Oh wat komt het dichtbij zo.. De eerste kindjes gaan echt komen nu! Spannend allemaal! @Merel, nog even lekker druk dus Ik heb het ledikantje en het wiegje allebei opgemaakt staan. Het ledikantje is nog niet nodig eigenlijk, want de kleine blijft in het wiegje tot ze doorslaapt, maar het ledikantje staat bij mijn dochter op de kamer en ik vind het er zo gewoon gezelliger uit zien Het wiegje heb ik gisteren opgemaakt, het komt onderhand toch redelijk dichtbij he en ik vind het fijn als de kleine er straks meteen in kan.
Kom hier ook maar weer is spieken. Zit eigenlijk alleen nog op fb. Nog geen baby's zo te zien. Hier staat alles al klaar. Ben benieuwd naar de eerste berichten van een klein wondertje!
Hmm meiden zo te lezen staat iedereen klaar in de startblokken haha, alleen ik dus nog niet... Moet zelfs vandaag nog op pad om een paar rompers bij te kopen, boodschappen doen, inkopen voor sinterklaas en nog een verjaardag aanstaand weekend...lekker druk dus nog...vermaak me eigenlijk wel zo en maak me (misschien stom) geen zorgen over het feit of ik wel op tijd alles klaar heb...moet zelfs de koffer nog van zolder halen en inpakken voor ziekenhuis....
Haha merel, hier ook nog niet alles klaar hoor. Ben er wel bijna, nog maar een aantal do to's en inkopen die ik moet doen. Verder ook nog een gedicht en Sint inkopen, maar goed daar heb ik nog 13 dgn voor
Oh gelukkig mootje, ik heb weer 5 rompers gekocht , allemaal verschillende soorten en moest nog voedingscompressen en en een neuspeertje en vitamine d en k voor borstvoeding Ik ben nu compleet qua inkopen...nu ff rusten want ben 3 uur op pas geweest en dat merk ik nu heb bekkenpijn verschrikkelijk! Ik durf niet meer naar mn uitgerekende datum op de kalender te kijken want die zegt nog 19 dagen:O! en dat klinkt veel te dichtbij!
Haha ik tel ze juist enorm af, ben toe aan bevallen! Ik heb net het huis gepoetst, 2e babystrijk weggewerkt en weer een nieuwe babywas aangezet. Wat een hoop werk. Hoop begin volgende week alles af te hebben
Hallo meiden Even een kort bericht. Mijn meisjes zijn maandag beide gezond geboren. Ze lagen beide in halfonvolkomen stuit. Het was voor mij de makkelijkste bevalling die ik heb gehad. Het ging allemaal vrij vlot. En bij allebij 1 x persen en ze waren er. Ze eogen allebij rond de 2500 gram. Over een paar daagjes mogen ze mee naar huis. Ze zijn prachtig. En zoooo lief en knuffelig. Gewoon perfect.
Wauw lonny wat een goed nieuws! Dat klinkt als een fijne bevalling en wat heerlijk dat ze t zo goed doen en bijna mee naar huis mogen! Hoe vinden de grote broers het?
@lonny: van harte gefeliciteerd met je beide meisjes, wat heerlijk dat het zo goed is gegaan. Geniet ervan met elkaar!
Mijn oudste vind ze helemaal geweldig. En mijn jongste zoon heeft ze ng niet kunnen zien. Meer omdat hij best druk is. En dat vind ik niet echt verstandig op die afdeling. Maar hij kan niet wachten totdat ze thuis zijn.
Gefeliciteerd Lonny! Wat fijn dat ze er zijn! Liggen ze nog in het zh? En hoe is je bevalling gegaan? Namen ben ik ook nieuwsgierig naar maar misschien dat je ze vanwege privacy hier niet wilt neerzetten? Geniet er van meid, samen met je twee knullen!
@ Merel, hier ook nog niet in de startblokken hoor hihi.. Moet nog wat kleertjes hebben, moet de klossen enzo nog halen voor onder het bed.. mijn tas moet nog ingepakt worden en die van zoonlief, maar goed dat is ook weer zo gedaan. Nog wat dingen in huis schoonmaken enzo, want alles moet wel blinken voordat de beeb komt hihi. En moet volgende week nog een examen maken maar hoop dat ik vanaf 38 weken wel in de startblokken kan staan @ Lonny, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochters!! Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan en de meisjes het zo goed doen. Geniet ervan!
♥DECEMBER MAMA'S♥ 10 December 2013: - Rachster (32 jaar) Derde kindje, Jongen 11 December 2013: - Merel123 (23 jaar) Eerste kindje Meisje - Sniffie (28 jaar) Eerste kindje, Jongen 13 December 2013: - Joyofliving (27 jaar) Derde kindje, Jongen 15 December 2013: - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, Meisje - Twins27 (? jaar) ? en ? kindje, Verrassing x2 16 December 2013: - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje Meisje 17 December 2013: - Andastra (26 jaar) Tweede kindje, Meisje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje Verrassing - MamaEl (25 jaar) Tweede kindje Meisje - Anoniempje25 (26 jaar) Eerste kindje Jongen 18 December 2013: - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, Verrassing - Nathaliiej (23 jaar) Eerste kindje Meisje 19 December 2013: - Annekevdz (34 jaar) Derde en Vierde kindje Jongen en Jongen - Dreamer2012 (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) Jongen - Ilo14 (28 jaar) Eerste kindje Jongen 20 December 2013: - Salamander (26 jaar) Eerste en Tweede kindje, Verrassing (2x) - Porkie (24 jaar) Eerste kindje Meisje - izzaiqbal (26 jaar) Eerste kindje 22 December 2013: - IS88 (25 jaar) Eerste kindje, Meisje 23 December 2013: - Rokla, (29&32 jaar) 1e kindje Meisje 24 December 2013: - Mamavanmenm, (29 jaar) 3e kindje (waarvan 1 engeltje) Jongen - Kheyra (32 jaar) Eerste kindje Jongen 25 December 2013: - Limo (27 jaar) ? kindje Verrassing - Yip (37 jaar) Derde kindje Verrassing 27 December 2013: - Juull, (27 jaar) Tweede kindje Verrassing 28 December 2013: - BrendaJohn (22 jaar) Eerste kindje Meisje 29 December 2013: - GFH (Wendy) (32 jaar) Eerste kindje Meisje - Babbona (24 jaar) Eerste kindje Meisje 30 December 2013: - AKB3 (28 jaar) Eerste kindje Verrassing 31 December 2013: - Poekies (29 jaar) Eerste kindjeJongen - Hartmannetje (32 jaar) Derde kindje Jongen 1 Januari 2014: - Ik1989 (24 jaar) Tweede en Derde kindje Meisje en Jongen - Liefoe (33 jaar) Vierde kindje Meisje ♥Tussenstand♥ 16 Meisjes 13 Jongens 10 Verrassingen Vlindertjes - Troelaa (27 jaar) - Melkchocolaatje (30 jaar) - Pharilla (34 jaar) - Mamsie86 (26 jaar) - Yinxy (29 jaar) ♥ Bevallen♥ 18 november: - Lonny (33 jaar) Derde en Vierde kindje, Meisje en Meisje
Zo dat moet natuuurlijk ook even op de lijst toegevoegd!!! Ik heb de afspraken/echo's maar weggehaald want die gaf verder toch niemand meer door. Super spannend wie de volgende is!