http://www.zwangerschapspagina.nl/members/22345-albums12829-picture83679.html Ik krijg het dus niet voor elkaar om de foto hier gewoon te plaatsen. Mijn telefoon doet een beetje dwars. Dus heb ik de link geplaatst van een buikfoto van vandaag. Hier in totaal 12 kilo bij. Is ook prima. @sniffie. Veel plezier bij de pretecho.
Super mooie buik Lonny!!! Ik zal binnenkort ook weer s een buikfoto plaatsen Sniffie, veel plezier en genietse!
Mooie buik! Hier ook alles goed, zal vd week ook eens een buikfoto maken Ik ben nu bijna 4 kg aangekomen. Nu nog een paar daagjes werken en dan begint mijn zomervakantie, nu wel aan toe... Dan iets meer als een maandje werken en dan lekker al verlof. Ga in mijn vakantie lekker met het kamertje voor de grote zus aan de slag
Vorige week suikertest gehad en alles was goed mag pas weer 30 weken .. maar srry dat ik niks veel zeg ben toch zo moe en rugpijn...thja hoort allemaal bij groetjesss @lonny mooie buik! Salnandrr ben benieuw naar jou buik dan weet ik wat ik kan verwachten over 2 weekjes
poing poing poing, stuiter stuiter stuiter.... Sorry maar binnen nu en half 1 komen ze de babyspullen bezorgen van babydump!!!
Lonny vervelend dat je zo moe bent! Yip ik herken de bekkenpijn eigenlijk niet maar wel vervelend dat je er nu al last van hebt en je moet nog zolang! Hopelijk verbeterd het wat! Ik heb afgelopen dinsdag meer dan 5km gelopen omdat de bussen niet reden(kwamen we pas achter bij de bushalte) dus maar besloten om te lopen tot wanneer het zou gaan, maar het ging super! En zelfs met volgeshopte tassen no problemAlleen ging het wat langzamer dan gewend maar ach als dat alles is. Geloof dat ik niet mag klagen
meiden bedankt voor de leuke reacties op mijn foto. ben benieuwd naar die van jullie. vandaag zijn de hemeltjes op de ledikantjes geschroeft. echt zoooo schattig. ik zal nog wel ff een foto plaatsen straks als ik er aan toe kom. nu gauw mijn kleine jongen naar school brengen. fijne dag nog dames
De kindjes en ik zijn weer goedgekeurd Kindje A heeft al die tijd al goed gelegen, kindje B lag een tijd in stuit. Maar nu bleek bij de echo dat ze allebei goed liggen Ik duim hard dat ze nu ook allebei zo blijven liggen! Lonny ben benieuwd naar de foto van de ledikantjes!
Lonny: wow, wat een mooie buik (en natuurlijk helemaal mooi om je voor te stellen dat daar dus 2 mensjes tegelijk in wonen) Merel 123: Ben jaloers... Hier is 500 meter eigenlijk al te veel lopen. Hoop dat je je nog lang zo mag voelen! En voor de rest: Dit is kindje 3 en dus heb ik alle meubeltjes al (alles waar ik zelf als baby nog gebruik van heb gemaakt, maar dan wit geschilderd), wil alleen nog de kamer wat nieuwe kleurtjes geven. Hoe hebben jullie het? (En dan ben ik natuurlijk vooral heel benieuwd naar de 'verrassings'-kamertjes)
Gisteren ook weer een echo gehad en alles zag er normaal uit. Baby wordt nu op 700gr geschat en de gyn denkt nog altijd dat het een meisje is (al heb ik een verwarrende foto meegekregen). Op 9 september terug een echo om het hartje te bekijken wat ze niet voldoende konden zien op de 20-wekenecho (is bij andere gyn dan die van gisteren). Spannend dus! Baby ligt trouwens dwars, hopelijk draait ze de goeie kant op! Ze is trouwens héél bewegelijk, veel bewegelijker dan mijn dochter!
@Lonny, wat een mooie en grote buik zeg! Super! @kamertje, hier komt vandaag het kamertje binnen, ben benieuwd!! @klachten, valt hier gelukkig nog steeds mee, als ik te druk ben wel last van mn rug en bekken, maar als ik ff rust pak gaat het gelukkig weer over. @Salamander, fijn dat je kindjes weer goed zijn gekeurd! @Andastra, mijn meisje is ook een heel stuk drukker dan mn dochter! Ik voel haar echt de hele dag door! En ze lag de laatste keer ook overdwars, maar dat mag nog. Het is wat met die 17 december meiden! @hier, ik moet volgende week een suikertest doen, bah! Volgende afspraak staat op 27 september, groeiecho.
Whow Lonny wat een mooie grote buik al zeg! Die van mij is nu ook al mooi rond maar nog laaaang niet zo groot als de jouwe
Mamael. Leuk een nieuw kamertje. Is ie al binnen? Salamander. Fijn dat alles goed gaat met je kindjes. Merel. Groot al he. Die buik begint me nu al af en toe in de weg te zitten. Haha. Yip. Vervelend dat je niet zover kan lopen. Hier gaat het opzich nog wel. (Met de babybelt (buikband) om) zonder de buikband sta ik om de haverklap krom. Ik krijg meer last als ik ff te lang heb gezeten. Als ik dan ga lopen, dat is geen fijn gevoel. Nou dames fijn weekend alvast.