15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik verlies volgens mij sinds een week zoiets delen van de slijmprop. Maar maak me daar niet druk om... was bij de eerste volgens mij ook al rond dit termijn.

@ Lonny, is niet fijn om iedere keer zo vroeg wakker te zijn.. Je hebt ook weinig mogelijkheid zeker om in de middag een uurtje te gaan slapen?

2. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0

Ja weinig nu dan in de vakantie en weekenden. Mijn jongens zijn er ook. Af en toe ff op de bank een tukkie. En als ze naar school zijn duik ik ff mijn bed in. Gister kon ik gelukkig ff bij mijn ouders in de middag even bijtanken. Dus opzich gaat dat best goed. Snachts is gewoon een ramp. Veel hoesten en mijn maag doet dan behoorlijk zeer en dan vroeg wakker zijn is ook geen pretje. Maar ja nog een paar weekjes volhouden. Dan zijn die kwaaltjes (buiten het weinige slaap) hopenlijk weg. :)

3. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland

oooh prachtig meid! en die uiltjes...ja ik wil ook uiltjes doen maar aan een kant niet twijfel twijfel maar ik heb nog even de tijd ...;)ook al vlieg de tijd hihih

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lonny, ja het is nu echt aftellen voor jou! Dan krijg je inderdaad gewoon je eigen lichaam weer terug.... ik roep dat ook steeds dat ik niet kan wachten dat ik mn eigen lijf weer terug heb. Want ik ben nu weer zooo moe steeds en alles begint zeer te doen. Dan krijg ik steeds de opmerking, jaaaa maar dan krijg je het druk! en gebroken nachten enzo.... Dat is wel, maar dan weet ik zeker dat ik nog steeds meer energie heb dan nu :D Mijn buik zit me ook gewoon in de weg, dus die zal ik ook zeker niet missen hihi...

5. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    ♥DECEMBER MAMA'S♥

10 December 2013:
    - Rachster (32 jaar) Derde kindje, Jongen

11 December 2013:
    - Merel123 (23 jaar) Eerste kindje Meisje
    - Sniffie (28 jaar) Eerste kindje, Jongen

13 December 2013:
    - Lonny (33 jaar) Derde en Vierde kindje, Meisje en Meisje
    - Joyofliving (27 jaar) Derde kindje, Jongen

15 December 2013:
    - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, Meisje
    - Twins27 (? jaar) ? en ? kindje, Verrassing x2

16 December 2013:
    - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje Meisje

17 December 2013:
    - Andastra (26 jaar) Tweede kindje, Meisje
    - Jezz (28 jaar) Eerste kindje Verrassing
    - MamaEl (25 jaar) Tweede kindje Meisje
    - Anoniempje25 (26 jaar) Eerste kindje Jongen

18 December 2013:
    - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, Verrassing
    - Nathaliiej (23 jaar) Eerste kindje Meisje

19 December 2013:
    - Annekevdz (34 jaar) Derde en Vierde kindje Jongen en Jongen
    - Dreamer2012 (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) Jongen
    - Ilo14 (28 jaar) Eerste kindje Jongen

20 December 2013:
    - Salamander (26 jaar) Eerste en Tweede kindje, Verrassing (2x)
    - Porkie (24 jaar) Eerste kindje Meisje
    - izzaiqbal (26 jaar) Eerste kindje

22 December 2013:
    - IS88 (25 jaar) Eerste kindje, Meisje

23 December 2013:
    - Rokla, (29&32 jaar) 1e kindje Meisje

24 December 2013:
    - Mamavanmenm, (29 jaar) 3e kindje (waarvan 1 engeltje) Jongen
    - Kheyra (32 jaar) Eerste kindje Jongen

25 December 2013:
    - Limo (27 jaar) ? kindje Verrassing
    - Yip (37 jaar) Derde kindje Verrassing

27 December 2013:
    - Juull, (27 jaar) Tweede kindje Verrassing

28 December 2013:
    - BrendaJohn (22 jaar) Eerste kindje Meisje

29 December 2013:
    - GFH (Wendy) (32 jaar) Eerste kindje Meisje
    - Babbona (24 jaar) Eerste kindje Meisje

30 December 2013:
    - AKB3 (28 jaar) Eerste kindje Verrassing

31 December 2013:
    - Poekies (29 jaar) Eerste kindjeJongen
    - Hartmannetje (32 jaar) Derde kindje Jongen

1 Januari 2014:
    - Ik1989 (24 jaar) Tweede en Derde kindje Meisje en Jongen
    - Liefoe (33 jaar) Vierde kindje Meisje

♥Tussenstand♥
    16 Meisjes
    13 Jongens
    10 Verrassingen

Vlindertjes
    - Troelaa (27 jaar)
    - Melkchocolaatje (30 jaar)
    - Pharilla (34 jaar)
    - Mamsie86 (26 jaar)
    - Yinxy (29 jaar)

♥ Afspraken - Echo's & Controles♥

Week 43
    - MamaEl, 21 oktober groeiecho
    - Salamander, 24 oktober controle Gyn
    - Lonny, 24 oktober controle Gyn

Week 45
    - MamaEl, 4 november echo bepaling ligging placenta
    - Merel123, 4 november controle VK + groeiecho
    - Salamander, 7 november controle Gyn
    - Liefoe, 8 november controle Gyn

6. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Nou daar is dan eindelijk de bijgewerkte lijst :)

Izzaiqbal ik zie dat je de enige bent die nog niet heeft doorgegeven of je een jongen/meisje/verrassing krijgt...

7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Salamander, bij mij is het ook derde kindje waarvan 1 engeltje...

Bedankt voor het updaten vd lijst.

8. rokla

rokla Lid

23 jun 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons blijft ze in een stuit liggen. De gyn geeft aan dat we er rekening mee moeten gaan houden. Draaien is hij geen voorstander van om meerdere redenen. Dus de kans op een keizersnede groeit. Dat betekend waarschijnlijk op datum en tijd bevallen. Nu twijfelen we of we de datum dan vertellen aan familie. Bij een natuurlijke bevalling zou het ook onverwacht zijn. Wat denken jullie?

9. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Mijn zus had een geplande keizersnede en wij (mijn ouders en ik) wisten de juiste datum, maar verdere familie werd een dag later gezegd :)

10. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik het een verrassing zou laten zijn, the act of surprise :D.

11. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik zou er ook niks over zeggen.. wel tegen ouders, broer/zussen.. Maar niet tegen de rest. Anders word je die dag constant bedolven met smsjes of het kindje er al is... het is maar net of je daar op zit te wachten natuurlijk ;)

Wie weet wil je het daarna nog ff rustig hebben enzo, want een KS moet je ook niet onderschatten en dan kun je zelf nog bepalen wanneer je het laat weten dat jullie kindje is geboren.

12. rokla

rokla Lid

23 jun 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zitten te twijfelen of we het de ouders wel moeten vertellen. Die gaan die dag dan ook maar zenuwachtig doen ik ben bang dat ze dan niet hun mond kunnen houden tegen andere.

13. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ja die vermoeidheid is idd pittig. En die buik is ook niet altijd meewerkend. Tovh zal ik het gevoel missen van de meisjes in mijn buik. Ik mis het wel om normaal mijn huishouden te kunnen doen. 1 wassie ophangen en vouwen en ik ben alweer moe. Slaat echt werkelijk nergens op. Heb dit ook nooit eerder meegemaakt zo een zwangerschap, het is echt een wereld van verschil met mijn vorige zwangerschappen.

Mijn lichaam weer terug zal fijn zijn. Had er vannacht nog over gedroomt. In mijn gewone kleding geen gespannen buik meer. Vanmorgen werd ik wakker met pijn in mijn navel. Die staat op spanning met een bloeduitstorting dat ie elk moment kan scheuren. :( lijkt wel of ik nu elke dag een nieuw kwaaltje erbij krijg. Het zijn de laatste loodjes he. Nog even volhouden. Dan hebben we geen tijd meer om aam die buik te denken. Haha:D

14. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Dank je!

En dames ik zal januari niet eens halen ik word ingeleid omwille van mijn zwsdiabetes is hier het protocol denkelijk =<38 weken daarrond dus !

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Als het een 1e kindje is en ks of spontaan bevallen hebben we nooit verteld ,vanaf de 2e is dat moeilijker kwa opvang gezien zijnde :)

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hier is het een druk weekend geweest ,zaterdag wilde ik in actie schieten maar telkens een soort steekpijn in mijn bovenbil/heup en lang rechtstaan ging niet (gek dacht ik)en toen begon het pijn in mijn zijflanken van mijn buik precies of het harde buiken waren paar uur toch moeten tandenbijten en wilde toch voor onze dochter op pad gaan naar de familie.

Vandaag ben ik erachter gekomen wat het was...ze is van hoofd naar onder in stuitligging gegaan en ze zal haar territorium eens goed uitgebuit hebben.
    En sedert toen geen maaglast meer gehad ,zondag prima gegaan rustig en geen pijn meer.
    Vandaag de pretecho en ze is een echte circusartieste ,door de stuitligging met de voeten in't gezicht spelen ,teentjes zuigen (dikke teen),goed drinken en vervolgens voldaan haar hoofdje te laten zakken.
    Lachen ook gezien en oogjes waren soms open (gek gezicht).Haartjes in de neklijn sprietjes zien uitsteken zoals bij een patertje.

Zal 2 foto's zetten ze trekt enorm op der zus maar ook de jongste kwa bolle kaakjes &#9829; :

Bekijk bijlage 356319

17. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

18. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke foto's Liefoe!

19. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Mooie fotos liefoe.

20. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Bij jou zitten er nog 2 in en bij mij maar 1tje en ik herken het al van de was op hangen en dan weer ff uitrusten. Ik heb ook de energie nu van een bejaarde pff...

Deze keer ga ik straks voor het eerst borstvoeding geven, vind het wel super spannend hoe het zal zijn.... maar vannacht dus ook over gedroomd en ik ging over mn nek want ik vond de moedermelk stinken hahahaha.... was niet echt zo'n liefdevolle 'mooi-moment' droom dus :$

Deel Deze Pagina