De vrouw aan de telefoon, (ik neem aan ook een verloskundige) die zei dat ze de echo met 7 weken willen doen. Ik had zelf ook op een week later gerekend eigenlijk dus ben hier heel blij mee! En ik heb even gegoogled, het hartje ZIEN kloppen kan zowiezo en het hartje horen dat is even afwachten. Dat is dus bij iedereen weer verschillend. Ik vertel maar tegen m'n collega dat ik naar de fysio moet, en als ik dan een mooie echo heb, dan vertel ik het haar wel meteen anders moet ik om die andere afspraak van 10 mei heen gaan draaien. (ben 8 mei ook al vrij ). En dan heb ik die afspraak om 3 uur en moet de hele middag dan vrij plannen. En ik heb maar 1 collega en wil het dan toch wel graag met haar delen.
Goedemorgen dames, Ook aan het werk? Zo te lezen krijgen jullie best vroeg een echo bij de vk Ik heb pas 23 mei een echo bij de vk en zou het graag eerder willen. 2 mei in Geertgen waar we onder behandeling lopen. Ga vragen of we die wel 1 week kunnen verschuiven want het duurt me gewoon echt te lang
Ik moet dus ook lang op 'bevestiging' wachten aboehoe, tis nog ruim 4 wkn wachten tot de eerste echo, ben dan 9 weken, ben benieuwd!
@ troel: Ja, spannend is het zeker..... en je hebt er geen invloed op, wachten is het enige wat je kan doen.... en vertrouwen hebben en hoop houden helpt om het wachten vol te houden! @ echo's: ik weer niet precies welke weken ik allemaal echo's krijg, de aandoening van ons zoontje ontstaat tussen de 8 en 10 weken, dus vanaf dan krijg ik dacht ik tot 20 weken er een aantal. @ katten: Kiki ligt ook graag op m'n schoot momenteel..... bij ons zoontje kwam ze op een gegeven moment niet meer..... zouden ze het dan toch voelen??? @ mootje: Lang nog een maand uitzingen he?!!
@anoniempje25 Ik krijg eerder een echo ivm een eerdere miskraam. Meestal is het bij ons tussen de 10 en 12 weken geloof ik. Als alles goed is ga ik het de familie vertellen. Als je ergens op wacht dan duurt het zo lang!
@ Rosa, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb ook veel testen gedaan hoor En wat fijn dat het na 2 keer al gelukt is. Hebben jullie zelf een donor gevonden of gaat dat via het ziekenhuis? @ Rachster, testen zijn mooi opgelopen! Bij mij is het streepje inderdaad nu ook een stuk lichter opgedroogd van die test. @ Milly, gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor mij is het nu ook de derde keer, maar dat maakt het inderdaad niet minder spannend. Iedere zwangerschap is toch weer anders en het blijft ook het mooiste en bijzonderste wat er is @ Andastra, mooie knaller! @ Echo, ik heb de eerste echo + intake op 1 mei, nog 2 weekjes ongeveer. Ik vind dat de tijd best snel gaat, over 2 dagen weet ik alweer 2 weken dat ik zwanger ben! Dus hopelijk gaan de aankomende 2 weken net zo snel haha. @ Vivian, bij ons ook vanaf de eerste echo krijgen we daarna ook een hoop echo's. Wel fijn toch? Wat had jouw zoontje als ik vragen mag? @ Hier, ons verhaal over onze dochter komt in de Flair te staan. Vanochtend is de fotograaf geweest, ben benieuwd wat ze ervan gaat maken. Het wordt een soort collage met onze foto's maar ook foto's van wat spulletjes van zoon en dochter*. Vanmiddag is het interview
@Joy Ik ben benieuwd! Waar gaat het over? Laat je even weten wanneer de Flair uitkomt? Dan ga ik hem zeker kopen.
@Joy spannend! Ik ben ook zeker benieuwd naar je verhaal! @ iedereen, wordt er een lijstje bijgehouden? Ik wil hem eventueel wel updaten vanavond of doet iemand anders dat al?
Mijn internet doet lastig dus kan helaas niet alles teruglezen! Welkom nieuwe meiden. Hier ook onzekerheid, zit nu in week 5, dat is de week waar het bij de volgende zwangerschap mis ging! Vannacht ook gedroomd over een miskraam. Maak me onbewust ook erg druk dus. Nog 1 weekje en dan de echo! Spannend!!!!
@Joy Goh, wat spannend en mooi dat jullie dit doen. Ik heb al een en ander mee gekregen over jullie verhaal. Het word vast wel even pittig. Maar geweldig dat je dit doet!. Ik ben nieuwsgierig naar je verhaal en ga het zeker lezen in flair
Oooh das zeker interressant en spannend Joy, laat het weten welke het is, koop ik hem ook graag! Hier is t tijd om ff op de bank een dutje te stelen Tot later meiden! X Phar
@nieuwe meiden, gefeliciteerd en welkom hier! @echo: hier over 2,5 week de eerste echo, dus dat is nog te overzien. Ik mocht zelfs een week eerder, maar dat wilde ik liever niet ivm eerdere miskramen. Als ik nu ga ben ik ruim 7 weken, dus dan moet er iets te zien zijn als het goed is. Ik heb inmiddels al wel een beetje spijt dat ik niet een week eerder heb gekozen Ben zo benieuwd of het dit keer allemaal goed gaat! Maar aan de andere kant is er een weekje later wel weer meer te zien! @Joy, wat spannend en knap van jullie! Ik ga die flair zeker lezen! Laat maar weten wanneer die komt.. Succes met het interview, zal af en toe best confronterend zijn! @iedereen, fijne dag verder en geniet van het ieniemieniewondertje in je buik
Volgens de fotograaf komt ie in week 23 of 24, dus zo rond de eerste week van juni. Het artikel gaat eigenlijk vooral over dat de meeste stellen de 20 weken echo zien als een pretecho, en er vaak naartoe gegaan wordt wat bijvoorbeeld het geslacht is maar dat er dus ook heel erg vervelend nieuws uit kan komen die je hele leven kan veranderen. Zoals bij ons dus, en hoe wij deze beslissing hebben gemaakt om de zwangerschap af te breken en hoe het daarna is gegaan.
hoi meiden ook ik wilde me graag aansluiten bij de clubje als ik goed heb gerekend ben ik 15 dec uitgerekend totaal onverwachts en snel zijn wij nu zwanger van ons 2e wondertje na vorig jaar een mk te hebben gehad hebben een gezonde zoon van nu bijna 4 ik klets dus graag met jullie mee
hey mootje bedankt hoor hopelijk hebben een gezellig cluppie hihi 29 april is me eerste echo vind het spannend hoor pff maar komt goed
Het is hier heel gezellig, er wordt veel gedeeld. Zit er zelf nog maar een paar dagen bij maar vind het heel gezellig! Wat snel die eerste echo heerlijk hoor.