15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Leuk Lonny die ledikantjes! Mooi gezicht trouwens 2 bedjes naast elkaar:D Je krijgt het nog druk straks met 2 kleintjes, ga je dat allemaal zelf doen of krijg je hulp van vriendlief?

2. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Ooooh, zo leuk! :)

Ik verlang ook enorm tot ik het wiegje in elkaar kan zetten, maar zal dat pas doen als mijn dochter naar haar eigen kamertje is verhuisd, zodat niet heel ons kamer vol staat met baby-bedjes ;)

3. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Leuke bedjes Lonny! Schattig! Hier is het kamertje gisteren binnengekomen en dochterlief heeft vannacht voor het eerst in haar peuterbedje geslapen:) Ging prima! Ik zal binnenkort eens even een foto maken van de kinderkamer! Is nog wel kaal nu, ik moet het nog even gezellig maken met accessoires:)

4. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    @merel. Ja ik krijg wel hulp van mijn vriend. Dat zal dan meer overdag of savonds zijn. Snachts en in de ochtend zal ik het zelf moeten doen. Denk dat mijn moeder me hier en daar ook wel zal helpen als ik erom zal vragen. Er is altijd wel ergens hulp te krijgen. Maar ik vraag het niet snel.

Mamael. Ben benieuwd naar je foto.

Andastra. Ja het is ook zo leuk als het in elkaar staat. Maar je heb nog genoeg tijd hoor meid. Maak je dan ook een foto van het wiegje. Vind het zo schattig om te zien.

5. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Lonny oh dat is fijn...mijn vriend zal alleen maar de dag van bevalling en de dag van aangeven vrij zijn ivm drukte in de horeca in december. Als ik pech heb beval ik met 42 week op 1e kerstdag en kan hij vanwege de drukte niet eens bij de bevalling zijn;).
    Verder werkt is hij overdag en in t weekend weg van 11u t/m 24u dus ook snachts heb ik niks aan hem omdat hij zn rust ook nodig heeft en verder is er niemand die mij kan helpen of waarvan ik wil dat hij/zij komt helpen:p.hmmm dat wordt leuk;)

6. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Lonny, dat ziet er leuk uit!! Wat doe jij trouwens qua wieg? Beide apart in een wiegje of samen in 1 wieg?

Wij hebben gister meubeltjes via marktplaats opgehaald. Alleen staat het nog in t midden van de kamer omdat t schilderen nog niet klaar is. Ben zo benieuwd naar het eindresultaat :D

Merel, pittig vooruitzicht dat je er grotendeels alleen voor komt te staan. En het idee dat hij er misschien niet bij kan zijn met de bevalling... dat is wel bizar! Is er dan niemand die m over kan nemen?

7. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    N kleine impressie van de babykamer.
    Hij is donderdag geleverd en ben steeds beetje bij beetje daar aan het rommelen. Heerlijk!

1184946_648128575221915_1488848237_n-1.jpg

1185996_648128661888573_682814134_n.jpg

8. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Jezz mooi kamertje!;) Ik begin nu toch wat bang te worden dat het hier niet optijd af komt. Wij moeten eerst het dak isoleren en dat staat pas over 2 weken gepland en mn vriend doet alles zelf in zn vrije dagen dus de vraag wanneer het klussen klaar is en ik wat kan doen is nog de vraag:(

Salamander ik weet niet anders dan dat een tweeling elk een ledikantje krijgen ik geloof ook niet dat het geadviseerd wordt om ze samen in 1 bedje te doen...;)
    Enne wat betreft vriendlief, hij moet wel werken want is de enige kostwinner in huis dus moet ik me ook zelf kunnen redden. Verder is er niemand waarvan ik wil dat ze meehelpen zegmaar....vl is niet te vervangen:D

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik dacht laat ik ook maar weer eens om de hoek kijken. Schrijf op het moment vaker op fb en op het zwanger van een tweeling topic. Hier gaat alles goed met beide jongetjes in mijn buik. Zelf moet ik wel echt flink gas terug nemen. Bekken, energie, harde buiken. Op zich niet gek met een tweeling volgens de gyn, maar wel echt anders dan ik gewend was van de vorige zwangerschappen... Toen kon ik met deze termijn nog drie keer per week een rondje joggen.

Lonny: wat leuk jouw wiegjes en mooie buik heb je. Die van mij is ook al fors hoor...

10. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    #3830 lonny, 2 sep 2013
    Laatst bewerkt: 2 sep 2013
    Goedemorgen dames

Ik doe ze beide appart. Word idd aangeraden. Er zijn mensen die de tweeling wel bijelkaar leggen. Maar het lijkt me zo moeilijk om ze uiteindelijk appart in hun eigen ledikantje te krijgen.

Jezz. mooi kamertje hoor meid

Merel. Dat word druk meid. Vervelend meid dat je vriend waarschijnlijk niet bij de bevalling kan zijn rond die tijd. Ik hoop dat de mijne het wel red en dat ik overdag zal bevallen. Want om hem snachts wakker te bellen is onbegonnen werk. Hij zal alleen in het weekend overdag kunnen helpen en doordeweeks alleen savonds een paar uurtjes. Dus ook niet snachts of smorgens. Het is niet ideaal maar alle hulp is welkom tegen die tijd. Misschien komt er nog een mooie oplossing voor.

11. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Dank je anneke. Ben benieuwd hoe jouw buik eruit ziet. Foto?

12. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Ik wil ook wel die buik eens zien! :D

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hier een foto, toen was ik 23+2...

14. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Wouw mooie buik hoor meid.

15. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Mooi 2ling buikje hoor!:D

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Thanx!

Krijg al regelmatig vragen of het bijna zover is...

17. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad mooi buikje!

18. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Jezz mooi kamertje!!

Merel en Lonny je ziet op marktplaats (waar wij zoeken naar een wieg) hele mooie en schattige tweelingwiegen voorbij komen waar ik echt verliefd op ben geworden. Veel is verhuur maar ook verkoop. Ze liggen dan in 1 bed, maar wel beiden op eigen matrasje. Ik dacht juist dat ze het in het begin fijn vinden om bij elkaar te zijn omdat ze 9 maanden bij elkaar zitten in de buik. Daarna gaan ze natuurlijk in hun eigen ledikantje.
    Ik ben dus aan t twijfelen doordat er opeens iemand tegen me zei dat t afgeraden werd, en dat geven jullie dus nu ook aan. Waar hebben jullie die info vandaan?

Vanavond dubbele les zwangerschapsgym gehad over de ontsluitingsfase en de beroemde pufles! Vind t wel erg spannend hoor als ik aan de bevalling denk....

19. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @salamander: bij de gynaecoloog bij mij raden ze het juist aan, dus ik twijfel juist ook weer... En die tweeling hangwiegen vind ik zo schattig, voor de eerste periode op onze slaapkamer.

@lonny: zie je er niet tegenop dat je zoveel alleen moet doen? Is het een bewuste keuze van jullie om niet te gaan samenwonen? Want lijkt me best pittig zo!

20. Yip

Yip Lid

14 sep 2008
    73
    0
    0
    Mooi buikje Anneke!

Waarom raden ze een tweelingbedje trouwens af? Het lijkt mij nl heel natuurlijk om ze bij elkaar te leggen. Zou dat misschien zijn voor als ze wat groter zijn en beweeglijker worden, en dat ze dan per ongeluk bovenop elkaar kunnen liggen of zo?

PS: Andastra of Salamander (ben even vergeten wie het daarover had, tja, zwanger he): t belangrijkste bij bevallen is dat je blijft doorademen, ook tijdens n wee. Nergens aan denken behalve aan ademen, dan komt t wel goed! (en raak je afgeleid door kletsende man/verloskundige enz dan roep je gewoon dat ze stil moeten zijn, zijn ze schijnbaar wel gewend (hoewel ik dat natuurlijk van jouw man niet weet :D)

Hier is t steeds minder genieten, werkelijk alles (dus ook niks) doet heel veel pijn vanuit mn bekken. Heb nu van de fysio een bekkenband gekregen (soort elastieken tuigje) dat wat verlichting zou moeten brengen. Tja, pijnstillers zijn uit den boze he (paramol doet niks meer). Nu maar veel rusten en lekker webwinkels afstruinen op zoek naar babyinspiratie (iemand nog leuke tips?).

Deel Deze Pagina