Anneke, gefeliciteerd met de geboorte van je knappe zoontjes!! Wat heftig zeg dat R. toch nog met een ks moest komen terwijl K. wel op de natuurlijke manier geboren kon worden. Doe rustig aan en laat je lekker verwennen!
Anneke, wat mooi die 2 mannetjes wat zal jij trots zijn zeg! En nog niet eens klein voor die termijn toch, want je was rond de 37 weken dacht ik he? Dat je pijn hebt lijkt me inderdaad niet zo gek zeg, 2 bevallingen en dan ook nog keizersnede, is niet niks meid! Lekker uitrusten en genieten van je mannetjes...we horen graag snel meer van je en hoe het met jullie gaat!
Jeeeej wat een opluchting ons meisje blijkt helemaal niet te klein.. Ze hebben ons voor niks bang gemaakt! Ze zit heel mooi op het gemiddelde, en ze schatten haar nu op 2687gr. Dus niks om ons zorgen om te maken, ze zit gewoon goed verstopt.
Brenda fijn zeg..wij werden in het begin ook bang gemaakt omdat ze klein zou zijn maar met 37 weken opnieuw gemeten en 2915 gram dus vk was wel tevreden..groot is ze niet maar ook niet klein
Salamander, ja ziek na ziek en dan 3 verjaardagen gevierd. Elke 2 weken controle gynè en Endocrienoloog /dbvk het is met wat aangezien alles op mijn schouders terecht komt omdat ML fulltime werkt. Brenda , super dat goede nieuws!!!
Anneke, ook hier nog een keer gefeliciteerd met je knappe mannen! Ik word langzamerhand ongeduldig, nu de eerste baby's er zijn! Van mij mag ze hier ook komen! @Brenda, wat heeft ze jullie voor de gek gehouden he Maar gelukkig alles goed! @Liefoe, niet fijn al die zieken. Kun je er nu even niet bij hebben eigenlijk he. @Merel, al 38 weken! Het einde is in zicht @Salamander, voor jou is het einde helemaal in zicht, binnen een week zijn ze er als het goed is! @hier, de 37 weken gepasseerd, dus ze mag officieel komen Nog even de laatste dingetjes afmaken, maar ik zou het helemaal niet erg vinden als ze volgende week al kwam. Toch ga ik maar uit van 40+ weken, dan kan het alleen maar meevallen Succes allemaal meiden, zet em op!!
hier gister een groeiecho gehad. 3 a 4 weken voor op groei dus weer een groot kindje. Omdat ik eerder een ks heb gehad mocht ik kiezen vaginaal proberen met grote kans op ks of gelijk een ks. Ik heb gekozen voor een ks. Nu dus een geplande ks met 39 weken. Dus nog 3 weekjes. mocht het eerder komen kan ik bellen en wordt de ok gereed gemaakt
Whow Limo spannend weten dat je baby binnen 3 weken komt Hier kan het nog wel 4 weken duren... Anneke.. wat een mooie popjes en idd de maatjes 50 zijn al te groot zo te zien?
Nou hierbij mijn update, uiteindelijk vanochtend 2 uur in t ziekenhuis geweest. De gyn nam alle tijd voor me omdat ze dus wist na de vorige keer dat ik veel moeite heb met inwendig onderzoek. Het was ook nu weer heel naar en pijnlijk maar het is wel gelukt. Ik blijk 2 cm ontsluiting te hebben en ze heeft me meteen ook gestript. Ik kreeg meteen krampen en ze wilde me aan de ctg hebben. Daarna is besloten dat ik vanavond weer even terug moet komen voor een ctg. Aan de hand daarvan beslissen ze of ik vannacht nog thuis mag slapen of moet blijven. Anders morgenochtend om 6.30 melden in t ziekenhuis voor de inleiding... Heb nu echt een beurs gevoel, enorm ongesteldheidsgevoel! En veel harde buiken. Wie weet dat het nu toch uit zichzelf gaat beginnen. Super spannend!!!
Salamander hoop dat je dit nog leest! Ik wens jou (jullie) heel veel succes morgen, je kant het meid! Zet em op Eindelijk jullie beebs in jullie armen We horen wel hoe het gegaan is allemaal
@Anneke, ze zijn echt schattig!! Mooie kereltjes! @Salamander, ik ga heel hard voor je duimen morgen!! Succes, hopelijk een goede bevalling en we horen het wel!