15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Resultaat van bloedtest: "de zwangerschapstest is zeker positief" :D

Wel nog steeds niet immuun voor toxoplasmose, dus dat wordt groentjes wassen en rood vlees vermijden!

Bij mij weten mijn ouders, zus en schoonbroer en mijn opa het al. En de creche, want anders heeft Baby geen plaatsje.

Ik ga morgenavond eten met vriendinnen en die gaan al direct weten dat het zover is als ik fruitsap drink als aperitief, want ze weten dat we bezig zijn :)

Mijn schoonouders gaan het weten als ze langskomen over 2 weken, want dan doen we Anna een t-shirt aan met "binnenkort speel ik niet meer in mijn (tekening eendje)" ben eens benieuwd hoe lang het zal duren voor ze het doorhebben. Ik denk lang :D

Ben helemaal happy! :D

2. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Andastra Jipieee, goed nieuws "zeker positief"

@vertellen Alleen mijn oudste zoon weet het nog. Ik vertel het pas na de 1e echo. Nog precies 2 weekjes!!! Ben echt aan het aftellen!!
    Leuk t-shirtje Andastra! Ik heb voor de boys ook een shirtje, "Stoer, ik wordt grote broer.

3. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Hier nog steeds weinig klachten, het dringt daardoor nog niet erg door..vraag me af of het nog kom. Bij dochter voelde ik me aan alle kanten zwanger. Maakt me een beetje onzeker..ik wil me gewoon echt zwanger voelen nu!
    Ga daarom ook geen dingen kopen enzo..sowieso hebben we heel veel nog van mn dochter. Mn man is echt al gelijk namen aan het verzinnen enzo, hij vind het echt helemaal geweldig!!:)

Vanavond allemaal Babyboom kijken zeker? Lekker snotteren al die zwangere dames haha!!

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Andastra, die uitkomst is wel zo fijn he? :D

@ Mamsie, kwaaltjes kunnen nog komen toch? Zou er nu van genieten dat je je nog goed voelt haha. Leuk dat je man het zo geweldig vind! :D De mijne vind een zwangerschap helemaal niks haha.. komt denk ik ook door mijn vorige zwangerschap, toen was ik tot aan 20 weken gewoon niet lekker, super vermoeid, overal last van en dat zit nog in zijn geheugen gegrift ;)

5. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    #405 Denisja, 11 apr 2013
    Laatst bewerkt: 11 apr 2013
    ♥ DECEMBER MAMA'S♥
    - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje, 14 december 2013
    - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje, 15 december 2013
    - Joyofliving (26 jaar) Derde kindje, 15 december 2013
    - Rachster (32 jaar) Derde kindje, 15 december 2013

- Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje, 16 december 2013
    - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013
    - Andastra (26 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013
    - Lonny (33 jaar) Derde kindje, 17 december 2013
    - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013
    - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje, 18 december 2013
    - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, 18 december 2013
    - Pharilla (34 jaar) Eerste kindje, 20 december 2013

♥ Afspraken - Echo's & Controles
    - Amely86, 16 april eerste echo
    - Troelaa, 25 april eerste echo
    - Rachster, 25 april controle verloskundige + echo
    - Joyofliving, 1 mei controle verloskundige + echo
    - Nathaliiej, 2 mei eerste echo, 7 mei intake
    - Denisja, 24 april eerste echo, 10 mei intake verloskundige
    - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo
    - MamaEl, 3 mei eerste echo
    - Pharilla, 3 mei eerste echo bij gyn, daarna afspraak maken bij vk
    - Lonny, 10 mei echo,20 mei controle verloskundige,

6. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Hier zijn mijn schoonouders wezen eten en de broer van me vriend met z'n vrouw en kinderen. Ik ging m'n zoontje " een schone luier" omdoen en toen heb ik hem snel omgekleed! Had een Polo met ik wordt grote broer! laten maken. Mijn schoonmoeder zei; he waarom heb je hem nou omgekleed en toen zag ze het staan. Heel leuk allemaal!

Morgen gaan we het mijn ouders en broer vertellen!

@ lijst; heb even mijn afspraken aangepast en het is me gelukt met de iPhone!! Heb mijn echo een week vervroegd en de intake 1 week uitgesteld.. Dan ben ik lekker bij de verloskundige die mijn bevallig heeft gedaan... Die andere is nieuw en heb ik niks mee...

7. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hallo dames,

Mag ik mee schrijven hier? Ik weet sinds vanmorgen dat ik zwanger ben en vind het wel spannend. Had vorige maand een vmk. Toch is test nu zo helder dat ik er gelijk vertrouwen in heb. Ben 34, uitgerekend op 16 december van mijn derde kindje!

8. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Welkom en gefeliciteerd Anneke!! Gezellig dat je mee komt kletsen!
    Spannend he na een vmk!

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ja erg spannend, zo te zien heb jij dezelfde ervaring... lukt het een beetje om vertrouwen te hebben?

10. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Morguh dames,

Welkom Anneke en ook gefeliciteerd!!

Ik heb in september ook een vmk bij 6.5 weken gehad dus zelf ook op van de zenuwen.. eerste weken toch wel zenuwslopend he ;)
    Ik let teveel op alles.
    Gelukkig heb ik een nuchtere vent die zegt of je je nu drukmaakt of niet het loopt zoals het loopt, kan je beter genieten...wat waar is maaar..... :p

Ach we gaan gewoon allemaal van het beste uit he en met een paar maandjes hebben we allemaal een dikke buik *giechel*
    Goedemorgen hormoonvolle dames! :D

X Phar

11. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Denisja leuk om het zo te vertellen! :D

Hier hebben we het de ouders/schoonouders wel verteld.. rest moet nog even wachten tot 3 mei in ieder geval.. eerste echo.. misschien wachten we daarna ook nog.. belangrijkste mensen waar ik het mee "moet!" delen weten het :D

X Phar

12. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Goedemorgen!

@ Anneke, gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ Denisja, leuk dat je het gisteren hebt verteld :D

@ Hier, deze ochtend lekker vanuit huis aan het werk tot 12 uur en daarna naar de bedrijfsarts... en dan weer vrij! :D

13. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden als mijn testen donkerder worden komende dagen dan mag ik hier ook mee kletsen. uitgerekende datum zou dan 24 dec worden :D
    hierbij mijn test vandaag op 10DPO

14. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    IS88, spannend hoor!! :D

15. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Goodmorning allemaal,

Denisja, leuk hooe je het verteld hebt.

Pharilla, dit keer komt het goed met ons allemaal!! Daar gaan we voor!

Joy, lekker vanuit huis en succes bij de BA.

Nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd!

Hier gisteren vanuit mn werk door naar de nagels, zien er weer mooi uit. Dalijk even Babyboom terug kijken. Vind ik altijd wel mooi om te zien :)
    Daarna weer ff wat doen in het huishouden, haha. Nog een avondje werken en dan lekker weekend!! :D Morgen alweer 5 weekjes! ;)

16. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Troela, bedankt. Fijn he als je nagels weer gedaan zijn haha.. Ik ga vanmiddag ook even babyboom terug kijken als mijn zoontje op bed ligt :)

17. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Net nog even testje gedaan voor de zekerheid, nu doe ik het niet meer hoor! Ondanks dat ik minder klachtjes heb dan bij mn dochter vind ik dit toch een mooi resultaat;

18. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden en alle nieuwen gefeliciteerd en welkom!

Ben echt blij dat ik een middag dienst heb, voel me echt supermisselijk, bah! Lig nog maar even in bed, hopelijk gaat het zo over! Ben ik de enige met deze klachtjes, hoor van de meeste dat jullie nergens last van hebben?:p

19. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Ooooh ik doe lekker met je mee hoor, misselijk , moe maar toch slecht slapen, honger maar ook weer niet.. ietwat aan de diarree ook nu..
    En maak me teveel zorgen! Bah!
    Ooh en vanmorgen dacht ik.. hey mn boobs doen geen pijn.. tukje gedaan.. en daar waren ze weer :p gek dat je daar blij om kan zijn..
    En sinds gisteravond ook wat duizelig.. als dat ook een symptoom is :S

Heb ze graag :p

Nu ff lopend mn boodschapjes halen , ff uitwaaien.
    Tot later!

X Phar

20. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Goeiemorgen, nog even snel hier voordat ik weer een dagje aan het werk ben;)

@Andastra, fijn dat de bloedtest goed was!

@Denisja, leuk dat je het al verteld hebt!

@Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom!!

@iedereen, fijne dag vandaag! En tot morgen denk ik, dan zal ik wel weer een hoop bij te lezen hebben.. ;) Ga zo met mn meisje naar het CB en dan werken tot vanavond laat.

Deel Deze Pagina