Gefeliciteerd Lonny, wat leuk en spannend, al weer 4 jaar Ik zit inmiddels ook op FB en het is daar heel gezellig, er komen veel nuttige onderwerpen voor mij voorbij, maar ook leuke en gezellige praatjes, veel foto's etc!
Vanochtend weer echo + controle gehad. Kindje A zit qua groei op t gemiddelde van een eenling. Kindje B lijkt nu wat meer achter te gaan lopen maar ik heb wel voldoende vruchtwater en de navelstrengmeting was ook gewoon goed. Dus de gynaecoloog maakt zich nog geen zorgen. Ook bloed geprikt voor Rhesus D, HB, Glucose en Vitamine D. O voor de meiden die niet op de facebookgroep zitten: Ik heb afgelopen dinsdag fotoshoot gehad, was erg leuk en ik kreeg gisteravond de foto's al binnen! Voor jullie ook ff een fotootje:
@Lonny, nog gefeliciteerd met je zoontje! @Salamander, wat een prachtige foto zeg en wat heb je een mooie buik!! Jammer dat er hier zo weinig meer gekletst wordt, ik heb geen facebook dus vind het wel jammer dat het hier zo rustig wordt
Hallo, Ik ben nieuw hier, 15-12 uitgeteld van een tweeling. Er zijn nog meer aanstaande tweelingmoeders zie ik, leuk!! Ik ben blij nog steeds zwanger te zijn, heb rond 25 weken namelijk weeen gehad en ben hiervoor opgenomen geweest. Moet nu rust houden. Tevens een pessarium geplaatst. Hopelijk blijven de twins nog lang binnen!! Groetjes Lisa
Hele mooie buikfoto's (en bijbehorende buik trouwens ook!). Het viel mij idd ook al op dat het hier wel heel erg stil begon te worden, dus bij deze: mag ik ook een uitnodiging voor facebook? (tenminste, als jullie zeker weten dat mijn berichtjes daar ook niet door mijn hele netwerk kunnen worden opgepikt, ik wil niet iedereen lastigvallen met mijn babypraatjes). Hier gaat t trouwens weer een klein beetje beter met de bekkeninstabiliteit. Het doet nog wel constant zeer en ik loop heel moeilijk, maar ik kan alweer wat meer dan een paar weken geleden. Heel rustig aan doen en veel houdingen afwisselen (en dus niet meer werken...) in combinatie met fysio en voetreflex werkt dus wel! Ik heb goede hoop dat het zelfs nog wat beter kan gaan zo, zolang ik maar zo voorzichtig blijf doen (en als 'rustig aan doen' niet in je karakter zit is dat heeeel lastig...).
klinkt herkenbaar Yip! Ik kan normaal ook niet niks doen.. Maar nu moet je gewoon.. ik zit nu 4enhalf week thuis.. gisteren even boodschapjes gedaan op de fiets, en 2 wasjes.. Vervolgens de halve nacht wakker gelegen vd pijn.. Maar je Wilt juist zo graag wat doen! ik ga nu weer naar de fysio.. Dus gaat weer pijnlijk wezen.. Eigen schuld, ik kan 'gewoon' niet meer dan 1 ding op n dag doen.. En dat is verdomd vervelend..
Welkom hier twin27 en gefeliciteerd. Das wel schrikken die weeen.hopenlijk blijven ze nog een tijdje zitten. Dat klinkt hier ook heel herkenbaar dames. Mijn liezen , schaambod mijn rug en ook mijn buik worden pijnlijk als ik maar ff loop. Het ergste is het met opstaan snachts en smorgens. Nog ff volhouden en we hebben er wat moois voor terug dames.
@Twins27, welkom en dubbel gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk kun je de geboorte nog even rekken met voldoende rust, spannend hoor! @Yip, fijn dat het weer iets beter gaat, maar rustig aan blijven doen he! Lastig is dat, ik ben daar ook heel slecht in! @Nathaliiej, bij jou wil het dus ook niet zo? Balen meid.. Ook jij maar rustig aan doen, ondanks dat dat heel erg lastig is als het niet in je zit! @Lonny, nog iemand met pijn, het wordt echt zwaarder nu he! Ik merk het hier ook hoor, heel snel buikpijn, rugpijn en schaambotpijn Wel vervelend, maar het is niet anders.. @hier, vandaag een groeiecho gehad, de kleine meid lag goed op schema. Had een beetje korte beentjes, net als dr moeder volgens de vk Als er nog een keer iemand aan de lijst toekomt: Ik ben inmiddels 25 jaar 21 oktober heb ik een groeiecho bij de vk en 4 november heb ik een echo bij de gyn om te kijken naar de ligging van de placenta Die lag bij de 20 wekenecho redelijk ver naar beneden, dus ik krijg een extra echo om te kijken of tie niet in het litteken van de keizersnee gaat groeien.
@yip: vervelend hè dat rustig aan doen? Gelukkig is het voor een goed doel! @lonny: jouw klachten klinken ook wel erg vervelend! Bij mij gaat het juist nu weer wat beter met mijn rug en bekken. @nathaliej: en was de Fysio nog boos? En belangrijker nog: heeft het wat geholpen? Hier vanmorgen een fotoshoot gedaan van mijn zwangere buik en gezinnetje. Ik hoop dat de foto s goed gelukt zijn! Nu net even geslapen en vanavond nog een verjaardagsfeestje van mijn moeder. Heb alleen flinke koppijn, dus dat is wel balen! Goed weekend allemaal!
@Anneke, ik ben benieuwd naar de foto's, zet je er eentje op hier als je ze hebt? Iedereen fijn weekend gehad?
Goedemorgen! Vandaag 29 weken wat gaat de tijd toch snel, nog 7 weekjes werken, het aftellen is echt begonnen Verder een redelijk weekend gehad, gaat helaas zo snel voorbij! En jullie ?? Fijne dag iedereen!
Ja ik vind het ook supersnel gaan! Kom net bij de vk vandaan, en alles weer goedgekeurd, gelijk een afspraak voor een extra echo om te ken of m'n placenta mee naar boven is gegroeid, dit heb ik met 30 weken. Verder wordt het hier wel wat zwaarder allemaal, met al n peuter rond lopen en nog werken, maar we kunnen aftellen tot ons verlof
@annke ben ook benieuwt naar je foto shots @mootje nog 7 weekjes zo vlieg de tijd echt wel! met jou ook alles goed? met mij gaat goed tot nu oke ondaks de rug klacht beetje en raar dromen en moeheid gaat het prima weekend ging snel voorbij maar als je terug kijkt gaat de tijd altijd snel zo nieuwe week aan gebroken ...en ga niet veel doen deze week lekker rustig aan doen iedereen fijne dag veder
Hier gaat het qua zwangerschap redelijk goed. Veel last van harde buiken, moet daarom rustiger aan doen, werk wat meer thuis, maar verder niet echt vervelende klachten. Het wordt wel zwaarder merk ik hihi daarom denk ik al stiekum aan m'n verlof
He Meiden, Ik ben al verschillende klachtjes tegen gekomen, ook mij gaan ze niet ongemerkt voorbij..snel harde buiken(soms echt pijnlijk) maagzuur (tot in de mond), last van mn rug, steeds vroeger wakker, en honger honger hongerpffff woensdag alweer 30 weken..aanstaande donderdag controle vk en ijzer controle Ojaaaa onze babykamer is af! Ben nu zo blij en niks is roze geworden in het kamertje. Het is een koloniaal kamertje geworden met witte muren, donkerbruine meubeltjes en verschillende bruintinten in het kamertje..een hele stoere meidenkamer