15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    #3921 lonny, 16 sep 2013
    Laatst bewerkt: 16 sep 2013
    Keyra. Ik zou ook opzoek gaan naar een andere vk. Wel fijn dat je je kindje nu goed voelt. Fijn gevoel is dat he.:)

Salamander. Mooie buikfoto:D

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Wat goed Lonny dat de groei er zo goed uit ziet, lekkere geruststelling denk ik!

Hier ook weer controle gehad. Mijn knullen zijn nu 1133 en 1024 gram en liggen zelfs een klein beetje voor op schema. Mijn bloeddruk was 105/60, beetje laag maar dat was goed.

3. Yip

Yip Lid

14 sep 2008
    73
    0
    0
    @ Kheyra: Ik zie dat je in Eindhoven woont? Mijn verloskundige zit ook daar en ik heb wel heel regelmatige controles. Welke heb jij dan? O, en nog n tip: bij Zuidzorg hebben ze zelfs een korte gratis cursus!

4. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    keyra dat lijkt me inderdaad niet goed zo weinig naar de vk:(!
    Ik moet vanaf 27 weken al om de 3 weken gezien worden en dat is ook gewoon standaard. Bovendien hoe verder in je zwangerschap hoe meer controles...

Lonny fijn dat je echo zo goed was ze groeien goed:D!

Salamander wat een dikke buik, wel heeeeeel mooi:p

5. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Anneke. Wouwww wat groeien ze goed.

Mijn bloeddruk was 100/55. Beetje laag. Maar idd was dat bij mij ook goed.

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Jij ook al zo n lage bloeddruk! Nou ja, beter dan een hoge. Heb je er ook last van?

7. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    hoi dames vandaag 3d echo gehad en nu weten we zeker het is echt een jongentje!!! dus we krijgen een jongen en een meisje...

ik zal foto neer zetten de mevrouw zei ook al: dat de gyn dit niet heeft gezien ...kan echt niet missen dat dit een jongen is!

eindelijk baby kamer aan kleden! blauwe en roze ofzo hihi zo ik ga naar bedje spannend dagje geweest en eindelijk weten we nu 100%

en Lonny en annke wou kleintjes groeien goed! ja ik ben bijna 25 weekjes ik loop achter jullie aan...en ook salmander :)

groetjess

8. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    kan nu echt niet missen :D een jongentje!

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Wat ontzettend leuk ik89, van beide eentje, prachtig. Geniet ervan! En voor je het weet ben jij ook twee weekjes verder! Hoe voel je je verder?

10. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    @anke
    mag niet klagen maar moeheid speeld wel rol...vooral in de middag dan val ik soms in slaap op de bank :) en ben nu beetje verkouden en veder
    eingelijk niks geks...en de kleintjes bewegen goed ze kunnen nog alle kanten op gaan en kan nog gelukkig half op me buik slapen ..en hoe gaat het met jou ? kun je nog slapen ? en last van kwaaltjes?

11. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lonny wat fijn dat de groei goed gaat!
    Ik1989 van harte met een jongen en een meisje!

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik1989: heb je je hb nog kort geleden laten controleren? Dat was bij mij laag en daardoor was ik de laatste weken ook erg moe en slap. Nu heb ik extra ijzertabletten en gaat het wel weer aardig. Inderdaad wel kwaaltjes, bekken en rug doen zeer, brandend maagzuur, dat soort dingen. Niks verontrustends ofzo, maar vind deze zwangerschap wel pittig!

13. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    @annke ik heb pas grleden dag opnamen gehad..en alles was goed mijn suiker waarden en hb dus ja...oja was wel even vergetenzeggen mn rug heb ik ook wel last van onderrug vooral als ik iets te veel heb gedaan. ..hihi maar het kan altijd veranderen een moment ;) wie weet morgen kan goedzijn alles anders zijn

Zo vandaag peuter zwemmen gedaan nu lekker broodje eten en dan na logopidiste voorvme fochtet even update ( ze zijn kijken of ze nodig heeft of niet) en dan lekker niks doen

14. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Soms een beetje duizelig. En vreselijk moe. Maar verder geen last van gelukkig.

15. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ik1989. Wat leuk een jongen en een meid. Eindelijk zekerheid. Haha.

16. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Hallo dames.

Vandaag maar de gyn gebelt. Heb er weer een kwaaltje bij. Mijn astma begint weer op te spelen helaas. Was bij de vorige zwangerschap ook. Ik stikte zowat vannacht en gisternacht van het hoesten. Was me eigen weer rotgeschrokken. Kan er gewoon niet van slapen. Echt weinig lucht en blijven hoesten. Nu heb ik overal pijn in mijn spieren en mijn buik. Gelukkig mag ik van de gyn max 3pd salbutamol gebruiken. Heb ik in ieder geval weer wat meer lucht. Hopenlijk houdt dat hoesten ook snel op.

Verder gaat het prima hoor:) ik voel de meisjes goed bewegen. Dus dat is fijn.
    Het rare is als mijn vriend zijn hand op mijn buik legt ze gewoon geen beweging meer maken. En hij wilt het zo graag voelen. Maar het lukt steeds niet. Had hem al een filmpje gestuurd van mijn buik zodat hij de bewegingen van de meisjes kan zien.
    Vond ie wel grappig om te zien.

Nou meiden. Ik doe nog ff mijn oogies dicht. Dan ben ik een beetje uitgerust als die kleine jongen weer thuis is van school.

Fijne dag nog dames.

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Beterschap Lonny, als je al zo moe bent, zit je er natuurlijk al helemaal niet op te wachten dat je s nachts geen oog dicht doet.

Hier vandaag een jas gescoord voor vijftien euro bij de zeeman, lekker een warme winterjas! En zolang hoeft ie toch niet aan! En de blije doos opgehaald bij de prenatal. Mocht er gewoon twee omdat ik twee baby s krijg. Nu even rondje met de hond en straks kinderen weer ophalen bij kdv. Erg lekker zo n rustig dagje!

18. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Dank je anneke.

Hier vandaag het kraampakket ontvangen. Ik kreeg weer echt de kriebels van al dat verband enz die ik zag. Het komt al best dichtbij. Nog 9 weken ongeveer. Wat gaat dat toch snel.

19. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    @ Lonny bij mij is het ander som me man voelt de tweeling...(denk jongen eerder want het meisje lig achterin) en ik wilde keer filmpje maken van bewegen maar als ik camara pakt dan is het muis stil...of ze weten : Mama is aan Filmen Snel stil liggen en de kraampaket ..waar ben je verzekert als ik mag weten ...heb je toevallig Cz?

en vraagje is de facbook groepje leuk? ik zou wel willen kijkje nemen

en gister eindelijk klaar..met iets maken voor de tweeling : een wikkeldoek voor de reiswieg of maxi cosi ...

is goed gelukt opzich :)

veder ik heb niks veel zeggen kan niet wachten
    volgend week 27 sept VK en 11 okt bij GYN

Jeetje dan komen de afspraken dichter bij staan!

maar goed iedereen fjne dag en alvast fijne weekend

Bijgevoegde bestanden:

20. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Leuk gemaakt dat wikkel deken. Wat is het toch fijn als je creatief bent!
    @Lonny 9 weken klinkt idd niet meer lang! je kan al aftellen!

Deel Deze Pagina