15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Nee hoor , geen in huis.. hebben vandaag ff gedacht zullen we er 1 halen? Maar besloten dat we het zo ook weten!
    Ik ben nogal een stresskip en als zondag t streepje maar nog donkerder is als die van 10 en 11 april in mn album dan laten we het daarbij maak mezelf anders alleen maar gek denk ik :D
    Als we er nog 1 hadden gehad had ik hem zeker gedaan! :)

X Phar

2. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    Hey meideb
    Ik wilde me ook graag bij jullie aansluiten ben weer zwanger na mk vorige jaar en dec uitgerekend 29 april eerste echo

3. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Ik denk het weekend nog even na over de MvM, maar denk wel dat ik me daar volgende week aanmeld..
    Zelf ken ik voor zover ik weet geen dames die moeite hebben met zwanger raken, maar als ik in die situatie zou zitten zou ik ook graag hulp hebben denk ik.

Natuurlijk laat ik weten hoe mn moeder reageert;)
    Waarschijnlijk morgen, want mn nichtje word 6 dus daar gaan we gelijk heen als we bij mama klaar zijn, en geen flauw idee hoe lang we daar blijven hangen..
    Ik ben er nog niet over uit of ik het mn zus vertel vanavond.. kvind het zo stom op de verjaardag van dr oudste.
    Volgende week vrijdag zie ik haar weer, maar dan is het op het kinderfeestje dus ook niet echt een goede plek..
    Verder zie ik haar niet heel vaak, tis een half uurtje rijden en ik ben nog bezig met mn rijbewijs. Moeilijk moeilijk.

Zo, ik ben gedoucht, opgemaakt en klaar.. bloemetjes klaar, alleen ventlief nog opsporen want heb geen flauw idee waar hij is:)

Mn testrijtje vanaf het begin. Foto´s net gemaakt dus al opgedroogd:D Nog niet helemaal knal, maar ik vind t goed zo..:D En hij lijkt lichter nu hij droog is:);)

edit; let niet op de kattenharen, testjes lagen op bed voor het licht, en de katten slapen daar dus ook:p:D

4. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Prachtig rijtje Nathaliiej :)

Veel plezier met vertellen!
    Hoop dat je je mannetje weer op kan sporen *grin*

X Phar

5. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden.

Ik wil me ook heel graag melden hier.
    Ik had afgelopen dinsdag mijn eerste positieve test in handen en gister op de CB Digi 2-3 weken.

Ik heb vanavond contact met de verloskundige maar zoals ik het nu zelf kan bereken ben ik uitgerekend op 17 december.

(Ik ga vanavond of morgen alles! op het gemak lezen. Dan leer ik jullie een beetje kennen)

Liefs Jezz

6. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Jezz, gefeliciteerd!!! Super!!!
    En welkom hier!

7. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Wat een mooie testjes zie ik voorbij komen, hopelijk allemaal plakkertjes!!

Aha, ik had het niet meegekregen van die lijst dacht dat het op datum ging maar nu begrijp ik het :)

8. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Leuk weer nieuwe meiden erbij, hier vanavond aan mijn ouders verteld... Ook helemaal leuk!!!

@ klachten; ik ben alleen ontzettend moe en pijnlijke borsten + tepels! En de hele dag een vol gevoel maar wel honger...

9. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag naar de dermatoloog geweest. Ik heb een hele lichte hormoonzalf voorgeschreven gekregen. Blijkt dat ik eczeem heb die alleen bij zwangerschap te voorschijn komt. Sommige mensen hebben het bij stress en ik heb het bij zwangerschap. Baal alleen dat het nu al zo vroeg in de zwangerschap komt.

Ik heb het goede nieuws vandaag tegen een erg goede collega verteld. Voelde erg goed om het te vertellen :)

Nog 13 dagen en dan de echo! Vind het zo spannend!!

10. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Pharilla, ja heb er nog eentje liggen. Vorige week had ik namelijk nog een pakje digi's gekocht, waren in de aanbieding bij etos (nog steeds) 2 voor 16 euro.

@ Knuffie, leuk dat je ook bij dit clubje komt kletsen, nogmaals gefeliciteerd! Is het al een beetje geland dat je weer zwanger bent?

@ Nathalie, heb je het je zus nog verteld? Zou het wel doen, is juist toch ook een leuke herinnering, het goede nieuws op de verjaardag van haar kindje. Zou het dan misschien niet zo uitbundig vertellen, maar gewoon in de keuken ofzo :D Even een zussen-moment haha. Kattenharen? Ik zie ze niet hoor. Mooi rijtje!

@ Jezz, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!!

@ Rachster, wat leuk dat je collega het nu weet. Het is natuurlijk ook leuk nieuws om te delen ;)

@ Hier, na het slaapje van mijn zoontje boodschappen gedaan (lopend met de kinderwagen) en daarna een frietje voor ons tweetjes gehaald want ml moest vanavond werken. Na het eten de woonkamer opgeruimd en schoongemaakt, nieuwe bloemetjes bij dochterlief neergezet en mijn vaas weer gevuld met mijn tulpen creatie, helemaal hip nu bij Intratuin :D Ben nu alleen wel echt gebroken, pijn in mn rug pff dus ik denk dat het geen latertje word vandaag. Moet morgen weer werken.

11. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Hoi hoi,
    Ik heb afgelopen donderdag positief getest. Ik sluit me graag bij jullie aan. Hoe ik zelf berekend heb ben ik 21 december uitgerekend. De verloskundige bel ik nog niet. Wil wachten tot 6 of 7 weken. Ik heb voor mijn zoontje 2 miskramen gehad en ben hier nu erg bang voor om dit nogmaals mee te maken.

12. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Goeiemorgen, meiden!

Leuke plannen voor het weekend?

Mijn 2 beste vriendinnen zijn sinds gisteren op de hoogte, van het moment dat ik fruitsap bestelde ipv wijn wisten ze het al :D ze waren in eerste instantie heel blij, maar 'k had de indruk dat ze het er allebei ook wel moeilijk mee hadden, ze zijn ook allebei aan het proberen zwanger te worden (ene voor haar 2e kindje, andere voor 1e kindje, maar die heeft pco zoals ik)

Hoop zo dat ze beide snel mogen volgen!!!!

Nog steeds geen echte duidelijke kwaaltjes trouwens, hoop dat ze gauw komen, dan ben je toch iets geruster :)

Oh en welkom nieuwe zwangeren!!!! :D

13. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Goedemorgen dames!

Heb zowaar een goede nachtrust gehad van middernacht tot 7:00, hopelijk voel ik me vandaag wat minder brak :D

Andastra leuk he het vertellen :) onze ouders weten het, de rest (broers etc) horen het na 3 mei eerste echo.. en dan de rest hihi.

Ik heb echt een hoop gedoe in mn darmen.. lucht.. rommeldebommel!! Manlief zei al "dr is een gevecht gaande daar binnen"

Ik hoop wel dat ik snel ervan kan genieten.. ben te bezorgd en loop iedere keer (door afscheiding) toch bezorgd naar het toilet.
    Maar denk dat de meeste dat wel hebben totaan de 12 weken... argh.. zo ver weg nog! :D

We hebben geen plannen dit weekend.. heeeeerlijk!
    Lekker 2 daagjes van elkaar genieten.

Allemaal hele fijne zaterdag toegewenst!

Dikke X Phar

14. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Goede morgen

@pharilla. dat gedoe met die afscheiding is echt irritant ik ging ook steeds bozorgd naar de wc.(gelukkig niks aan de hand) ik doe het af en toe nog wel eens.

@het vertellen. Dat doe ik nog even niet. ik wil zoiezo nog even wachten totdat ik 6 weken ben. en dan misschien. Mijn oudste zoon weet er wel van. en die wilt het zoooo graag aan mijn ouders vertellen. Die is echt helemaal joepiejajee :D en begon dus te roepen, ik krijg een zusje!!!!:( hahahahaha! :D moest hem even duidelijk maken dat je het geslacht van de baby niet kon kiezen. :D Maar ik lag wel ff in een deuk zeg haha. zo grappig hoe kinderen soms kunnen reageren.:D

@weekend. het is voor mij altijd een totale verassing wat er in het weekend gebeurd. meestal is het rustig. we zullen zien. Fijn weekend allemaal!:D

15. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

@lonny mijn oudste zoon (11) weet het ook en hij wil het ook graag aan iedereen vertellen. Hij mag het van ons pas na de echo vertellen.
    Hij vind het erg spannend. Hij is ook super lief voor zijn kleine broertje.

@weekend ik ga zo met de kinderen naar de stad. Even boodschapjes doen.
    Elke zaterdag halen we een visje op de markt, daar zijn ze dol op.
    Als het goed is wordt het morgen mooi weer (20 graden???) Dan gaan we met zijn allen naar het bos. Hond mee en genieten!!!

Fijn weekend!!

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    ♥ DECEMBER MAMA'S♥
    - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje, 14 december 2013
    - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje, 15 december 2013
    - Joyofliving (26 jaar) Derde kindje, 15 december 2013
    - Rachster (32 jaar) Derde kindje, 15 december 2013

- Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje, 16 december 2013
    - Annekevdz (34 jaar) Derde kindje, 16 december 2013
    - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013
    - Andastra (26 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013
    - Lonny (33 jaar) Derde kindje, 17 december 2013
    - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013
    - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje, 18 december 2013
    - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, 18 december 2013
    - Pharilla (34 jaar) Eerste kindje, 20 december 2013
    - Mamsie86 (26 jaar) Tweede kindje, 20 december 2013

♥ Afspraken - Echo's & Controles
    - Amely86, 16 april eerste echo
    - Troelaa, 25 april eerste echo
    - Joyofliving, 1 mei controle verloskundige + echo
    - Rachster, 25 april controle verloskundige + echo
    - Nathaliiej, 2 mei eerste echo, 7 mei intake
    - Annekevdz, 7 mei intake vk
    - Denisja, 24 april eerste echo, 10 mei intake verloskundige
    - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo
    - Lonny, 10 mei echo,20 mei controle verloskundige
    - MamaEl, 3 mei eerste echo
    - Pharilla, 3 mei eerste echo bij gyn, daarna afspraak maken bij vk
    - Mamsie86, 2 mei intake

17. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Goedemiddag dames,

Hier heerlijk geslapen vannacht en lekker uitgeslapen ook :D
    Vandaag ga ik niet zoveel doen. Zou gaan high tea-en met vriendin omdat de mannen gaan paintballen. Maar vriendin is ziek. Dus lekker aanrommelen in huis. Morgen dagje vrienden helpen. Hopelijk word het echt zo lekker weer als dat ze de hele week al roepen.

Fijne dag vandaag!

18. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

♥ DECEMBER MAMA'S♥
    - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje, 14 december 2013
    - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje, 15 december 2013
    - Joyofliving (26 jaar) Derde kindje, 15 december 2013
    - Rachster (32 jaar) Derde kindje, 15 december 2013

- Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje, 16 december 2013
    - Annekevdz (34 jaar) Derde kindje, 16 december 2013
    - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013
    - Andastra (26 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013
    - Lonny (33 jaar) Derde kindje, 17 december 2013
    - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013
    - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje, 18 december 2013
    - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, 18 december 2013
    - Pharilla (34 jaar) Eerste kindje, 20 december 2013
    - Mamsie86 (26 jaar) Tweede kindje, 20 december 2013

♥ Afspraken - Echo's & Controles
    - Amely86, 16 april eerste echo
    - Troelaa, 25 april eerste echo
    - Joyofliving, 1 mei controle verloskundige + echo
    - Rachster, 25 april controle verloskundige + echo
    - Nathaliiej, 2 mei eerste echo, 7 mei intake
    - Annekevdz, 7 mei intake vk
    - Denisja, 24 april eerste echo, 10 mei intake verloskundige
    - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo
    - Lonny, 10 mei echo,20 mei controle verloskundige
    - MamaEl, 3 mei eerste echo
    - Pharilla, 3 mei eerste echo bij gyn, daarna afspraak maken bij vk
    - Mamsie86, 2 mei intake

19. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik wil graag met jullie meepraten. Zo te zien heb ik behoorlijk wat bij te lezen :)
    Ik ben 30 jaar en heb 22 februari mijn Mirena laten verwijderen. Wat we totaal niet verwacht hadden is dat ik ronde 1 gelijk zwanger ben geworden. Dinsdag 9 april hebben we getest met CB digital en die gaf 2-3 weken zwanger aan. Gister voor de zekerheid nog een test van het kruidvat gedaan en ook die gaf aan dat ik zwanger ben. Zoals we nu hebben geteld, ben ik op 16 december uitgerekend.
    We vinden het super spannend, zijn nog een beetje in shock dat het allemaal zo snel gebeurd.
    Gefeliciteerd voor iedereen die ook zwanger is!

20. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    #460 Nathaliiej, 13 apr 2013
    Laatst bewerkt: 13 apr 2013
    @ Knuffie23, welkom en gefeliciteerd.
    @ Jezz, ook welkom en gefeliciteerd.
    @ Rachster, ik hoop dat de zalf een beetje helpt.
    @ Deesjedees, welkom en gefeliciteerd, logisch dat je het spannend vind, ik hoop voor je dat alles goed gaat!
    @ Andastra, leuk dat ze het zo snel opmerkten haha!
    @ Pharilla, dat naar de wc rennen met afscheiding heb ik ook erg last van.. ik vind t doodeng!
    @ Mootje1982 welkom en gefeliciteerd, super voor je dat het zo snel raak was!

Gister kwam ik dus bij mama binnen, de bloemen gegeven, zegt ze húh er zit wat in!
    Ik heel suf; O moet je maar even kijken, en snel verder gelopen naar de woonkamer..
    Hoor ik aaaaahhh neee aaaaah echtt oooooo wat leuk aahhha! En vervolgens vloog ze me om mn nek, dikke traanogen haha! Stiefvader vloog ook gelijk van de bank af, allebei helemaal in shock!
    Heerlijk!!
    Vervolgens samen naar mn zus gegaan, stond ik alleen met dr in de keuken, zeg ik; Kheb mama net aan het huilen gemaakt.. Mn zus zegt; wat heb je gedaan dan?! Ik; een bos bloemen gegeven, met babysokjes erin..
    Begon ze ook zowat te gillen whaha, er zat nog visite, die weten het nu dus ook al, want ze bleeeeerde door de keuken naar VL haha, zwager ook helemaal blij.
    Gelijk 2 cadeautjes gekregen, die zou ik eigenlijk afgelopen sinterklaas al krijgen, maar toen kreeg ik de miskraam.. dus al met al heeerlijke reacties!

Ik heb alleen wel best erge rugpijn, en soms fikse krampen..
    Geen bloedverlies, maar vind het doodeng..
    Vorige keer(mk) had ik dat niet, en heeeele zeere borsten, en dat heb ik nu dus juist niet.. En die rugpijn kreeg ik pas op het moment van bloedverlies.. dus ik zit totaal in de stress..
    Vreemde hoofdpijn..

Deel Deze Pagina