15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redannie

redannie Lid

26 dec 2012
    19
    0
    0
    Is88 ja zijn dezelfde streepjes .wij lopen ong. gelijk.dubbele eisprong kun je dat voelen?heb gisteren ook nog een tesje gedaan die was nog donkerder dus mijn hcg stijgt wel gelukkig

2. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd nieuwe mama's!
    Mooie testen hoor!!

Helaas was het niet zo mooi weer als ik had gedacht.
    Dus niet naar het bos geweest.
    Zul je zien dat het morgen prachtig weer is...
    Ik moet werken de hele dag :(

Was net bij mijn beste vriendin. Ze wil zeer binnenkort met mij naar de sauna.
    Nu vind ik de sauna heerlijk maar wil nu niet heen. Ik heb maar een smoes bedacht. Wil het graag na mijn 1e echo vertellen. Vond het erg moeilijk om niet te schreeuwen: Ik ben zwanger :)

3. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Jezz, ja als de afspraak bij de vk eenmaal staat dan word het nog echter. Ben benieuwd wanneer je terecht kunt en je de eerste echo krijgt.

@ Porkie, gefeliciteerd met je zwangerschap en tuurlijk mag je je aanmelden!

@ IS88, dat is een duidelijk test, wat fijn! In een ander topic zitten ze me ook te vervelen met een tweeling omdat ik ook op 10 dpo hartstikke duidelijk positief testte. De teststreep stond er al eerder als de controlestreep. Ik geloof er niks van hoor want bij ons zijn totaal geen tweelingen de vinden in de families. Bij jou wel?

@ Redannie, gefeliciteerd! Ik snap dat je nog wat gereserveerd bent door je geschiedenis, maar hoop deze keer op een plakbeeb voor je! Spannend, nu aftellen naar de eerste echo!

4. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi porkie en redannie,
    Gefeliciteerd en welkom!

Ik heb vandaag erg weinig gedaan, ben zoo moe. Ben vrijdag en gister de hort op geweest en ik kom erachter dat een zwangerschap toch wel impact heeft. Wist alleen niet dat vermoeidheid erbij hoorde. Is dat alleen bij de 1e drie maanden?
    Ook ik ga me morgen aanmelden bij de verloskundige, ben zo benieuwd.
    Ook komt er morgen iemand van moeders voor moeders voor een intake :)
    Truste voor iedereen, ik ga lekker slapen!

5. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik had jouw testen idd ook voorbij zien komen. ook mooie testen :) bij mij zitten geen tweelingen in de familie. Ml heeft ook een voorkeur voor eentje hij vindt het al spannend genoeg ;)

6. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Mootje, hoeft niet de eerste 3 maanden maar meestal wel en voel je je daarna weer een beetje als de oude. Bij mijn vorige zwangerschap was ik tot aan 20 weken echt extreem moe, was best frustrerend. Tot nu toe nog niet zo moe, hopelijk blijft dat zo :D

@ IS, ik hoop ook gewoon op eentje hoor maar weet zeker dat het er maar een is. Denk dat mijn hcg gewoon snel stijgt.

7. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi hoi

Hebben jullie veel last van kwaaltjes??

Groetjes

8. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Ja het verschil is een week:
    Ik had een cyclus van 35 dagen en de ene site zegt dat ik 4 weke ben en de andere vijf. Maar als ik van het begin van mijn cyclus tel zit ik op 5 weken. En dan is het de 15 e
    En als ik het op en gewone cyclus van 28 dage moet berekene is het de 22 ste. We zien wel ik zal het pas weten bij de echo.

Groetjes

9. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Porkie, ik eigenlijk (nog) niet. Ben af en toe misselijk maar dat is niet zo heel vaak en jij?

10. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Ik heb een paar dagen last gehad van mijn darmen.
    Ook wat van mijn rug maar dat is misschien eerder van mijn werk.

Verder niets. Langs de ene kant zou ik wel wat meer verschijnselen willen daar zou ik mss Wat meer zekerheid van krijgen.

Groetjes

11. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Gooooooooedemorgen meiden! :)

Welkom Porkie IS88 en Redannie! :D
    T word gezelliger en gezelliger hier!

Heb lekker geslapen van 10:00 tot een uur of 3:15 en toen wat gedommeld tot aan wekker om 5:30.

@ kwaaltjes ik was de eerste dagen best wel wat misselijk..kwam denk ik grotendeels doordat ik op dieet was en nu door zwangerschap opeens weer meer moest eten :D
    Is laatste twee dagen niet meer zo aanwezig.
    Borsten nog steeds aanwezig maar niet meer zo pijnlijk.. wel erg vol wat manlief wel kan waarderen :D
    Af en toe lichte rugpijn als ik druk ben geweest en wat steekjes onder in de buik.
    Druk in mn darmen neemt ook wat af , tis niet meer continue alleen na bijv. avondeten.
    Dus de kwaaltjes zijn nog niet echt aanwezig zelfs wat afgenomen, maar neem aan dat die komen en gaan.

Iemand ervaring met de cassettes van zwangerenkids?
    Ik heb toch nog wat van die besteld voor mn eigen gemoedsrust op aanraden van manlief hihi anders blijf ik stressen over dat laatste testje..

Al heb ik gister voor de gein nog een ovulatietest gedaan.. en die knalde eraf.. dus of ik heb een ENORM ei in aantocht of ik ben behoorlijk zwanger :D *giechel*

Vandaag een wat meer zekere dag hihi zijn dat die hormonen die je zo aan t twijfelen maken?! eek! dat beloofd nog wat.

Goed ik ga zo eens aan de wandel en mn boodschapjes doen..
    Tis half 8 en heb de ramen al gedaan.. stofzuiger door t huis gegooid en ben met de was bezig..

Eenmaal raden wie vanmiddag lekker een tukkie gaat doen :D

Fijne dag lieve meiden!

X Phar

12. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    @ Porkie: je bent 4 weken ver en uitgerekend voor de 22e. Je moet uitgaan van je eisprong als je een cyclus hebt van meer dan 28 dagen :)

Hier nog steeds geen kwaaltjes, begin me stilaan toch wat zorgen te maken... Dat ik maar gauw misselijk word! :D

13. redannie

redannie Lid

26 dec 2012
    19
    0
    0
    Hoi
    ik heb verschrikkelijk pijnlijke borsten lijkt met de dag erger te worden..moet echt andere bh's gaan kopen.slaap super slecht voor de rest heb ik ook nergens last van

14. knufje79

knufje79 Lid

20 mrt 2013
    90
    0
    0
    Wow, leuk! Er zijn weer nieuwe zwangeren bijgekomen.
    Welkom!!

Het enige waar ik een beetje last van heb is brandend maagzuur. M'n borsten zijn iets gevoelig en vooral 's avonds gerommel in mijn darmen.

Fijne dag dames!
    Liefs Knuf

15. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Oh, ik heb wel last van mijn darmen, sinds ik zwanger ben gaat het van het ene uiterste naar het andere en terug elke dag! Supervervelend!

16. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij zijn het voornamelijk m'n borsten waar ik last van heb. Die zijn niet gevoelig, die doen gewoon zeer!

Niet misselijk, geen rarigheid met darmen of moeier dan anders. Misschien vanaf 6 weken zei m'n nicht, die is verloskundige en dan kun je echt wel meer kwaaltjes krijgen.

Over n half uurtje trouwens de verloskundigepraktijk bellen, dat vind ik al spannend. :D

17. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal,

Zo, weer een hoop bij te lezen zeg!
    @Porkie, IS88 en Redannie, welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

@kwaaltjes, hier ook niet zoveel last. Af en toe een beetje een weeïg gevoel en verder best wel gevoelige borsten. Maar echt misselijk ben ik ook (nog) niet.

@buik, dat valt bij mij ook nog wel mee. Ik heb niet zoveel last van mn darmen en ben van mezelf niet superslank;) Kan niet merken dat dingen echt al strakker zitten, dus nog even lekker mn eigen kleren aan. Merk wel dat hele strakke dingen op mijn buik gewoon niet lekker zitten.

@Jezz, succes met de vk bellen, laat je even horen wanneer je terecht kunt? :D

Fijne dag allemaal!!

18. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Hier vollere borsten en veel afscheiding. Verder eigenlijk nog niet echt klachten. Had ik bij mijn vorige zwangerschap eigenlijk ook niet echt.

19. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,
    Qua kwaaltjes heb ik last van pijn in mijn onderrug, pijnlijke borsten, met vlagen misselijk en als ik te druk ben geweest een pijnlijke buik, maar vooral moeheid. Energie is snel op merk ik.
    Werk ze allemaal vandaag!

20. Rosa1602

Rosa1602 Lid

15 apr 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,
    Mag ik ook mee kletsen??
    Ik ben als alles goed gaat uitgerekend op 21 dec 2013
    Dit weekend 3 testen gedaan, kon het niet geloven.
    Bij ons was het nl een heel "gedoe" om zwanger te worden en doordat ik een vriendin heb moesten we opzoek naar een donor.
    Na veel en lang zoeken eindelijk een geschikte donor gevonden en bam, na 2 keer proberen is het raak.
    Heel bijzonder vind ik zelf.

Erg leuk zo'n topic met allemaal meiden die in hetzelfde 'schuitje' zitten ;)
    gr rosa

Deel Deze Pagina