Hi merel & Joy, oh. Gelukkig dan hoef ik me geen zorgen te maken. Wat leuk merel vandaag 37 weken! Spannend!! Ja. Lonny is wel wat stil de afgelopen dagen of lijkt dat zo? Zullen ze er al zijn? Spannend. !!
Ik denk idd Lonny als eerste en daarna Nathaliejj, ivm die nare galaanvallen. @salamander: wel een beladen dag voor jou dus vandaag, sterkte meid! Ik heb morgen weer controle bij de gyn. Eens even zien hoe het er dan voorstaat en de afspraken voor volgende week verder bevestigen. Spannend en leuk hoor!
O en dromen over... Continu. In mijn droom gaat manlief steeds vlak na de geboorte even naar de Hema om toch een meisjespakje te halen... Soms omdat een van beide een meisje blijkt, soms omdat er een derde verstopt zat en dan is dat een meisje!
ff weer een berichtje van mijn kant. Wel meegelezen de laatste tijd maar niet gereageerd. Wel op fb overigens. @ dromen: hier droom ik nog niet over de bevalling Vandaag 35 weken! De tijd vliegt voorbij. @ bevallen: ik ben benieuwd wanneer het eerste babynieuws er is. Ik ga proberen de laatste weken beetje actiever mee te schrijven. Hier dinsdag voor het eerst naar de gyn ivm eerdere keizersnede.
BrendaJohn en Anneke dank jullie wel! Zeker een moeilijke dag! Ik zat tot net het allemaal een beetje weg te drukken en te negeren. Maar toen pakte ik het dagboek erbij dat ik in die tijd bijhield en toen hield ik het niet droog meer! Het komt allemaal weer boven als je dat zo terug leest en de brieven die mn man en ik aan het eind hebben toegevoegd gericht naar ons kleintje hakken er helemaal in! Dus ik laat het allemaal maar even lekker gaan.... moet er toch uit blijkbaar! Merel wat heerlijk om die 37 weken te bereiken! En wat fijn dat ook alles goed is met je meisje! Ja ik denk dat Lonny ook wel al bevallen is. Ze is inderdaad stil maar ja op zich ook logisch als je in t ziekenhuis ligt. Zal bij mij dan ook wel zo zijn, je hele wereld staat dan op zn kop! Dan is niet het 1e wat je denkt: oh dit moet ff op zp of fb, haha Maar ik ga zeker als het zover is proberen zsm jullie op de hoogte te brengen. Anneke haha hilarisch jouw dromen!
Sterkte vandaag Salamander! Ik vind het ook steeds spannender worden hoor. Elke keer als ik 's ochtends weer inlog hier dan ben ik benieuwd wie al aan het bevallen is. Het komt nu echt dichter bij.
@ salamander! Het is goed om er bij stil te staan, het is natuurlijk niet niks en dat zal de nodige emoties met zich meebrengen! Sterkte en een dikke knuffel!! @ hier , schoonmoeder is nu hier om even de stofzuiger door het huis te halen en een dwijl. Dus ik denk ik hang de laatste was even op.. Mag het niet van haar.. Ik snap haar goede bedoelingen maar ik vind het ergens niet zo'n prettig idee dat zij mijn slipjes moet ophangen. We hebben de was uiteindelijk samen opgehangen. Moeilijk om je grenzen aan te geven als je weet dat ze je in alle goede bedoelingen alleen maar proberen te helpen. Sorry moest het even kwijt hihi!
ik lees hier nog steeds mee maar reageer vrij weinig meer.. maaree ik ga ervan uit dat eerst de tweelingmama's aan de beurt zijn hoor! ik moet sowieso nog een week.. Misschien langer, we gaan het zien..
@BrendaJohn, fijn dat je hulp krijgt! Is lastig om zelf te vragen ja, vind ik ook. Maar je hebt het nu echt nodig, dus lekker van genieten! @Lonny, we worden allemaal nieuwsgierig hier of er al babynieuws is! @Salamander, knuffel voor jou! @Nathalliej, ik hoop echt voor je dat het niet lang meer duurt!
Anneke oehhh wat spannend zeg! Inleiden kan toch alleen met minstens 2 cm ontsluiting of heb ik dat mis? Het lijkt me wel dat je nu erg zenuwachtig moet zijn...hoop dat het allemaal goed gaat maandag en dan hoop ik dat we hier in de loop van volgende week een heel goed berichtje ontvangen! Succes meid! Lonny hoe gaat het met jou? Brenda..fijn die (schoon)mama's die helpen. Hier wil schoonmama graag helpen maar dat wil ik niet, tussen ons klikt het niet en we verschillen met alles teveel van mening dat dat een aantal uurtjes goed kan gaan Dus doe lekker alles zelf...behalve de spinnenwebben wegzuigen op het plafond van 3m dat doet vriendlief want dat durf ik niet meer aan Vandaag komt ons tapijtje en dan kunnen we wanneer vriendlief vrij is(begin volgende week) de kamer gaan inrichten en weer lekker in ons eigen kamertje gaan slapen en heb net mn eerste babywasje in de wasmachine gedaan Heb de leesproef gisteren ontvangen(geboortekaartje) en we gaan akkoord dus dat is dan ook weer geregeld, alleen nog ff betalen en na geboorte aanpassen Nu is alleen nog op mn lijstje: erkenning regelen, slaapkamer inrichten, bed op klossen, babywasjes draaien, babykamer opruimen en ons wiegje ophalen die wordt nu gerestaureerd en is waarschijnlijk volgende week ergens klaar dan kunnen we die ophalen... Wanneer bekleden jullie het wiegje/ledikantje eigenlijk, wanneer de kleine er is of eerder?!
Ja hulp accepteren is lastig he? Maar in sommige situaties wel beter om het te accepteren. Ik heb de laatste groeiecho gehad vanmorgen + controle. Baby's zijn nog wat gegroeid en schelen nu naar schatting 120 gram met elkaar dus dat lijkt mee te vallen. Baby A ligt al goed ingedaald. De echoscopiste zei dat baby B in dwarsligging lag. Vervolgens bleek in t verslag te staan dat het een stuitligging was, en toen de gyn dat toch wilde controleren bleek t gewoon ook een hoofdligging te zijn. Gelukkig! Toen wilde de gyn ook even gaan kijken of ik toevallig al ontsluiting zou hebben. Nou vind ik inwendig onderzoek verschrikkelijk (dat heeft zn redenen) maar daar zou ze rekening mee houden. Nou dat was dus drama.... Pfff wat deed me dat zeer en ik kon me dus niet volledig ontspannen waardoor zij er net niet bij kwam. Toen is ze op een gegeven moment maar gestopt. Ik lag helemaal te trillen van de spanning! Gelukkig zei ze dat het niet erg was en dat ze het volgende week gewoon weer gaat proberen. Aan de hand daarvan wordt besloten of ik vrijdag (29 nov) wordt ingeleid of die maandag (2 dec). Dus nog max 11 nachtjes en dan is het zover!!
Wauw salamander! Ook al zo spannend nieuws! Wat fijn dat ook jij nu echt kunt aftellen! Het einde is voor jullie nu echt in zicht.
Hi dames! Nee ik reageer niet meer maar lees af en toe wel mee Ik zie dat de eerste al aan t af tellen zijn!! Spannend! En Lonny! Ben je al bevallen? Ik wil iedereen hier heel veel succes mensen met de laatste loodjes! En ook met de bevalling(en) natuurlijk! Nog even en dan hebben jullie je wondertje(s) in jullie armen.
Spannend allemaal de aankomende tijd meiden! En extra spannend voor Anneke en Salamander... dat komt al wel heel erg dichtbij @ Lonny, ik ben ook benieuwd of jij de eerste bent... Zijn de twins al geboren?