Kan vanaf de 6e week als ik het goed heb Denisja Mijn eerste echo is op Vrijdag 3 mei bij de gyn, daarna naar de vk voor rest afspraken! X Phar
@ Gendertest, ik heb m besteld op Gender Predictor - Accurate baby gender prediction test | boy or girl? en je kunt er volgens mij alleen betalen met creditcard. Vanaf 6 a 7 weken zwangerschap te gebruiken. In Nederland hoor je er inderdaad nog niks over maar in Amerika wordt ie veel gebruikt. @ Dopler, die ga ik niet aanschaffen want als ik dan een keer het hartje niet hoor maak ik me meteen ongerust. Volgens mij kun je die gebruiken vanaf 12 weken zwangerschap maar dat is vast op google te vinden @ Pharilla, gefeliciteerd met je zwangerschap!! @ Rachster, het ligt niet aan het ziekenhuis of je er voor moet betalen maar aan je verzekering of zij het vergoeden en hoe je natuurlijk verzekerd bent.
Zijn jullie ook al stiekem aan het kijken naar alle leuke babyspulletjes die jullie willen kopen? Dacht dat ik niet veel meer moest kopen voor een 2e, maar 't is toch precies nog een hoop!
Ja ik wil ook al spulletjes kopen en t liefste t kamertje al afmaken. Net even gekeken in t kamertje. Vind in ene dat de meubeltjes niet meer leuk staan zo, het moet anders... Heb gelukkig nog 8 maanden!
Jaaa, wil ook vanalles kopen! Heb ook nog helemaal niks! Eerst maar even de echo afwachten, dan weten we zeker of er een beebje in mijn buik groeit! Weet wel al welke wandelwagen ik wil, hihi!
Straks wordt het hout en de isolatie geleverd om ons dak te verstevigen, in te delen in kamers en te isoleren. Dan gaan we eindelijk een kamer hebben voor mijn dochter! Ze slaapt nu nog bij ons en dat begint lastig te worden, zeker omdat ze wakker wordt als ik ga plassen. En nu ga ik niet 1 kinderkamer, maar 2 kinderkamers mogen inrichten!! Had voor mijn dochter een babykamertje gekocht (toen dacht ik dat ze snel haar kamer ging hebben), maar dat zal ik nu gebruiken voor de baby, 't is wit en strak, dus heel unisex. En dan nieuwe dingen voor mijn meisje kopen vind alleen alles wel héél erg duur Wil ook een wiegje kopen voor bij ons in de kamer. Anna sliep naast mij in de draagmand van de kinderwagen, maar dat wil ik niet meer, want dan moet ik dat weer voortdurend van boven naar beneden en terug naar boven dragen.
Ik kijk nog nergens voor en koop ook sowieso niks voor de 12weken. (lekker bijgelovig). Ik ben wel benieuwd naar die test hoor JoyofLiving. Ik denk dat ik zo ook ff mn ogen ga sluiten, voelen zwaar. Vanaaf me nagels laten doen dus ben ook weer pas tegen 23:00u thuis.
Ik ga ook niets kopen voor 12 weken, maar wel al kijken Ik heb mijn nagels gisteren heel kort geknipt, voel me nu een stuk minder verzorgd eigenlijk, maar met mijn dochter moet ik heel erg opletten voor CMV en de huisarts zei dat ik dus best mijn nagels kort hield, omdat er veel bacteriën onder kruipen
Ik ga niks kopen voor de 20 weken Moet ook zeggen dat ik nu ook helemaal geen drang heb om tussen babyspullen te kijken en tja als het een meisje wordt dan heb ik ook nog maar heel weinig nodig
Net ontdekt dat het pretecho-bureau hier in de buurt de geslachtsbepaling doet vanaf 14 weken! Dan weet ik het rond mijn verjaardag Vanaf dat je 't geslacht weet wordt het zo echt een persoontje
@ Andastra, ja zodra je het geslacht weet wordt het inderdaad al een persoontje. Je gaat dan al echt gericht kopen en een naam uitkiezen. Daarom zit ik nog te twijfelen of ik een vroege geslachtsbepaling laat doen... of dat ik gewoon wacht tot 20 weken en dan ook alles goed lijkt te zijn
♥ DECEMBER MAMA'S♥ - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje, 14 december 2013 - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje, 15 december 2013 - Joyofliving (26 jaar) Derde kindje, 15 december 2013 - Rachster (32 jaar) Derde kindje, 15 december 2013 - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje, 16 december 2013 - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - Andastra (26 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - Lonny (33 jaar) Derde kindje, 17 december 2013 - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje, 18 december 2013 - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, 18 december 2013 - Pharilla (34 jaar) Eerste kindje, 20 december 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Amely86, 16 april eerste echo - Troelaa, 25 april eerste echo - Rachster, 25 april controle verloskundige + echo - Joyofliving, 1 mei controle verloskundige + echo - Nathaliiej, 2 mei eerste echo, 7 mei intake - Denisja, 2 mei eerste echo, 3 mei intake verloskundige - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo - MamaEl, 3 mei eerste echo - Pharilla, 3 mei eerste echo bij gyn, daarna afspraak maken bij vk - Lonny, 10 mei echo,20 mei controle verloskundige, Haai dames, ik heb het lijstje ff opgezocht en mezelf toegevoegd. Hoop dat ik het goed doe! X Phar
Zelfde hier, slecht geslapen vannacht dus loop beetje als zombie rond Hoofdpijn, misselijk.. lekker vroeg slapen denk ik vandaag Kan ik vannacht weer rondspoken. X Phar
@ziektes: bij mij in mijn omgeving heeft iemand pfeiffer, daar schijn je als zwangere vrouw ook bij uit de buurt te moeten blijven.. Ik heb het niet gehad, maar wil nog niet vertellen dat ik zwanger ben, dus dat wordt smoesjes verzinnen @werk: ik werk 26 uur (onregelmatig) in een jeugdhuis op een groep. Straks met 2 kindjes wil ik max. 20 uur werken. @Denisja: Lastig hoor dat je zoontje het zo moeilijk vindt.. Lijkt me moeilijk om hem dan achter te laten! @Joy: grappig zo'n test Zou het werken? Laat je even weten wat eruit komt? Fijn dat je weer een goed gesprek had bij de MW. Ik vind het een mooi idee van haar om naar je dochtertje te schrijven.. Hoop dat je ondanks alles wat je de vorige keer mee hebt gemaakt toch van je zwangerschap kunt genieten! @Andastra: Wat een schatje zeg, je dochter!! @vertellen: Ik wacht echt tot na de eerste echo met vertellen.. Maar dat komt ook omdat het al 2 keer is misgegaan, dus ik moet het eerst zelf zien en dan pas ga ik het vertellen. @Mamsie86 en Pharilla: Welkom en gefeliciteerd!! Leuk hoor! @klachten: Ik heb de hele tijd wel een beetje een misselijk gevoel, maar niet extreem. Verder merk ik het aan m'n emoties, ben erg huilerig op het moment! @kopen: Ik denk echt nog helemaal niet aan wat ik straks allemaal extra nodig heb.. Ik ga voorlopig ook nog niks kopen, eerst de echo afwachten en dan durf ik pas verder te denken! Nou, is weer een heel verhaal, dat heb je dus als je even een dag niet op het forum kijkt.. Haha..
Klachtenvallen mee hier.. Wel krampjes onderin, ietsje huilerig. Misselijk ben ik vaker en dat is nu niet meer dan normaal. Ik ben vandaag even een paar paar sokjes wezen kopen, om morgen in de bos bloemen te doen voor mn mams.. Mn schoonmoeder weet het al wel, schoonvader niet.. Verder ook niemand. Morgen dus mn ma en stiefpa, en heel misschien mn zus, omdat ik daar veel mee praat.. De rest van de zusjes komt na de 1e echo wel als dat goed blijkt te zijn.. En de rest daarbuiten pas vanaf een week of 12 denk ik.