Salamander...ja eigenlijk bedacht ik me dat 2 baby's bij elkaar misschien wel een risico is, dat ze op een vervelende manier tegen elkaar komen oid?! Maar weet het ook eigenlijk niet...
Salamander. Ik heb het al meerdere malen op internet gelezen en ook om mij heen gehoord van andere tweelingouders. Hier een linkje dan kan je lezen waarom het word afgeraden. inbakeren.nl - tweeling samen laten slapen of apart?
nee hoor. Ik zie er niet tegen op. Er was verder geen keuze. Hij heeft zelf nog een kind in huis wonen. En dat huis is te klein net zoals de mijne om bijelkaar te kunnen wonen. Ik weet niet wat er straks gaat gebeuren als de babys er zijn. Maar voorlopig krijgen we geen ander huis. Verder heb ik me erbij neergelegt dat het voorlopig niet anders is dan dit.
Dat lijkt me goed inderdaad, hoe drukker je je erom zou maken, hoe lastiger het wordt Lonny! En zolang hij er is als je hem nodig hebt, is het natuurlijk ook prima!
@Anneke, ook een mooie buik zeg! @Merel, ik hoop dat je mannetje er gewoon bij kan zijn! @Lonny, respect voor jou meid, met straks 4 kids! Je bent een sterke mama! Ik hoop dat er op termijn een mooi groot huis voor jullie komt, waarin jullie samen met jullie 5 kids kunnen wonen @hier, sinds gisteren behoorlijk last van mn bekken, echt vervelend! Ben erg druk geweest de afgelopen weken, dus dat krijg ik nu terug denk ik.. Morgen een slaapdienst, moet nog maar zien of dat lukt.. 's Avonds 6 kids naar bed brengen, trap op, trap af.. Ach, we zien wel! Verder vind ik het nog steeds genieten met die kleine meid in mn buik!
@ Jezz mooie kamer! grote kast wel Ik had dus 1,5 weken geleden pretecho, 2D. Vind het juist leuke verrassing om de rest te zien als het geboren is De echoscopiste was erg afraffelend en kon geen mooie fotos maken, alleen van ruggengraat en botjes in arm etc.. en was ook erg gehaast, afspraken liepen uit etc..Alleen zouden wij ook CDrom mee krijgen met de fotos, bleek dat we lege cd mee hadden gekregen, dus echo bureau opgebeld, assistent gesproken en die zou de andere op dat moment dienstdoende echoscopiste laten kijken of de fotos er nog waren. Die waren er, maar deze echoscopiste vond het geen mooie fotos en meer 20 weken fotos dan voor een pretecho: Wij krijgen nu een gratis nieuwe echo Over 1,5 week dus hier kijken we erg naar uit. Vandaag zooo stom gedaan: ben plat voorover gevallen!! Voornamelijk op knieen ellenbogen en pols maar lag ook op me buik... Heb eerst even rustig aan gedaan op werk, maar naarmate de ochtend vorderde kreeg ik toch wat last van gespannen buik zodra ik ging lopen. Heb me ziek gemeld en ben naar huis gegaan en heb ook verloskundige gebeld. Die is smiddags langs gekomen, en heeft ook na overleg met gyn besloten dat er waarschijnlijk niks aan de hand is aangezien ik het kindje meerdere malen heb kunnen voelen bewegen en ook het hartje klonk goed. Moest het vandaag maar verder rustig aan doen en natuurlijk zodra bloedverlies of krampen etc weer contact opnemen. Na een lekker badje heb ik alleen nog wat last van bandenpijn, die hebben wel een klapje te verduren gehad blijkbaar... Och het was zoo lomp om zo plat te liggen, 1 fietser was gelukkig heel lief gestopt en gevraagd of het ging, 1 gast van JOULZ energiebeheer ofzo zei: Oh je hoeft niet voor mij te vallen hoor... Hij dacht natuurlijk grappig te zijn, was gevallen van stoepje voor mn werk, dus gelijk snel naar binnen gegaan, en daar, voor 3 collegas in huilen uitgebarsten van schrik! Haha ach ik voel me nu weer een stuk beter, op wat geschaafde knieen ellenbogen en polsen na + beetje bandenpijn lig ik nu heerlijk rustig op bed te wezen... Moet alleen het kraambezoek missen bij mn kersverse nichtje (3/9/13) en zou naar de bios gaan met mn moeder.. Maar ja mijn lijf en mijn kindje gaan op dit moment voor. Zo mega verhaal geworden! Babymeubels en box zijn binnen (via marktplaats) En nieuwe wandelwagen kan worden opgehaald In babymodus
Zo Margjelinde, dat is een enge situatie even. Goed dat je even kon komen om te kijken of alles toch wel in orde was. En je voelt je op z'n moment ook behoorlijk lomp. (zou ik hebben in ieder geval) Hier vanmorgen weer goedgekeurd door de verloskundige. Ik had al zo'n vermoeden, maar bevestiging van een professional is altijd fijn. Ik groei goed, of althans m'n buik, 3 kilo in 4 weken, maar echt alleen maar buik. Wel wat bandenpijn maar heb een goeie stevige band aangeschaft. En nette bloeddruk.
Meiden ik heb eigenlijk nog geen last van bandenpijn/harde buiken...komt dit nog? Of zijn er meer die dit nog niet hebben?
Haha houden zo!! Hier af en toe wel last van bandenpijn en harde buiken. Heb ook een buikband besteld gisteren. Vanochtend al binnen en merk nu na 1 uur dragen al meer comfort! Heerlijk !
Goedemorgen meiden. Gisteren naar de gyn geweest. Omdat ik al eerder 2 kindjes heb gebaard had ze verwacht dat mijn buik groter zou zijn. Het begon dus al goed. Op de echo was te zien dat de hoofdjes wat klein waren. En dan het gewicht blijkt nu ook niet goed op te lopen. Baby 1 is het minst aangekomen in 2 weken. Maar weegt 750 gram en baby 2 weegt 770 gram. Ze zijn maar zo een 100 gram in 2 weken aangekomen. Das niet veel. Ze zei dat het kon schommelen. Maar als ze over 10 dagen niey goed zijn aangekomen. Word ik dus opgenomen. Moet dus nog meer slapen . Alles rustig aan. Bewegingen van de meisjes in de gaten houden. En niet proberen te stressen. Dat gaat dus moeilijk als je net zulk nieuws heb gehad.. Hopenlijk zijn ze over 10 dagen weer goed aangekomen. Vrijdag gaan ze eerst nog een keer de navelstrengen doormeten. En dan die maandag daarop weer kijken naar het gewicht vd meisjes. [vrijdag 13 sept gyn navelstrengen doormeten ]maandag 16 sept gyn controle gewicht Zou iemand dit op de lijst willen zetten? Alvast bedankt.
Jeetje wat heftig meis ! Probeer zoveel mogelijk te rusten, en hopelijk komen ze genoeg aan komende week!
inderdaad heftig! Ik hoop dat je meisjes gewoon een dipje hebben gehad in de groei, en dat ze het nu dubbel en dwars weer in gaan halen!
Ik hoop het ook. Ben in ieder geval flink aan het rusten. Hopelijk volgende week maandag goed nieuws.
T is toch even stressen als je dit hoort, maar nu gaat er bij mij toch ook wat knagen, Als ik nu op Google zoek naar het gewicht van mijn baby'tje in m'n buik, 1 dus, dan zou die nu ong 650 gram moeten zijn, dus dan zijn jouw baby'tjes toch juist boven dat gemiddelde? Of denk ik te simpel?
Heej lonny wat een naar nieuws! Doe rustig aan en maak je niet teveel zorgen, misschien hadden ze inderdaad even een dipje komt vast weer goed! Ik hoop dat je volgende week beter nieuws krijgt... Ik heb as dinsdag mn 1e groeiecho dan zien we of onze meid op schema ligt qua groei...vind t wel spannend!!
GFH. fijn dat ook jij er (weinig)last van hebt..lijkt me ook eerder een voordeel dan nadeel maar toch wil wel weten wat dan ongeveer normaal is
Geen enkele zwangerschap is dezelfde. De een heeft wel bandenpijn, de ander niet. De een heeft wel harde buiken, de ander niet. De een is misselijk, de ander niet. Is allemaal normaal.
Wat naar Lonny! Doe je rustig aan? Hopelijk krijg je de volgende keer goed nieuws en zijn je meisjes lekker gegroeid! Ik duim voor je!