♥ DECEMBER MAMA'S♥ - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje, 14 december 2013 - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje, 15 december 2013 - Joyofliving (26 jaar) Derde kindje, 15 december 2013 - Rachster (32 jaar) Derde kindje, 15 december 2013 - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje, 16 december 2013 - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - Andastra (26 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - Lonny (33 jaar) Derde kindje, 17 december 2013 - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje, 18 december 2013 - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, 18 december 2013 - Pharilla (34 jaar) Eerste kindje, 20 december 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Amely86, 16 april eerste echo - Troelaa, 25 april eerste echo - Rachster, 25 april controle verloskundige + echo - Joyofliving, 1 mei controle verloskundige + echo - Nathaliiej, 2 mei eerste echo, 7 mei intake - Denisja, 24 april eerste echo, 10 mei intake verloskundige - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo - Lonny, 10 mei echo,20 mei controle verloskundige, - MamaEl, 3 mei eerste echo - Pharilla, 3 mei eerste echo bij gyn, daarna afspraak maken bij vk Ik heb het even aangepast ik zag dat ik niet meer op de juiste plek stond.
zei ik gister nog dat ik nergens last van heb, vandaag voel ik me zooi slap! al een paar keer naar de wc gemoeten, terwijl ik tot nu toe vrijwel verstopt zat.. en nu is denk ik m'n bloeddruk ook aan het klieren, want als ik tijdens het werk de trap oploop ben ik boven helemaal duizelig en puffig.. wat wel leuk was, vanmorgen mijn laatste test gedaan, en hij was bijna knal! Ik ga geen nieuwe meer kopen, dus nog 2 weken en 6 dagen wachten op de echo
Ik ben super blij dat ik niet zoveel klachtjes heb als de keren ervoor. Heb alleen echt zere borsten en tepels doen soms ook echt pijn als ik geen bh aan heb. Hopelijk *kloptaf* blijft de misselijkheid weg!! Ben wel super moe. Maar middagdutjes doen het goed, haha!
Nou idd. Ben nu ook alweer super moe. Kan beter nu ff mijn ogen nog ff dicht doen voor een half uurtje. voordat ik mijn zoontje straks weer moet ophalen. Daarna moeten we weer weg. Dus heb ik bijna geen kans meer om ff te liggen.
@welkom nieuwe mama's! @kwaaltjes Ik ben alleen heel erg moe, niet misselijk (was ik gelukkig bij mijn andere zwangerschappen ook niet), het slapen gaat nu goed gelukkig. Af en toe last van borsten, tja al met al gaat het goed! Hopen dat het zo blijft!!! Ik heb wel vreetbuien hahaha. Zin in de meest gekke dingen savonds. En natuurlijk jeuk Vandaag moet ik naar de dermatoloog. Ben benieuwd!! @buikje Ik heb wel het gevoel dat ik al een "buikje" ga krijgen... Heb maatje 36/38 maar als ik in de spiegel kijk dan denk ik, tjeetje ik krijg al een beetje een buikje! Dit is mijn 3e zwangerschap en ik had beide keren alleen een dikke buik, verder niet echt aangekomen. Ik ben vrij slank (geen wasbordje hoor) maar nu al echt een buikje. Merken jullie wat??
Zo dat leek net 2 minuten. Gaaaaaaaap. Ik heb ook al ietsje meer buik. Was bij de 2e zwangerschap ook vrijsnel dik geworden. Ik durf ook geen strakke broeken meer te dragen sinds ik ondekte dat ik zwanger ben. Maar nu moet ik echt vliegen. Want anders ben ik te laat bij school.
Net mijn allerlaatste zwangerschapstestje van CB gedaan, kon het echt niet laten! CB gaf 3+ aan!! Gaat in ieder geval de goede kant op! De testjes zijn nu op. Vanavond zal ik even een foto plaatsen, de batterij van de fotocamera is leeg dus die moet ik eerst even opladen.
Lonny, lekker toch nog ff ogen dicht gehad Amely, Mooi he die 3+ Ik doe geen testen meer. Vind nog een CB doen echt zonde van me geld voor die 24u. Hier woonkamer weer schoon. Ben echt verslaafd aan de geur van Dettol Ben even aan het google maar zie verschillende meningen of het slecht voor je is tijdens de zwangerschap? mJaa zal toch ergens mee moeten poetsen?!
♥ DECEMBER MAMA'S♥ - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje, 14 december 2013 - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje, 15 december 2013 - Joyofliving (26 jaar) Derde kindje, 15 december 2013 - Rachster (32 jaar) Derde kindje, 15 december 2013 - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje, 16 december 2013 - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - Andastra (26 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - Lonny (33 jaar) Derde kindje, 17 december 2013 - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje, 18 december 2013 - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, 18 december 2013 - Pharilla (34 jaar) Eerste kindje, 20 december 2013 - Mamsie86 (26 jaar) Tweede kindje, 20 december 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Amely86, 16 april eerste echo - Troelaa, 25 april eerste echo - Rachster, 25 april controle verloskundige + echo - Joyofliving, 1 mei controle verloskundige + echo - Nathaliiej, 2 mei eerste echo, 7 mei intake - Mamsie86, 2 mei intake - Denisja, 24 april eerste echo, 10 mei intake verloskundige - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo - Lonny, 10 mei echo,20 mei controle verloskundige, - MamaEl, 3 mei eerste echo - Pharilla, 3 mei eerste echo bij gyn, daarna afspraak maken bij vk
Ik zat naar de lijst te kijken, maar was het niet de bedoeling dat de onderste lijst werd aangepast op volgorde van de bovenste lijst? Zodat het aanpassen makkelijker is voor degene die hem bijhoud? Dit dacht ik ergens gelezen te hebben, maar dan klopt de onderste dus niet meer.. Over 3 uurtjes zijn we bij mn mams, krijgt ze dr bloempjes met sokjes! Ik heb een opgeblazen buik, damn! Mn darmen zijn totaaaal van slag.. Weet niet hoeveel ik het weekend online ga zijn, ligt eraan of vl druk is Alvast een fijn weekend!
Superr!! Dames, wie van jullie doen mee met MvM, en wie niet..? En wanneer meld je je aan..? Ik twijfel een beetje, ze komen het hier aan huis ophalen dus dat is fijn, maar vorige keer is het met 6+6 misgegaan, deed toen overigens niet mee. Maar als het weer vroeg misgaat is het ook vrij zinloos toch..? Brr wat ben ik toch een druktemaker..
@ Mamsie, ziet er super goed uit meid!! Toch fijn weer even die bevestiging he, ik heb me ook rot getest deze keer. Voel me ook niet zwanger. Soms op momenten maar normaal ben ik altijd vanaf 4 weken al moe, nu nog genoeg enegerie. @ Amely, ik ben ook soms wel misselijk maar ik heb dat blijkbaar gewoon van de honger. Schijnbaar heb ik nu meer honger dan normaal en als ik dan niet eet word ik misselijk. Zodra ik heb gegeten dan is het ook weg, dus dat is wel te doen. Verder inderdaad geen klachtjes. @ Nathalie, natuurlijk wel even testje showen dan he... vind ik leuk @ Kwaaltjes, ik ben normaal ook al vanaf het begin super moe maar nu heb ik nog genoeg enegerie. Hoop eigenlijk dat de vermoeidheid me een beetje bespaard blijft. Gister wel de hele dag hoofdpijn gehad, maar denk dat dat komt door te weinig slapen. Ga steeds laat naar bed en weer vroeg eruit, dus gister om 10 uur voor de verandering naar bed gegaan en vandaag geen hoofdpijn meer Bij de zwangerschap van mijn dochter deed ik ook steeds in de middag een dutje als mijn zoontje naar bed ging, maar daar ga je ook heel erg aan wennen waardoor ik dus standaard moe was in de middag. Dit keer wil ik dat dus anders aanpakken en ga ik niet meer naar bed in de middag Verder dan soms dus misselijk (al verteld in deze post hihi) dat was het enige. @ Buikje, ik heb ook het idee dat mijn buikje al begint op te zetten (ook derde zwangerschap) misschien dat het daar aan ligt. Darmen buikje noemen ze het toch? Haha! @ Amely, netjes 3+ zat meteen even naar je banner te kijken. Heb er namelijk ook nog eentje liggen, een digi.. zat me al af te vragen wanneer ik die ga doen, volgende week maar voor de zekerheid. Dan is mijn rijtje af, met 1-2, 2-3 en 3+ slaat ook nergens op eigenlijk haha.. maar vind t wel leuk. @ Troela, jaaa ik ook! I Love Dettol Kan geen kwaad hoor, had namelijk bij mijn zoontje de laatste weken van mijn zwangerschap een Dettol aanval gekregen hihi. Alles moest en zou naar Dettol ruiken. @ Nathalie, spannend straks aan je moeder vertellen.. laat je wel even weten hoe ze reageerde? Je kunt je nu al aanmelden voor MvM en bij 6 weken komen ze bij je thuis om het testje te doen en vanaf dan kun je ook mee doen. Ik wilde mee eerst niet inschrijven maar nu twijfel ik toch steeds meer... alleen ga ik niet vanaf 6 weken al mee doen, maar na de eerste echo. Je kunt je tot 12 weken inschrijven.
Woow Joy mooie test, die van mij knalt echt niet zo. Maarja hij is wel veel donkerder geworden. Dus hou het daarbij, haha! Dettol ruikt zo lekker. Poetste er ook al van te voren mee, smeer het iedereen aan Geur blijft ook lekker hangen, wuahaha Hier al lekker eten gemaakt en in de oven staan. Kan ik optijd voor me werk eten en manlef als hij thuis komt. Ik pas de lijst (als niemand me voor is) wel weer even aan. Het is idd fijner als het in de volgorde van de bovenste lijst blijft. MvM, ik twijfel heel erg. Ik zou graag mee willen doen voor de dames de het hard nodg hebben. Maar ik wacht tot en met de 10w als ik die voorbij kom. Dan is het nog een week of 6. En als ik al aan doe geur denk, begin ik spontaan de kokhalsen!! Dus even kijken tegen die tijd
Haaai Dames , Die lijst is denk ik mijn fout Dacht dat het in volgorde van afspraken moest *blush* Kan het wel even aanpassen.. heb alleen onderin wat veranderd toen ik mijn afspraak erbij had gezet. Sorry! Had het niet meegekregen. Kwaaltjes.. vandaag zo moe.. niet vooruit te branden en als ik niet ieder uur/2 uur wat eet ben ik constant misselijk.. en ik maar denken dat die kwaaltjes pas na 5-6 weken zouden komen. Oh en alles stinkt... de hond.. vind zelfs buiten niet fris ruiken door de regen.. MvM weet ik nog niet, volgens mij komen ze het hier in zo'n dorp niet ophalen.. vind het wel goed om mee te doen.. maar het moet niet te lastig worden als dat logisch klinkt. Denk er nog wat over na Blijft wel een goede zaak. X Phar
♥ DECEMBER MAMA'S♥ - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje, 14 december 2013 - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje, 15 december 2013 - Joyofliving (26 jaar) Derde kindje, 15 december 2013 - Rachster (32 jaar) Derde kindje, 15 december 2013 - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje, 16 december 2013 - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - Andastra (26 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - Lonny (33 jaar) Derde kindje, 17 december 2013 - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje, 18 december 2013 - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, 18 december 2013 - Pharilla (34 jaar) Eerste kindje, 20 december 2013 - Mamsie86 (26 jaar) Tweede kindje, 20 december 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Amely86, 16 april eerste echo - Troelaa, 25 april eerste echo - Joyofliving, 1 mei controle verloskundige + echo - Rachster, 25 april controle verloskundige + echo - Nathaliiej, 2 mei eerste echo, 7 mei intake - Denisja, 24 april eerste echo, 10 mei intake verloskundige - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo - Lonny, 10 mei echo,20 mei controle verloskundige, - MamaEl, 3 mei eerste echo - Pharilla, 3 mei eerste echo bij gyn, daarna afspraak maken bij vk - Mamsie86, 2 mei intake Volgens mij klopt ie weer!
♥ DECEMBER MAMA'S♥ - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje, 14 december 2013 - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje, 15 december 2013 - Joyofliving (26 jaar) Derde kindje, 15 december 2013 - Rachster (32 jaar) Derde kindje, 15 december 2013 - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje, 16 december 2013 - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - Andastra (26 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - Lonny (33 jaar) Derde kindje, 17 december 2013 - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje, 18 december 2013 - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, 18 december 2013 - Pharilla (34 jaar) Eerste kindje, 20 december 2013 - Mamsie86 (26 jaar) Tweede kindje, 20 december 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Amely86, 16 april eerste echo - Troelaa, 25 april eerste echo - Joyofliving, 1 mei controle verloskundige + echo - Rachster, 25 april controle verloskundige + echo - Nathaliiej, 2 mei eerste echo, 7 mei intake - Denisja, 24 april eerste echo, 10 mei intake verloskundige - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo - Lonny, 10 mei echo,20 mei controle verloskundige - MamaEl, 3 mei eerste echo - Pharilla, 3 mei eerste echo bij gyn, daarna afspraak maken bij vk - Mamsie86, 2 mei intake
@ Joy das een mooie knaller.. ik hoop daar in de buurt te komen zondag. We hebben nog 1 kv testje liggen en doen die dan.. geen digi deze keer.. zonde geld X Phar
Heb je nog wel een digi dan? Want volgens mij zijn die ook maar tot een bepaalde datum te gebruiken, anders is het ook zonde toch als je 'm laat liggen