal voor zoals bij jou Juul). Dus met 32 weken gaan ze kijken of deze weg is getrokken.
@sniffie, bij mij ligt ie er ook niet helemaal voor geloof ik, er wordt ook met 30 weken gekeken hoe het dan ligt. Wij weten niet wat het wordt, wilden wij bij de eerste ook niet weten, dus weer een verrassing! (Al was het wel heel verleidelijk om te vragen
Leuke site hoor Rokla! Merel wat vervelend dat je zo ziek bent geweest! Griepje? Of van de zwangerschap? Rustig aan! Lonny thanx dan weet ik dat, ga ik volgende week dan zeker naar vragen! Nog best lastig he? Kaartjes voor een tweeling.. Juull fijn dat de 20-weken echo goed was! Sniffie welkom! Wil je ook op t lijstje?
♥DECEMBER MAMA'S♥ 10 December 2013: - Rachster (32 jaar) Derde kindje, Jongen 11 December 2013: - XxDxX (26 jaar) Eerste kindje - Merel123 (23 jaar) Eerste kindje Meisje - Sniffie (28 jaar) Eerste kindje, Jongen 13 December 2013: - Lonny (33 jaar) Derde en Vierde kindje, Meisje en Meisje 15 December 2013: - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, Meisje 16 December 2013: - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje Meisje - JtlKim, (23 jaar) Tweede kindje 17 December 2013: - Andastra (26 jaar) Tweede kindje, Meisje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje Verrassing - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje Meisje - Anoniempje25 (26 jaar) Eerste kindje 18 December 2013: - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, Verrassing - Nathaliiej (23 jaar) Eerste kindje Meisje 19 December 2013: - Annekevdz (34 jaar) Derde en Vierde kindje Jongen en Jongen - Dreamer2012 (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) Jongen - Ilo14 (28 jaar) Eerste kindje Jongen 20 December 2013: - Salamander (26 jaar) Eerste en Tweede kindje, Verrassing (2x) - Porkie (24 jaar) Eerste kindje Meisje - izzaiqbal (26 jaar) Eerste kindje 22 December 2013: - Tieta (25 jaar) Eerste kindje - IS88 (25 jaar) Eerste kindje, Meisje 23 December 2013: - KimSQ (? jaar) ? kindje - Rokla, (29&32 jaar) 1e kindje Meisje 24 December 2013: - Butterfly1984 (28 jaar) 3e kindje - Mamavanmenm, (29 jaar) 3e kindje (waarvan 1 engeltje) Jongen - Kheyra (32 jaar) Eerste kindje Jongen 25 December 2013: - Limo (27 jaar) ? kindje Verrassing 26 December 2013: - Amirahussein (36 jaar) Vierde kindje - Yip (37 jaar) Derde kindje 27 December 2013: - Vallie87 Eerste kindje - Juull, (27 jaar) Tweede kindje 29 December 2013: - GFH (Wendy) (32 jaar) Eerste kindje Meisje 30 December 2013: - Debs1 (31 jaar) Eerste kindje - Miran78 (34 jaar) Eerste kindje - AKB3 (28 jaar) Eerste kindje Verrassing 31 December 2013: - Poekies (29 jaar) Eerste kindjeJongen - Hartmannetje (32 jaar) Derde kindje Jongen 1 Januari 2014: - 25012010 (24 jaar) Tweede en Derde kindje ♥Tussenstand♥ 12 Meisjes 10 Jongens 6 Verrassingen Vlindertjes - Troelaa (27 jaar) - Melkchocolaatje (30 jaar) - Pharilla (34 jaar) - Mamsie86 (26 jaar) - Yinxy (29 jaar) ♥ Afspraken - Echo's & Controles♥ Week 32 - Nathaliiej, 5 Augustus 20-weken echo - Jezz, 5 Augustus Controle VK - Rokla, 5 Augustus 20-weken echo - Butterfly1984, 7 Augustus 20-weken echo - Butterfly1984, 8 Augustus Controle VK - Lonny, 8 Augustus Gyn - Annekevdz, 9 Augustus Gyn Week 33 - 25012010,13 Augustus 20-weken echo - GFH, 13 Augustus 20-weken echo - AKB3, 13 Augustus 20-weken echo - xXxPoekiesxXx, 14 Augustus 20-weken echo - Salamander, 15 Augustus controle Gyn Week 34 -merel123, 22 Augustus controle VK Week 36 - Mootje1982, 2 September controle VK -Jezz, 5 september controle VK
Nee Salamander het was gewoon een griepje nou ja niet gewoon ben echt goed ziek geweest maar met de beeb alles prima! En het gaat al stukken beter gelukkig!
Wat fijn dat bij iedereen die 20-weken echo goed is. Hopelijk zijn de placenta's straks ook bij iedereen omhooggevallen geschoven. Ik blijf toch wel wat jaloers als ik lees hoeveel mensen hun baby al voelen. Ik heb net gegoogled en met 22/23 weken zou het bij mij ook echt zover moeten zijn.
Zal niet lang meer duren Kheyra. En misschien heb je hem al wel gevoeld, maar herkende je de bewegingen niet als horende bij je kindje. Hoop voor je dat je snel iets voelt
Sniffie handig dat je jezelf erbij hebt gezet Merel gelukkig een griepje, maar wel vervelend... Kheyra het zal vast gauw zijn dat je je baby voelt, komt goed! Gister heb ik het schilderen van de box afgekregen, heerlijk gevoel! Nu zijn we op zoek naar een commode en twee ledikantjes, ook weer via marktplaats...
Bedankt Rokla. We hebben laatst kaartjes gevonden bij hallmark. We hebben bij het blad wij jonge ouders zo een kortingskaart gekregen van hallmark. De eerste 10 kaartjes gratis.Toen ben ik gelijk gaan kijken. En heb 2 leuke kaartjes gevonden. Nu is het nog kiezen welke het gaat worden. Haha.
Daar ben ik ook weer eens! Na een heerlijke vakantie weer bijna klaar om aan het werk te gaan. Afeglopen week hadden we de 20 weken echo en het wordt.... een verrassing! De verleiding was er wel om te vragen naar het geslacht, maar bij de oudsten wisten we het ook niet en toen was het onthullingsmoment na de bevalling zo mooi. De echoscopiste heeft het trouwens wel gezien zegt ze. Is ook wel apart hoor, iemand anders weet dus al wat we krijgen en het is dus ook voor onze neus op het beeldscherm te zien geweest. Maar buiten dat: de kleine is helemaal goedgekeurd! Wil iemand trouwens ook in de lijst aanpassen dat ik op 25 december ben uitgerekend? Ik heb er deze zwangerschap wel wat meer moeite mee dan de vorige keren. Nou heb ik hier natuurlijk ook al wel n peutertje en kleutertje rondlopen die behoorlijk wat energie vragen, en ben ik al n beetje ouder (37), maar toch vind ik t wat tegenvallen. Ik had zo gehoopt lekker te kunnen genieten en nu heb ik kwaaltje op kwaaltje (sorry, ben eigenlijk helemaal niet van t klagen en meer van t 'niet piepen maar doorgaan', maar hoopte dat ik bij jullie wel even kon luchten). Zooo moe (gelukkig wel iets minder dan voor de 14 weken), veel hoofdpijn en last van mn bekken waardoor ik soms letterlijk blokkeer van de pijn. Volgende week kan ik een afspraak maken bij de fysio, hopelijk geeft dat ook wat verlichting (aangezien ik maandag weer moet gaan werken en voor de klas 'sta' met veel kleintjes lijkt t me nog wel wat zwaarder te gaan worden). Oja, en ook heeeel veel last van mn hormonen. Nou ja, eigenlijk heeft vriendlief hier nog het meeste last van, ik geloof dat ik soms nogal onredelijk kan zijn ... Ik lees hier trouwens ook wat dames met voorliggende placenta. Dat heb ik ook, en voel de kleine zo ongeveer sinds week 18 (is al vrij laat voor de 3e normaal gesproken). Voor diegenen die t nog niet gevoeld hebben: t begint als kleine plopjes en kriebeltjes, een beetje vergelijkbaar met het trillen van je ooglid. Dus echt schoppen is het nog niet, dat komt wat later (en zo tegen het einde, als je ribben er helemaal beurs van zijn, ben je ervan overtuigd dat er een compleet voetbalelftal in je buik huist ). Hier in huis moeten er nog wat verschuivingen gebeuren voordat er wat aan de babykamer gedaan kan worden. De oudste twee gaan samen op zolder slapen (waar de oudste nu al ligt), en dat moet dan een echte stoere jongenskamer worden compleet met (half-) hoogslaper (die ik zelf wil gaan maken). En daarna eens nadenken over de babykamer. De meubeltjes zijn er natuurlijk allemaal al, maar ik wil het wiegje nog opnieuw bekleden en de muren een ander kleurtje geven. Hmm, nog genoeg te doen dus... Gelukkig hoeft er niet veel meer aangeschaft te worden, alleen wat kleertjes aangezien de oudsten allebei in de zomer geboren zijn en dat dan weer niet zo handig is voor het doorschuiven van de kleren. Haha, ik geloof dat ik dat lang niet reageren wel weer goedgemaakt hebt met deze enorme lap tekst he . groetjes!
♥DECEMBER MAMA'S♥ 10 December 2013: - Rachster (32 jaar) Derde kindje, Jongen 11 December 2013: - XxDxX (26 jaar) Eerste kindje - Merel123 (23 jaar) Eerste kindje Meisje - Sniffie (28 jaar) Eerste kindje, Jongen 13 December 2013: - Lonny (33 jaar) Derde en Vierde kindje, Meisje en Meisje 15 December 2013: - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, Meisje 16 December 2013: - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje Meisje - JtlKim, (23 jaar) Tweede kindje 17 December 2013: - Andastra (26 jaar) Tweede kindje, Meisje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje Verrassing - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje Meisje - Anoniempje25 (26 jaar) Eerste kindje 18 December 2013: - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, Verrassing - Nathaliiej (23 jaar) Eerste kindje Meisje 19 December 2013: - Annekevdz (34 jaar) Derde en Vierde kindje Jongen en Jongen - Dreamer2012 (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) Jongen - Ilo14 (28 jaar) Eerste kindje Jongen 20 December 2013: - Salamander (26 jaar) Eerste en Tweede kindje, Verrassing (2x) - Porkie (24 jaar) Eerste kindje Meisje - izzaiqbal (26 jaar) Eerste kindje 22 December 2013: - Tieta (25 jaar) Eerste kindje - IS88 (25 jaar) Eerste kindje, Meisje 23 December 2013: - KimSQ (? jaar) ? kindje - Rokla, (29&32 jaar) 1e kindje Meisje 24 December 2013: - Butterfly1984 (28 jaar) 3e kindje - Mamavanmenm, (29 jaar) 3e kindje (waarvan 1 engeltje) Jongen - Kheyra (32 jaar) Eerste kindje Jongen 25 December 2013: - Limo (27 jaar) ? kindje Verrassing - Yip (37 jaar) Derde kindje Verrassing 26 December 2013: - Amirahussein (36 jaar) Vierde kindje 27 December 2013: - Vallie87 Eerste kindje - Juull, (27 jaar) Tweede kindje 29 December 2013: - GFH (Wendy) (32 jaar) Eerste kindje Meisje 30 December 2013: - Debs1 (31 jaar) Eerste kindje - Miran78 (34 jaar) Eerste kindje - AKB3 (28 jaar) Eerste kindje Verrassing 31 December 2013: - Poekies (29 jaar) Eerste kindjeJongen - Hartmannetje (32 jaar) Derde kindje Jongen 1 Januari 2014: - 25012010 (24 jaar) Tweede en Derde kindje ♥Tussenstand♥ 12 Meisjes 10 Jongens 7 Verrassingen Vlindertjes - Troelaa (27 jaar) - Melkchocolaatje (30 jaar) - Pharilla (34 jaar) - Mamsie86 (26 jaar) - Yinxy (29 jaar) ♥ Afspraken - Echo's & Controles♥ Week 33 - 25012010,13 Augustus 20-weken echo - GFH, 13 Augustus 20-weken echo - AKB3, 13 Augustus 20-weken echo - xXxPoekiesxXx, 14 Augustus 20-weken echo - Salamander, 15 Augustus controle Gyn Week 34 -merel123, 22 Augustus controle VK Week 36 - Mootje1982, 2 September controle VK -Jezz, 5 september controle VK
Yip ik heb t voor je aangepast in de lijst... Ik ga de lijst weer even nalopen op meiden die niet meer mee kletsen sinds juli....
Oh ja helemaal vergeten. Ik moet vrijdag 23 augustus weer naar de gyn. Zou iemand dat voor mij nog even op de lijst kunnen zetten? Alvast bedankt!
@Salamander, goed bezig met schilderen etc.! Leuk hoor, lekker dingen opknappen. @Yip, wat fijn dat de 20-wekenecho bij jou ook goed was! Wel balen dat je veel kwaaltjes hebt. Ik merk hier ook wel dat het lichamelijk wat zwaarder is dan bij de eerste, maar ja, je kunt nu eenmaal minder rust pakken als je al een kindje/kinderen rond hebt lopen.. Sterkte en hopelijk kun je er toch van genieten! @Salamander, mooi weer aangepast de lijst Als je hem nog een keer na gaat kijken, wil je dan voor mij de volgende afspraak erbij zetten? 27 augustus controle vk Fijn weekend verder meiden!
Hoi Meiden, Hier gelukkig weer helemaal topfit, alleen merk op mn werk(zorg) dat ik af en toe een versnelling moet terug schakelen. Maar het gaat nog prima Heb de kleine net tegen mn ribben voelen schoppen, waarschijnlijk kan ze er dus net bij als ze even goed met de beentjes afzet, ze ligt namlijk met het hoofdje beneden..
Zojuist druk bezig geweest de toekomstige babykamer te ontruimen. Kledingkasten uit elkaar gehaald en in een andere kamer weer in elkaar gezet Laat de kinderkamermeubeltjes maar komen!!
nog 2 daagjes dan weten we wat we krijgen met onze twins...als ze mee werken spannend! kan niet wachten
ik heb 28 augustus weer controle bij de vk. Ben echt blij dat het niet zo warm meer is. Heb nu weer wat energie. Morgen manlief weer werken dus weer het normale ritme!
@Merel, gelukkig weer fit! Houden zo Hier doe ik ook wel een tandje terug op mn werk hoor, gaat allemaal wat minder vlot @Mootje, leuk om te doen he! Hier is alles al behangen, dus de meubels mogen ook komen! Helaas werd ik net gebeld, we hadden een supermooi kamertje uitgezocht maar de kast is niet meer leverbaar Nu moeten we dus een andere kast uit gaan zoeken, of een hele andere kamer, of we bestellen alles af.. Gaan straks maar langs bij de winkel en kijken wat ze voor ons kunnen doen. Even omschakelen hoor, dat het straks allemaal anders is dan ik dacht.. Echt balen! @25012010, spannend! Laat je het hier weten? @Limo, ja het is stukken beter uit te houden zo he!