Schattig meisje zeg! Ben nu m'n zoontje aan t leren dat mama een baby in de buik heeft. Was gister m'n vriendinnetje hier, duwt hij op me buik en zegt baba. We moesten allebei zo lachen! Gelukkig wist ze het al
goede morgen dames @Joyofliving. ben ook wel benieuwd naar die gender test. zal wel leuk zijn als ie echt werkt. hoelang moet je zwanger zijn voordat de test wat kan aangeven? @Denisja. is ook niet leuk om je kindje zo daar achter te laten. ik hoop dat je gauw een mooie oplossing ervoor kan vinden. Troelaa. mooi testje hoor. nou dames ik heb eindelijk een nacht goed kunnen slapen. wat scheelt dat gelijk zeg. En ik was eerder wakker dan mijn kinderen. dat komt weinig voor haha. Ik durf trouwens nog helemaal niks te zeggen over de zwangerschap. moet eerst nog 2 weken verder zijn zoiets. mijn vriend natuurlijk wel en mijn oudste zoon weet ervan. die staat te popelen om het mijn ouders te vertellen. maar hij wacht netjes totdat ik groen licht geef. haha
Mag ik me hier ook melden! Gister positieve test gehad. Denk dat ik aan de vroege kant was met testen en dat ik bijna 4 weken ben. Voel me totaal niet zwanger, dat had ik bij mn andere 2 zwangerschappen wel dus ik hoop dat het wel een plakbeeb is! Hebben jullie al veel klachtjes? Het is trouwens mn tweede kindje, mn dochter is bijna 1,5jr.
Hier alleen pijnlijke gespannen (.)(.) en moe maar verder voel ik me prima! En natuurlijk gefeliciteerd en welkom! Wat is je uitgerekende datum?
mamsie86 : leuk dat je mee komt kletsen. en Gefeliciteerd kwaaltjes ja mij borsten zijn wat gevoelig. en mijn buik rommelt af en toe wat steekjes. ik merkte de laatste paar keer toen ik de auto instapte dat ik misselijk werd. maar in de ochtend geen last van.
@ Denisja, enige wat ik je kan meegeven, bij iemand in onze omgeving was dat ook een beetje zo en zij hebben het advies gekregen om zo min mogelijk oppasadressen te hebben. Zij hadden namelijk ook bij de 2 oma's en het kdv. Volgens het CB kon dat net wat te veel adressen zijn en een kind daarom niet goed weet wat nu echt thuis is. Zij werd geadviseerd om maximaal 2 vaste oppas adressen te doen en dat heeft na een tijdje wel geholpen. Dus ipv te stoppen met werken, dat je een dag minder gaat werken? @ Gendertest, ik heb m nog niet eerder gebruikt. We hadden het er de vorige zwangerschap wel over, toen leek het ons ook al leuk, maar toen kostte de test 25 euro excl verzendkosten (vanuit USA). En nu was de test 18 euro incl verzendkosten. De ervaringen zijn wisselend, durf toch niet 100% van die test uit te gaan hoor. Je wacht toch altijd tot de 20 weken, ook als je bijv een geslachtsbepaling bij 16 weken laat maken op een bevestiging. Maar we vonden het gewoon leuk om te doen, voor de grap en misschien heeft de test het wel goed maar dat zal altijd pas blijken bij een echo De test kun je uitvoeren vanaf 6 a 7 weken zwangerschap. @ Troela, mooie test! Nee KV geeft pas een knal vanaf 5 weken zwangerschap volgens mij. @ Andastra, ik heb geen voorkeur meer. Bij mijn vorige zwangerschap ging mijn voorkeur heel erg uit naar een meisje omdat we al een zoontje hebben lijkt het me leuk van een ander geslacht. Dit keer (hoe cliche ook) ben ik echt al blij als het kindje gezond is, jongen of meisje maakt dan niet uit. Lief je dochtertje, leuke foto! @ Mamsie, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik heb bijna geen klachtjes, soms alleen wat misselijk en gevoelige borsten, maar ze zijn niet pijnlijk. En jij?
Ik heb trouwens ook last van dat ik snel op oorlogspad ga wuahaha. Manlief vind me ook stukje feller/snel op me tenen getrapt.
@ mamsie: proficiat en welkom! Hier soms pijnlijke borsten, ook wel buikpijn eigenlijk en daarnet keihard moeten kokhalzen toen ik de kaka-pamper van mijn dochter deed, hij was nochtans niet eens zo vies
Wij gaan ook die gender test bestellen! Ben toch wel benieuwd! En ga een dopler bestellen. Weten jullie vanaf wanneer het hartje hiermee te horen is??
@Joy @Denisja Ik ben erg benieuwd naar jullie uitkomst! Wanneer gaan jullie de test doen? Waar kan ik hem bestellen? Misschien dat wij het ook gaan doen @mamsie Gefeliciteerd!! En welkom! @Joy waar ik woon moet je wel betalen om in het ziekenhuis te bevallen behalve niet met medische indicatie of als je net buiten de stad woont en het is te ver rijden naar het ziekenhuis. @kwaaltjes Ik heb alleen erge last van jeuk, het slapen gaat ook beter, gelukkig maar. Werd vaak wakker midden in de nacht en kon niet meer in slaap komen. Verder wat gevoelige borsten en af en toe lichte krampjes/steekjes in mijn buik. @Andastra leuke foto!
Bij mijn vorige bevalling had ik geen hospitalisatieverzekering en heb ik 1.200 moeten betalen Dit keer gelukkig wel verzekerd, dus normaal bijna niets betalen
Goedendag dames!! Ik zou me ook graag bij jullie voegen! Vorig jaar zat ik onder de naam Joycie78, nu wat "rustiger" onder deze nieuwe naam. Als het goed is, is de uitrekendatum op 20 december 2013 en bel straks de gyn(wil ze graag) voor de eerste echo. Hebben net onderzoeken gehad en gister de uitslagen gehad maar alles was perfect en we mochten verder zonder mmm proberen.. maar vond het wel leuk als ik voor een eerste echo bij haar zou komen.. niet wetend dat het dus al raak is!! Ik kon zo snel geen lijstje vinden dus zal ik later naar op zoek gaan In ieder geval , Pharilla 34 jaar , ziekenhuis bevallen, bv (indien mogelijk), eerste kindje Datum eerste echo laat ik zo weten als ik gebeld heb. Fijn jullie hier te ziiiiien!! Nog foto van 2 testjes en een ovutest voor de gein erbij.. X Phar
Pharilla, superr jou hier te zien!! Mooie testjes! Ik was al in het NOD naar de lijst aan het kijken. Zitten we weer saampjes maar nu met goed nieuws Gefeliciteerd!
Leuk dat jullie er zijn, Mamsie en Pharilla, welkom en gefeliciteerd!! Lijkt me leuk om zo'n dopler te hebben, kunnen we naar het hartje luisteren! Heb geen idee wanneer je die kan gaan gebruiken! Waar kan je zo'n gendertest kopen? Had er nog nooit van gehoord, is het niet gewoon een fabeltje? Meiden, ik ben helemaal gesloopt! Lig even lekker op de bank!
Ik volg je amely86.. heb lekkere bruine boterham met pindakaas (weet ik veel waarom ik daar zin aan had ) en dan duik ik ook de bank op.. ff tukkie, vannacht zo goed als geen oog dicht gedaan. @ Troelaa : Weer saampjes! Nu voor de volle 9 maanden he! Dikke kus meiden! Phar
Jeeeh! Heb me echo afspraak een week kunnen vervroegen! Krijg hem nu 24 april ipv 2 mei! Hopelijk is er dan al een hartje te zien.. Weet iemand wanneer je dat ziet?