15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffffff heftig meid, kan goed begrijpen dat je hierdoor van slag bent! Gekke gast, eerst niks van zich laten horen en dan ineens voor je deur staan!
    Hier mag je alles kwijt! Sterkte en knuf!

2. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Dank je. Moest het ff kwijt.

3. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    @Lonny, ik zou hem ook niet vermelden op het kaartje hoor. Misschien wel een kaartje sturen om te laten weten dat ze er zijn. Wat ontzettend naar dat hij nu opeens weer wat van zich laat horen zeg.. En dan ook nog het lef heeft om voor je deur te staan.. Hopelijk laat hij je met rust, dit moet je er gewoon niet bij hebben zo kort voor de bevalling!

@BrendaJohn, wow wat een hoop kleertjes, heerlijk hoor :D

@Salamander, ja vervelend hoor zo'n eigenwijsje. Ik hoop dat ze nog draait, ben benieuwd bij de volgende controle. En hopelijk bij jou ook!

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Brenda, wooow wat veel! Eigenlijk ook een beetje zonde, want ze zitten maar een paar weekjes in die maat hihi... dus dan moet je ze maar 3 x per dag omkleden hoor :p

@ Lonny, ik snap van jou wel dat je niet op hem zit te wachten hoor en vooral niet nu voor je bevalling. Maarja, de baby's in je buik zijn ook van hem. Ondanks dat jij nu geen zin hebt om hem te zien, vind ik wel dat je hem moet betrekken rondom de geboorte van jou, maar ook zijn kinderen. Het is wel een bijzonder moment namelijk. Misschien liet hij je gewoon even met rust zodat iedereen alle gebeurtenissen even kon laten bezinken maar nu de geboorte dichterbij komt wil hij dat toch niet missen. Oke, hij hoeft niet bij de bevalling te zijn want het is jouw lichaam maar ik zou hem wel op de hoogte houden en mijn eigen frustraties richting hem even opzij zetten... hoe moeilijk ook. En zou ook de eer aan mezelf houden en hem dus ook op het kaartje vermelden.

@ Hier, ik heb flink de griep te pakken bah... niet leuk, sowieso al niet, maar vooral als je hoogzwanger bent gadverdamme... je lichaam zit je al in de weg en nu kan ik helemaal geen kant meer op. Alles doet zeer, snotterig, koorts, rillerig... hopelijk ben ik er snel weer vanaf. Gezellig zo, die eerste week verlof ahum

5. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Hij had mj niet de rust gegeven om het te laten bezinken. Hij heeft mij ondertussen zwart gemaakt op het schoolplein. Verder heeft ie gezegt dat hij in eerste instantie niet de vader van deze kinderen kan zijn ivm traag zaad. Met andere woorden. Ik ben vreemd gegaan volgens hem. Daarbij heeft hij vanavond mijn zoon lastig gevallen via berichten op zijn mobiel. Met allemaal rare teksten waar die jongen ook niks mee kan. En had vanavond mijn jongen staande gehouden die op zijn fiets naar zijn sport ging. Om mij weer zwart te maken. Daarbij had hij al gezegt dat de kinderen allang geboren moesten zijn. Dus zo betrokken was hij niet. Terwijl ik hem meerdere malen heb vertelt wanneer het ongeveer zou gaan gebeuren. En hij loopt rond te bazuinen dat ik al vanaf het begin wist dat hij getrouwd was. Hij probeerd mij zwart te maken zodat hij niet alleen de schuldige is dat zijn huwelijk nu naar de kl.te is .Hij heeft mij aan alle kanten laten stikken en daarbij de kinderen ook vooral in de afgelopen paar maanden.Hij heeft geen f.ck erom gegeven toen hij mij met zijn kinderen in mijn buik een paar weken geleden met stress achterliet en mij nog een paar trappen na gaf. En nu doet ie dat dus weer. Ik zal hem niet weghouden bij de kinderen. Maar rondom de geboorte gaat het hem niet worden. Misschien stuur ik hem een foto. Hij doet deze dingen puur uit eigen belang en zo heeft hij ook de afgelopen periode gehandeld. Hij noemt zichzelf en kl..tzak en ja dat is hij ook. En daarom vermeld ik hem ook echt niet op het kaartje. Ik twijfelde vanmiddag nog. Maar hij heeft het nu gewoon voor zichzelf verpest.

Ik ga nu weer proberen te slapen. Kijken of ik weer wat rustiger kan worden.

6. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Op deze manier heb je inderdaad wel groot gelijk! Sorry

7. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Lonny,
    Hoe is het nu met je? beetje kunnen slapen na de commotie gisteren? Hij is dus nog ff door gegaan met treiteren en trappen nageven. Balen hoor meis. Ik zou hem idd niet betrekken bij de bevalling en ook niet vermelden op het kaartje. Zou hem wel informeren als je bevallen bent denk ik........ maar dat is natuurlijk geheel aan jou.
    Vind het zo rot voor je hoe alles is gelopen bah! knuf!

8. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Maakt niet uit. Zet voor mij ook weer alles op een rijtje.;)

9. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0

Dank je. :)Ik vind het ook echt een shit situatie. Vooral voor mijn kinderen. Het heeft wel weer wat dingen voor mij duidelijk gemaakt. Heb helaas niet meer kunnen slapen. Maar mijn kinderen zijn nu beide op school. Dus ik ga het nu weer ff proberen. En dan weer met frisse moed verder;)

10. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes meid en hopelijk vat je de slaap een beetje!

11. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Lonny ik vind dat je groot gelijk hebt, ik zou hem nergens meer bij betrekken na zo'n streek zeg! Hij verdient het niet eens om zn kinderen geboren te zien worden (ookal klinkt dat nogal hard)
    Bovendien vind ik dat je je nu echt moet gaan ontspannen om je goed te kunnen voorbereiden voor wat komen gaat volgende week:) Je kan het:)

Brenda..zzzovveel kleertjes. pfff ik heb 7 truitjes, 5 broekjes, 4 rompers(moet er nog 6 halen?!) 5 boxpakjes, 4/5 mutjes en 7 paar sokken...is dit wel genoeg??

12. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Vanochtend op controle bij de vk geweest.

Mn HB was goed. Bloeddruk goed. Urine goed. Gewicht wat minder goed (+3 in de afgelopen 2 weken ... vocht ...). Baarmoeder goed. Hartje goed. Baby ligt met hoofdje naar beneden. Alleen voelt mama zich niet zo goed (heel moe, hoofdpijn, duizelig, etc) en dus heeft de vk me vriendelijk verzocht om niet door te werken tot 36 weken maar te stoppen met 34 weken. Maar dat zou dus betekenen dat morgen mijn laatste dag is ... vind ik wel erg snel en abrupt.

13. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ik me voorstellen!! Had ik ook 1,5 week geleden, heb toen een deal kunnen sluiten met de vk dat ik het echt rustiger aan ging doen en meer thuiswerken zodat ik toch mocht/kon doorwerken. Kun jij dat ook in je werk?? abrupt stoppen zit ook niet echt in mijn systeem nl. dus snap wel dat het een dilemma is. Aan de andere kant, je kindje gaat voor... sterkte!!

14. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Thuiswerken is geen optie. Ik moet veel overleggen met andere mensen dus dat gaat niet. Ik heb vanmiddag toevallig een gesprek met mn manager staan dus ga het eens met hem bespreken. Ik weet nog niet wat ik moet doen ...

15. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes!! weet uit ervaring dat het een moeilijke keuze is.
    Gelukkig kon ik meer thuiswerken, die mazzel had ik en kon het daarom t/m morgen uitzingen. Hou me op de hoogte (hier of op FB)! ;)

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Wat een rotvent Lonny! Groot gelijk dat je hem er nu niet actief bij gaat betrekken. Echt ongelooflijk! Denk inderdaad dat jij als eerste gaat bevallen. In principe word ik de 28e ingeleid. Mijn kereltjes groeien als kool, reden voor inleiden is meer dat het voor mij echt zwaar wordt.

17. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    GFH, lastige situatie. Zelf ben ik sinds 33 weken zwangerschap met verlof, niet omdat ik het niet meer kon maar omdat ik een 0 uren contract heb dus het niet zoveel uitmaakt wanneer ik met verlof zou gaan(ben niet ingepland) maar extra.
    Ik snap voor jou dat je graag wilt doorwerken maar als je lichaam aangeeft het rustiger aan te doen zal je er toch aan moeten geloven. En of dit dan betekent dat je abrupt moet stoppen met werken dat is dan maar zo. Ik zou als ik jou was eerst kijken of je minder uren kan maken of het werktempo(weet niet wat voor werk je doet) aan te passen om zo wat minder last te hebben..succes!

18. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Sinds vandaag (precies 36 weken) krijg ik een wat raar gevoel, zo van het kan maar zo zijn dat ze binnenkort(lees met 1,2 weken komt) door deze bevlieging ben ik meteen de was gaan opruimen en heb net de ramen van binnen en buiten gezeemd( we hebben 11 grote ramen/kozijnen in huis benedenverdieping..dus heb 3 uur lopen opruimen/schoonmaken. Ben net gaan zitten omdat ik sinds een halve week last begin te krijgen van mn bekken wat zich uit in pijn bij het opstaan, bij het lopen(soms kramp wat uitstraalt naar binnendijbeen)of bij draaien of andere lichaamsbewegingen zoals bukken, knielen, traplopen. Heel vervelend maar ga er vanuit dat het normaal is rond de laatste maand omdat je banden gaan rekken ofzo;)Nesteldrang is hier waarschijnlijk dan vandaag begonnen en volgende week staat pas de afspraak van de stoffeerder..pfff

19. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Merel ik wou dat ik dat nog kon. Lekker schoonmaken en opruimen enzo. Ik doe het wel maar kleine stukjes. Maar kan niet echt lang doorgaan helaas

Is je kleine niet ingedaald? . Dan kan je ook last krijgen van je bekken.

Rustig aan meid.

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Nou, mn manager was heel duidelijk. Als de vk zegt dat het verstandiger is dan gewoon stoppen. Gezondheid vindt hij belangrijker dan werk. A.s. vrijdag dus mijn laatste werkdag.

Deel Deze Pagina