15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BrendaJohn

BrendaJohn Niet meer actief

Hoi allemaal,
    even een paar dagen weg geweest, en jeetje wat een verhalen.

@ Lonny, wat vreselijk!! Achter gesloten deuren is er niks bij.. Wat denkt die man wel niet ?! Echt geen woorden voor! Sterkte met alles en hoop dat je snel alles een beetje op de rit kan krijgen met of zonder die eikel!
    ---------

Hier ook aan het aftellen!.. Ik zal wel 1 van de laatste zijn (a) ben 28december pas uitgerekend.
    Wij hebben het geboorteplan gemaakt, hoop dat we deze in grote lijnen kunnen aanhouden. Wij hebben gekozen voor (indien mogelijk) een badbevalling in het verloskundige centrum/ kraamhotel.
    Ik ben zo benieuwd wanneer de kleine zal komen.
    Iemand ervaringen met een badbevalling? Tips waar ik rekening mee moet houden?

Verder voel ik me heerlijk, ik moet wel mijn rust nemen, maar ik heb al meer energie en meer zin om dingen te doen. Heerlijk!

2. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lonny, ik vind het echt onbegrijpelijk gewoon, hij leefde gewoon 2 levens. En dan ook nog het lef hebben om aan te geven dat hij met jullie allebei door wil gaan, alsof je je man gaat delen?? Ik snap dat je nu vooral heeel erg boos bent en je je bedrogen voelt en verraden en dat allemaal net voordat de tweeling geboren gaat worden. Wat 1 van de mooiste tijden in je leven moet zijn eindigt nu in een nachtmerrie. Maar je moet er nu toch al wel een beetje over na gaan denken hoe je het straks wil gaan doen met de kinderen. De bevalling komt gewoon erg dichtbij, los van je eigen gevoelens, wil je dat hij dan bij de geboorte is van de baby's en hoe wil je dat het daarna gaat? Tijdens de kraamtijd etc? Je kunt dan ook niet alleen zijn met 4 kinderen! Of misschien eventueel familieleden? Veel stof nog om over na te denken voor een korte tijd die je nog hebt voordat het gaat gebeuren. En je kunt natuurlijk ook altijd hier bij ons je ei kwijt of wat dan ook he meis! Veel sterkte hoor en je komt er wel, hoe dan ook!

@ Brenda, leuk al die voorbereidingen he? Ik heb geen ervaring met een badbevalling.

3. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Brenda..apart een badbevalling...ben benieuwd hoe het je bevalt...

4. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik las in je andere topic Lonny over wat er gebeurd is, wat vreselijk voor je!

Je komt op mij ontzettend sterk over en je kinderen treffen het maar met je. Maar wat lijkt het me naar om dit nu mee te maken. Hoe gaat het met je?

5. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Het gaat nu op zich wel redelijk. Soms als ik de keuken in loop bijv komen de tranen volop. Ik kan dat niet tegenhouden. Het voelt zo raar allemaal. De ene keer mis ik hem en wil hem graag vasthouden. Maar aan de andere kant denk ik, blijf zover mogenlijk uit mijn buurt.

Hij zou bij de bevalling aanwezig zijn. Maar ik denk niet dat ik dat nog wil. Dat zal echt een drama worden denk ik. Ik heb gelukkig steun aan mijn familie. Verder moet ik nog flink nadenken over deze situatie.

Vandaag weer een ctg scan gehad. Hartjes kloppen goed. Verder blijft de groei vd hoofdjes wat achter. Vruchtwater is genoeg. Mocht maandag met de groeimeting de kindjes niet goed zijn gegroeit word ik opgenomen.

6. rokla

rokla Lid

23 jun 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen ervaring met badbevalling. Begreep wel dat als er ook maar iets is dat ze het al niet meer toelaten dus hopelijk alles goed. Hoor ook veel goede ervaringen over een baarkruk of baarstoel. Met extra hulp van de zwaartekracht moet alles makkelijker en natuurlijker gaan. Voor een natuurlijke bevallig is ons wel geadviseerd om niet horizontaal te liggen maar zo recht mogelijk te zitten. Beter voor kind en moeder maar heb er verdere weinig ervaring mee. Dit wordt pas ons eerste kindje.

7. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Lonny,
    Pfff heftig meis, kan me voorstellen dat je goed moet nadenken over wat je wil zo straks. De bevalling moet natuurlijk zo soepel mogelijk verlopen, dus het is goed om na te denken of je hem er wel bij wilt hebben. Echter hulp na de bevalling heb je zeker nodig. Sterkte mop! Xxx

8. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Lonny vind dat je erg dapper bent hoor, de manier waarop je hiermee weet om te gaan, echt respect!
    Het lijkt me ook erg moeilijk om over deze situatie na te denken en dan vooral de bevalling en hoe daarna. Gelukkig heb je familie die je wil helpen!

Als je gaan opnemen wat is dan de bedoeling verder? Gaan ze het dan aankijken en de kindjes nog eerder halen?

9. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0

Ze blijven de hartjes dan vaak bekijken en ik moet vooral veel rusten daar.
    Meer kunnen ze niet doen. Als het goed is blijven de kindjes tot 36 weken gewoon zitten. Ik hoop niet dat ze nog eerder gehaald gaan worden.

Ben opnieuw namen aan het zoeken. Want die andere namen zit nu een naar smaakje aan. Dus dat wil ik ze niet meegeven. Ze moeten toch een naam hebben over een paar weken. Tis moeilijk om wat leuks te vinden. Vooral omdat mijn hoofd er nu niet naar staat.

10. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm nieuwe namen vind ik niet zo'n gek idee! Zie de geboorte als een nieuw begin, zelf de namen uitzoeken, slim van je! Succes je zult vast iets moois vinden :)

11. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    @BrendaJohn, wow een badbevalling lijkt me best heel mooi! Ik ben benieuwd hoe straks je ervaring zal zijn!

@Lonny, wat zul je het moeilijk hebben meid:( Hopelijk groeien je kindjes goed, zodat je gewoon met 36 weken kunt bevallen. En ik kan me goed voorstellen dat je hem niet bij de bevalling wilt hebben. Nieuwe namen verzinnen is vast lastig ja, nu je hoofd er niet naar staat, maar ik kan me helemaal voorstellen dat je dat wilt!

12. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Nou Lonny hoop niet dat het nodig is om je op te nemen en dat de kids nog even kunnen blijven zitten! Hoop dat je de inspiratie en rust kan vnden om goed na te denken over andere namen voor de kids..begrijp heel goed dat je dit wilt!

13. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Meiden heb even een vraagje.
    We moeten nog een aantal dingen hebben waaronder babykleertjes nu heb ik al heel wat maat 50 gekocht van verschillende merken maar nu blijkt dat de een vele malen groter is dan de ander( en dan bedoel ik echt bijna 10 cm in lengte langer) Ik heb nu veel babykleding van de h&m gekocht en denk dat deze maat wel aardig klopt...welke merken hebben jullie?

14. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Merel, mijn ervaring is dat de H&M juist groot valt? Ik heb eigenlijk ook verschillende merken en die verschillen ook nogal van grootte. Name it bijv is wel een goede maat. Ik heb ook Beebielove en die valt wat kleiner uit net als Noppies. Z8 valt ook iets groter uit en Lief is een goede maat en Jottum ook. Maar ach als het net wat te groot is sla ik het mouwtje wel om en broekspijpje hihi... Je kunt het toch niet echt precies goed kopen.

15. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    @lonny succes met het vinden vn nieuwe namen!

16. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Dank je. Ik denk dat ik de namen al heb gevonden. Maar ik kijk nog ff verder. Misschien vind ik nog wat leukers.

17. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    Heb bericht achter gelaten bij je verhaal lonny hier ook nogmaals sterke knufg en ik las dat je al wat namen geb gevonden wat fijn meid!

18. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Bedankt voor je lieve berichtje. Ik heb hem gelezen en gereageerd. Ja de namen zijn zo goed als zeker nu. :)

19. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed en snel! Dat geeft vast een goed gevoel. Vind het knap dat je al zo snel weer koers vooruit maakt! Knuf

20. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Fijn Lonny dat je nieuwe namen hebt voor je meiden. En kan me heel goed voorstellen dat je hem nu niet bij je bevalling wilt.

Hier geen ervaring met badbevalling, wel verhaal erover gehoord van een collega die er erg positief over was.

Net wel anderhalf uur last gehad van terugkerende harde buiken iedere drie minuten ongeveer. Gelukkig is het nu wel weg, niet dat het al leek op weeën hoor, maar vorige keer begon dit ongeveer een week tot anderhalf voor de bevalling. Nu moet het eigenlijk nog wel iets langer duren.

Deel Deze Pagina