15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!
    Hier vanochtend al om 11 uur bij de Prenatal geweest om een badje met standaard te halen en daarna door om een box op te halen die we gevonden hadden op marktplaats. Kan ik weer wat dingen van mijn lijstje strepen, dat voelt goed :D !!
    Nu lekker niks meer doen, fijne zondag iedereen.

2. BrendaJohn

BrendaJohn Niet meer actief

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. =)

Ik kan echt niet meer wachten, ben de dagen aan het aftellen...
    Wat duren die laatste loodjes lang zeg!
    Hier is alles klaar, alles is uitgewassen, schoongemaakt etc.
    Helemaal klaar voor de komst van ons prinsesje.
    Vrijdag weer controle bij de VK, 2 weken terug was ze helemaal netjes ingedaald dus ik hoop dat ze nogsteeds zo netjes ligt.

We hebben toch besloten het laatste weekend van november de gipsbuik maken, dit omdat mijn buikje dan nog iets kan groeien. (Heb maar een mini buik, dus iedere mm dikker is er weer 1 haha)

Een korte off. topic vraag. Mijn moeder word 2 Januari '50' jaar jong. Nu krijgt ze natuurlijk een super mooi kado 'een klein dochter'
    En daarnaast heb ik kaarten gekocht voor de dinershow 21 on air. Maaaar... Mijn moeder is tweeling, en mijn tante (vrijgezel) word dus ook 50. Nu zit ik alleen met het volgende.. Ik heb een budget van 75 Euro, wie weet er toevallig een orgineel kado?
    (ik dacht eerst aan een 'verwenmand met allemaal wellness producten enz', maar nu hoorde ik dat een andere mijn oom en tante,
    Mijn moeder en tante een dag all-in samen naar een welnessresort sturen. Dus dan vind ik die mand niet zo leuk meer)
    Ik dacht misschien kan ik het hier eens vragen, of iemand toevallig iets leuks weet =)

Hoop dat et verder weer wat beter gaat met iedereen? Zie af en toe van die enge berichten voorbij komen.. Hoop dat het nu weer wat beter gaat :) en we allemaal goed de laatste loodjes doorkomen!

3. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Goede avond dames.

Ben ik nou de 1e die gaat bevallen?

Vandaag weer ctg en bij de gyn geweest. De groei kan haast niet meer gemeten worden. Is nu onbetrouwbaar geworden. Maar ze zien er goed uit. De navelstrengen en de hartjes zijn ook goed. Vrijdag hebben ze toch nog een laatste afspraak ingepland. En dan word ik volgende week opgenomen en ingeleid. Krijg echt de kriebels vooral omdat ik nu pcies weet wanneer gaat gebeuren. Vind het superspannend. En best wel eng.

Zijn er hier dames die eerder zijn ingeleid?
    Ik ben wel eerder gestript geweest en dat was een eitje vond ik. Maar inleiden heb ik geen ervaring mee. Ik weet dat ze ontsluiting proberen te krijgen, dan mijn vliezen proberen te breken. En mocht dat niet lukken dan krijg ik eerst een ballonnetje in de baarmoedermond om de boel op te rekken. Ik hoorde van mijn zus dat er ook een infuus werd geplaatst met weeen opwekkers. Maar daar had ik niks over gehoord.

Verder ga ik deze week nog even alles checken, regelen en wat dingen in orde maken.

Fijne avond nog meiden.

4. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh wat onwijs spannend Lonny, jeetje het komt nu wel heel dicht bij!! Hou ons op de hoogte!

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Spannend zeg!

6. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    @lonny ik ben ingeleid. ...mijn ervaring ging zo:we moeste 12 November melden 08:00 en ze hadden trouwens ook keer gestript maar zat pot dicht en vloog 3 meter in lucht was niet voorbereid (de gyn is een boerin zij denkt goh niet aan stellen raar typen) heb voor keur man sins na geboorte vqn me dochtertje want lijkt er op dat manen aardig zijn op gebied toevallig bij mij wel maar goed back to story...en ze gingen kijken naar ontsluiting en was maar 1 cm en op de cgt konden ze zien dat niks aan de hand was dus hebben ze me ballon geplaats met behulp eendbek (ne man wist niwt op dat moment een eendbek was) en ze deed balloon opvullen met gel hormonen dus daat zit je dan met een raar onder goed van een vang netje en tussen je benen hangt deels ballonnetje...nou de hele dag ziekenhuis vreselijk saai en toender tijd was het oude ziekenhuis volgend jaar kwam nieuwe (daar mag ik bevallen met ne tweeling) na 4 uur zeiden ze u moet overnachten ..oke zei ik en toen wat later kwam een zuster die ging kijken met ballon en ze moest nog aan trekken en plop er uut was hij...en we moeten weer wachten en niks het rommelt wel naar niet veel volgend dag in middag kreeg ik infuus ween wekkers en ja dat deed zijn werk en kreeg rug prik maar helaas mis gegaan en alles ging snel je mag uur persen maar we waren al 30 uur waker van spanning dus 10 min voor uur persrn kwam me toekomstige gyn (die ik nu heb) en werd in geknip en vaccumpomp en ja hoor ik mog deels me dochtertje uit me bik halen en op me buik leggen ...en zo was het gegaan en ondanks zonder verdoving enzo vielt toch mee he krijg mooist van terug! Ik kon verhaal nog meer over ringen vertekn maar via mobiel krijg ik kramp groetjes

7. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ik89. Woow wat een verhaal. Bedankt voor het delen.

Zonder verdoving een knip. Dat lijkt me zooooo eng. Maar waarom ging de ruggenprik niet als ik vragen.

8. BrendaJohn

@ Lonny.. Wauw wat spannend. Hou ons op de hoogte! Erg benieuwd !

9. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Oh Lonny wat spannend! Het komt echt dichtbij nu! Volgende week al.. Alvast heel veel succes en we horen het wel:) Voor nu nog even sterkte met de laatste loodjes en de laatste voorbereidingen!

10. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    Lonny met in geknipt kun je gewoon verdoofing krijgen maar als je snel snel moet doen dan is het helaas niet anders en met een pers wee merk je niks en over rug prik nou ik zat stil dat moet als je rug prik krijg en dr mevrouw die me prikte was haar fout ze prikte te ver en als je ver prikt heb je geen contrope over je onderlijf vandaar en met in knippen trouwrns ze kunnen zien waar geen booed loop zijn de zenuwestel uit geschakelt omdat druk van hooftje van kindje zit (die maar met duim en wijsvinger knijpen dan wordt duim wit) en van daar kunnen ze ook zien waar ze moeten inknippen want ik heb links en ander vrouw heeft aan rechts is xo verschillend waar de druk zit..srry als ik onduidelijk ben typ via mobiel groetjes

11. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ik89. Ik begrijp wel wat je schrijft haha. Oke nou ben blij dat ik dat ook weer weet. Ben weer een beetje gerustgesteld. Dank je.

12. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Bedankt meiden. Ik houdt jullie op de hoogte.

Even een vraagje.
    Ik wil toch nog graag geboorte kaartjes laten maken.
    Maar ik wil mijn ex er niet bij opzetten. Is dat raar?
    En zal ik hem wel of niet een kaartje sturen?

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Op mijn eigen geboortekaartje staat mijn vader ook niet. Dus naar mening hoef je je ex er niet op te zetten. En ik zou em ook geen kaartje sturen.

14. BrendaJohn

@ Lonny, als je definitief heb besloten dat hij niet betrokken zal worden bij de opvoeding van de kindjes en of alimentatie.. Dan vind ik het persoonlijk absoluut niet raar om hem niet te vermelden op het kaartje of hem een kaartje te sturen. ! Je gaat ze dan immers alleen opvoeden en zal hij op geen enkele manier een rol spelen in hun leven.

Als je echter wel van hem zou verwachten dat hij wel alimentatie betaald of betrokken is op wat voor manier bij de opvoeding, zal ik hem wel vermelden of in ieder geval een kaartje sturen.

Het is jou keus, en jij weet zelf wat het beste is voor jou en je kindjes :)

15. BrendaJohn

Een beetje doorgeslagen in maatje 50-56 :)
    Ze komt in ieder geval warm de winter door!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,7 KB
      Weergaven:
      8
  16. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Haha, en dan dacht ik dat ik erg was. Wat veeeel!

17. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0

Zo dacht ik er ook al een beetje over. Hij heeft verder ook niks meer van zich laten horen. Het interreseerd hem geen bal volgens mij. Dus hij zoekt het maar uit.

18. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0

Woooooow das veel. Hihi. Het is ook zo leuk om dat spul te kopen. Haha.

19. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    MamaEl bij jou ook al zo'n boefje in je buik? Hopelijk draaien onze boefjes nog!

Joyofliving herkenbaar van t nog zo veel willen doen maar dat het niet meer gaat. Wordt er zo moe van! Maar goed, ik luister wel naar mijn lichaam nu, heb er alleen maar mezelf mee als ik t niet doe.

Merel123 jij bent nog een druk baasje lees ik, pff, pas je wel goed op jezelf?

Mootje o zo lekker, dingen van je lijstje strepen!! :D

Lonny het lijkt er wel op dat je de 1e gaat zijn ja. Tenzij een van de andere tweelingmama's (anneke, ik1989, of ik) spontaan te vroeg bevalt..
    Ben benieuwd naar je ervaring straks! Wel gek he, dat je van te voren de datum al weet? Maar ik vind het aan de andere kant ook wel fijn hoor.
    Je ex zou ik niet vermelden op t kaartje, wel een kaartje sturen, maar dat is mijn gevoel erbij. Volg je eigen gevoel hierin zou ik zeggen.

Ik1989 wauw wat een verhaal.. ben benieuwd hoe het nu zal gaan en hoe t bij mezelf zal gaan...

BrendaJohn wooooow!!! Daar kan niks meer bij! Hahah! Waar ga je straks je kadootjes laten?

20. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ik zeg net dar ie een tijd niks heb laten horen. En hij whats appte mij net. Of de kinderen al geboren zijn. Had niet gereageerd. Ging hij mijn zoon lastig vallen met berichtjes. Echt vervelend gewoon. Daarna werd ik gebeld met een vreemd nummer. En toen stond ie voor de deur. Ik heb niet open gedaan. Mijn buurvrouw zag hem staan en is met hem gaan praten. Ik was gelijk weer over mijn toeren. Echt niet leuk. Ik vind het supermoeilijk. Heb nog steeds gevoelens voor hem en wil ook niet de boeman zijn. Maar dit is het beste voor mijn kinderen en mij. Hij moet ons gewoon met rust laten voorlopig. Die stress is echt niet goed. Pfff jeetje sorrie hoor meiden moest het ff kwijt.

Deel Deze Pagina