@Mootje, wow nog 7 weken werken.. Ik ga dit keer vroeg stoppen, omdat het gewoon niet meer gaat. Bij mijn oudste heb ik tot 35 weken doorgewerkt, nu zou ik 8 weken van tevoren al stoppen (vakantie en 6 weken verlof), maar ik heb me helaas ziek moeten melden. Donderdag naar de bedrijfarts en ik ga er zelf van uit dat ik nog even ga afronden en dan stoppen. Ik werk op een groep met kinderen en het is erg zwaar vind ik. Lichamelijk lukt het me niet meer, maar in mn hoofd ook niet. Dus helaas, vroeg stoppen hier! Hopelijk hou je het nog vol die laatste 7 weken! Wel lekker dat je ook thuis kunt werken, dat scheelt! @Juull, fijn, weer goedgekeurd! Ik heb begin november ook een echo om te kijken of de placenta naar boven is gegroeid, gyn was bang dattie misschien in mn litteken van de ks zou groeien. Hopelijk niks aan de hand! @Ik1989, lekker hoor, even rustig aan doen, geniet ervan! @Merel, ik ben ook benieuwd naar je kamertje, dus ik zeg ook: Fotooooo
Twins27 Welkom! Gezellig nog een tweelingmama! Wel pittig zeg, dat je al weeën hebt gehad en al opgenomen bent geweest. Heb je daardoor nu nog meer kans op een vroeggeboorte? Yip Fijn dat het iets beter gaat, al klinkt het nog steeds vervelend! Toch maar rustig aan blijven doen, ook al zit t niet in je karakter... MamaEl Nog gefeliciteerd met je verjaardag dan! Ik kan op t moment helaas de lijst niet doen. Ik doe dit namelijk altijd op de laptop van mn man maar die is tijdelijk weg omdat er een virus op zit. Wat spannend van je placenta! Wat zou t betekenen als die in het litteken van je keizersnee groeit? En balen dat je zo vroeg moet stoppen met werken maar alles voor jou en je kindjes he!! Merel123 Dat klinkt zeker als een stoere meidenkamer, leuk hoor! Tijd ja de tijd gaat nu inderdaad hard! Ook hier is het aftellen begonnen, niet qua hoelang ik moet werken want ben al sinds mei werkloos... maar wel hoelang nog tot de bevalling. Aangezien ik vanwege mn tweelingzwangerschap met 37 weken ingeleid ga worden is het nog maar 9 weekjes! Het komt nu echt dichtbij!
Jouw kamertje is echt mooi geworden Wendy, wij gaan dit weekend starten. Hopelijk dan volgend weekend klaar, kan niet wachten!
Wow Anneke, wat een supermooie foto's!! Echt heel erg leuk!! @Salamander, als de placenta in het litteken groeit dan kan ik na de bevalling bloedingen krijgen volgens mij. En ik denk dattie dan ook niet vanzelf loskomt. Maar ik weet het eigenlijk niet precies, hoor het vast wel bij de echo! De gyn ging er opzich vanuit dat het wel goed zou gaan, maar toch voor de zekerheid even checken. @GFH, ik zag net in een ander topic foto's van je kamertje langskomen, wat ontzettend leuk zeg!!
Hi meiden, Ik ben ooit dit topic gestart hihi leuk dat jullie er nog kletsen. Ik wil graag weer mee kletsen als jullie dat goed vinden? Destijds had ik me afgemeld omdat het toen zo ontzettend druk werd dat ik het niet meer bij kon houden was jammer. Hoe gaat het met iedereen? Ik zie dat het hier wel een tweelingen boom is hihi leuk joh!
Hee dat is lang geleden! Het is hier een heel stuk rustiger dan voorheen, bijna iedereen zit nl op FB in een privé groepje, erg gezellig! Hoe is het met jou?
@ Mootje, oohh jullie zijn dus verhuist hihi... Maar met mij gaat het goed hoor. Ben eigenlijk al echt aan het aftellen En met jou? Je draagt een babygirl zie ik, leuk joh!
Anneke hele mooi foto's hoor, ik denk dat wij een new born shoot gaan doen, dat lijkt me erg mooi!! Ik zal even kijken of het me vandaag lukt om een foto op zp te zetten Moet namelijk nog een foto maken. Ik begin nu ook echt af te tellen, ookal zal het voor mij waarschijnlijk nog even langer duren dan voor jullie...10 tot 12 weken nog..pfff
@ Merel, wij zijn op dezelfde dag uitgerekend grappig. Ik denk dat wij ook een newbornshoot gaan doen, lijkt me ook heel erg mooi. Bij mijn eerste zoontje hebben we een zwangerschapsreportage laten doen, dus leek ons nu leuk iets anders te doen.
Hey Joy, Daar ben je weer we zitten idd met een groepje op Facebook, errug gezellig en wat meer privé dan hier. Je bent altijd welkom!
@Joy, welkom terug! Gezellig dat je weer mee komt kletsen, want het wordt erg rustig hier. (Ik ben 1 van de weinige die niet op facebook zit, dus ik vind het gezellig als er hier ook nog wat gekletst wordt) Gaat alles goed met jet zwangerschap?
Ik lees hier nog wel dagelijks, maar reageer om de een of andere reden vrijwel niet meer, sorry! Op Fb ben ik meer aanwezig, en fb werkt wat makkelijker op mn foon dan ZP. De laptop wil niet altijd meewerken met wat ik wil haha. @ Merel123, klopt jou banner wel? Er staat in je onderschrift uitgerekend op 11-12-13, maar je banner komt later uit.. op 13-12-13.. of ben ik nou gek?
@joy: welkom terug! Hier vandaag weer controle bij de gyn gehad. Bloeddruk 120/65, baby À 1 dag voor op schema, baby B 3 dagen voor op schema qua groei. Helemaal mooi dus!