Zo, er wordt echt een stuk drukker gekletst hier, gezellig! Ik heb meteen een hoop bij te lezen @Lonny, wat fijn dat je meiden zo goed gegroeid zijn! Doe rustig aan he, hopelijk kom je een beetje aan je rust toe.. @Mootje, wat een leuk kamertje zeg! Echt mooi! @Liefoe, fijn dat het goed gaat en dat het protocol veranderd is En wat een prachtige foto's van jullie ukje! @Joy, rustig aan blijven doen het met je harde buiken.. @slijmprop, die heb ik bij mn dochter volgens mij helemaal niet bewust verloren, kan me niet herinneren. Nu ook nog niks wat er op lijkt. @Salamander, bedankt voor het bijwerken van de lijst. @Rokla, wat zegt de gyn al vroeg iets over de stuitligging.. Ik hoorde gisteren nog van de vk dat kindjes pas rond de 36 weken goed hoeven te liggen. Is de kans dan nu al zo klein dat ze zelf nog draait? Ik zou het denk ik niet vertellen wanneer ze gehaald wordt.. Lekker een verrassing houden @hier ik ben ook net een oud wijf qua vermoeidheid Loop al te hijgen als ik de trap op ben.. Alles gaat lekker op een heel laag tempo hier. Gelukkig kan ik rustig aan doen nu. Gisteren een 2e groeiecho gehad. Kindje werd geschat op 1994 gram bij 31.6 weken. Als ze zo doorgroeit dan schatten ze haar tussen de 7 en 8 pond bij 40 weken. Hoofdje was heel gemiddeld, buikje iets groter en beentjes aan de kleine kant. Maar zag er goed uit. Was meteen de laatste keer bij de vk. Vanaf de volgende keer ga ik naar de gyn.
@mamaEl we zijn onder controle bij het ziekenhuis met een medische indicatie. Dus onze voorgeschiedenis zorgt er voor dat sommige conclusies sneller gemaakt kunnen worden. Dat heeft voordelen en nadelen.
Oh oke, nou ik hoop echt voor jullie dat de kleine nog draait.. En anders in ieder geval een voorspoedige keizersnee!
Rokla, balen dat jullie kindje in stuit ligt en (nog) niet wil draaien! Hoop toch dat een keizersnede je bespaart blijft, maar wanneer weten jullie het zeker dat het een ks wordt? Leuk dames dat er nu weer meer meekletsen hier. Vriendlief en ik zijn de afgelopen 2 dagen weer druk geweest met de verbouwing. Het begin is er maar het eind is nog niet in zicht...als we de planning aanhouden dan zijn we rond 20 november klaar met de verbouwing. En dan moeten we de uitzetlijst nog shoppen en het geboortekaartje nog uitzoeken en de erkenning nog regelen...dat vonden we toch wat laat dus heeft vriendlief besloten om te vragen om een paar dagen extra vrij. Of dit gaat lukken is nog zeer de vraag maar het zou wel wat meer rust brengen voor ons
Thx voor de complimentjes! Ja hier ook druk en vaak moe (op en af) soms wel irritant als er veel moet gebeuren. Zo nu ook moeten er verse lakens opgelegd worden ,vegen ,stofzuigen en dweilen en dan onder weer door doen. Hou jullie goed dames x
Mijn kindjes liggen ook in stuit. Al bijna 2 maanden. Zoals het er nu uit ziet mag ik gewoon vaginaal bevallen. Met 34 weken hoor ik het met zekerheid. Even wat anders. Gister ben ik na 3 en een half jaar erachter gekomen dat mijn vriend , ik dacht de liefde van mijn leven, al 11 jaar een relatie heeft waarvan 8 jaar getrouwd met een ander. En dat 3 weken voor de bevalling. Hij heeft letterlijk iedereen erin gepalmt. Hij heeft ook vertelt aan zijn vrouw van mijn bestaan. Die is nu natuurlijk ook de kluts kwijt. Kweet het nu ff niet meer hoor. 1 ding is zeker ik sta dr weer alleen voor. Ik hoef hem voorlopig even niet meer te zien. Kweet ook niet of ik nog zo vaak zal posten. Heb veel om.over na te denken. Kheb namelijk geen idee hoe ik dit nou weer moet verwerken.
Jeetje Lonny wat onwijs klote dit zeg. Pffff kan me voorstellen dat je er helemaal door heen zit en klaar met hem bent. Was jij niet van al verhalen dat je er zoveel alleen voor stond omdat jullie niet samen woonden, omdat het voor hem moeilijk was en ook qua woning vinden etc. Maar dat begint nu een beetje op zn plek te vallen. Gatsie, dikke knuf van mij
Jeetje Lonny, wat een heftig verhaal. Je zegt dat hij zijn vrouw ook over jou heeft verteld, betekent dat hij eigenlijk met jou verder wil? Heel veel sterkte komende tijd, wat een rot situatie en rot timing!!!
Nee dat betekend niet dat hij met mij verder wilt. Als ik dat wil dan gaat ie akkoord. Maar als zij hem ook terug wilt doet hij dat ook. Hij wilt met ons allebij verder. Want hij zegt dat hij van ons allebij houdt. Maar zover ik weet is ie ons allebij kwijt.
Wow Lonny!! Wat ontzettend heftig zeg!! Pfff... en dan wil hij doodleuk met jullie allebei verder?? Wat denkt ie wel niet?!!!!! Wat erg zeg, en dan verwacht je ook nog een tweeling van hem.... getsie, woorden schieten nu echt tekort! Wil je heel veel sterkte wensen en ik stuur je een hele dikke digi knuffel!!
Woow Lonny ik weet niet wat ik hierop moet zeggen! Je hoort zo een dingen op tv maar in het echt! Heel veel sterkte in deze moeilijke periode!
Jeetje Lonny! Hier schrik ik gewoon van! Dit mag jou gewoon niet gebeuren, zoiets verschrikkelijks en nog zwanger van een 2ling ook. Sorry maar voor zon man zou ik echt geen respect meer hebben!! Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je lieve mensen om je heen hebt die je hier doorheen kunnen helpen! Knuffel!!
Oh jeetje Lonny!! Wat erg zeg en wat een lul! Verschrikkelijk om erachter te komen, maar vooral deze timing... net voor je bevalling Heeft hij met die andere vrouw ook kinderen? En zag je hem wel vaak enzo? Inderdaad zeg, hoe heeft hij dit zo kunnen doen.... eikel.
Zo Lonny dat is heftig. Sterkte! @merel123 we hebben 11-11 een nieuwe controle en hopen dan meer te weten te komen. Ik hoor goede verhalen over een "natuurlijke keizersnede" en dat is ook mogelijk bij ons ziekenhuis. We blijven positief.
Bedankt voor jullie reacties meiden. Hij was dagenlijks hier. Behalve dus de laatste paar maanden. Hij begon zich ook vreemd te gedragen. Omdat ie dus een keer de waarheid moest vertellen. Hij verwacht van mij ook dat ik hem straks met open armen ontvang wat betreft de kinderen. Ik weet niet hoe ik dat aan ga pakken. Maar ik wil hem voorlopig niet of zo min mogenlijk zien.
Ahh Lonny.. Wat heftig! Krijg er tranen van in mn ogen! Dat je dit nu net zo voor de bevalling moet horen.. Wat een hufter zeg! Wat zul je je ontzettend bedrogen voelen.. Bah, en dan sta je straks alleen met je 4 kindjes.. Heel veel sterkte meid! En ik vind je ontzettend moedig!!
@Rokla, dat lijkt me ook wel heel mooi ja, natuurlijke keizersnede. Ik heb bij mijn dochter een keizersnee gehad en achteraf vind ik het erg jammer dat ik een heel stuk toch van foto's moet zien. Ik ga zeker ook vragen wat bij ons in het ziekenhuis de mogelijkheden zijn, voor het geval het weer uitloopt op een keizersnee.