15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Haay meiden,

Wat een heftig verhaal Bellanoa.
    Ik heb vanmorgen een cb gedaan stond 1-2 weken op.
    Nu test ik niet meer. Maandag de gyn bellen.
    Hier vandaag heerlijk geshopt in het mooie Den Bosch!
    Goed geslaagd :-D
    Vanaaf niet veel van plan en jullie?

2. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Wauw wat is ze mooi!

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Troelaa, ik zal nog wel een paar testen doen tot aan de echo want ik had er echt TE veel haha.. tja in een aanbieding gekocht en niet verwacht al zo snel weer zwanger te zijn ;)

Leuke dingetjes gekocht? Woon je in Den Bosch?

4. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik heb niks meer liggen haha en koop ze ook niet meer. Vandaag netjes de kv uitgelopen zonder testen ;)

Ja woon in DB. Waar komen jullie vandaan?

Nieuwe shirtjes en blousje en make up. Vriendin had echt veeeel gekocht, haha.

5. BellaNoa

Haha, ik kom ook uit DB :p grappig zeg. Wie weet zien we elkaar rond de 15de in het ziekenhuis hahaha... of ga je thuis bevallen?

Nee, ik ga nu ook geen testen meer kopen maar vind t ook zonde om ze weg te gooien... al is het dat eigenlijk ook, want ik weet als ik de test doe dat er een streepje komt te staan ;) Ik heb er nog 4

6. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    @BellaNoa: ik heb nog 1 cb, wil ik volgende week gebruiken! Kijken of ie dan 3+ aangeeft! Wilde eigenlijk vanochtend niet meer testen maar ik kan nog steeds niet echt geloven dat ik zwanger ben dus daarom nog 1 keer een testje!

@Troelaa: goed geslaagd, lees ik! Ik kom uit Zuid-Holland.

Gaan jullie trouwens meedoen met Moeders voor Moeders? Ik wel, ik kom zelf uit de MMM dus ik weet hoe moeilijk het is om zwanger te worden! Dan is het alleen maar fijn dat er medicatie bestaat waar je toch misschien zwanger mee zou kunnen raken!

7. BellaNoa

@ Amely, nou je hebt wat CB's in geslagen ;) Zou inderdaad ook pas na volgend weekend dan doen. Vind het wel leuk om die digitale te doen en je dan echt 'zwanger' ziet staan, zegt toch meer als een streepje maar nee... stop nu echt met testen kopen en vooral zo'n digitale :p

Ik ga deze keer niet mee doen, vorige keer wel gedaan. Maar ik wil nu zo veel mogelijk proberen te genieten van deze zwangerschap (klinkt een beetje ego) want met MvM kon ik niet even snel gaan plassen maar dat was steeds een heel gedoe. Vond ik toch best wel irritant en tuurlijk had ik dat er ook voor over, maar deze keer niet :)

8. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ahaha grappig ja. Wie weet woon je om de hoek ahaha. Ja wil eerste x in het zkh bevallen. Loop bij de gyn dus dan moet dat denk ik ook of ik moet later over gaan naar de vk. Waar ging jij naar de vk?

Lekker je testjes opmaken dus.

9. BellaNoa

Ik ga ook voor een aantal echo's naar de gyn. Welke gyn heb jij? Ik ga naar de verloskundige praktijk Vita Nova en jij?

10. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Mvm, ik ga wel meedoen maar nu nog ff niet. Wil de 10w voorbij zijn anders ken ik weer afbellen na 5w en weet heel de straat het weer.

11. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

#51 Troelaa, 6 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2013
    Ik ook 2x bij vita nova geweest in empel.

12. BellaNoa

Ik ook in empel! Denk dat we dan toch bij elkaar om de hoek wonen haha

13. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Wie heb jij in het zkh?

14. BellaNoa

Dr. Reijnders... van der steeg ken ik niet maar die zie ik daar wel eens op het scherm staan ;)

15. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Die heb ik ook eens gehad voor ik gecuretteerd werd.

16. BellaNoa

Wel echt grappig dat we dicht bij elkaar wonen haha!

17. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ja nu word ik wel nieuwsgierig, haha

18. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Hihi jullie moeten maar is afspreken denk ik!

Welkom amely! Heftig he, een operatie aan je eierstok! Ben zelf met 17 weken zwangerschap aan n cyste in me eierstok geopereerd, die moest er helaas uit.

Ik woon trouwens in n-h..

19. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    En over klachten... Ik ben ook verschrikkelijk draaierig, steeds met opstaan en van bukken overeind komen.. Verder hele gevoelige (.)(.)

Vind het toch allemaal weer zo spannend... T besef van zwanger zijn is er nog niet echt, merk wel dat ik nu alweer steeds over me buik wrijf hihi

20. BellaNoa

@ Denisja, ja grappig is dat he... terwijl het eigenlijk nog niet echt doordringt je dan al wel meteen aan je buik gaat zitten. Hier ook hoor ;)

Zag trouwens in een ander topic dat je pendelt, wanneer je dat weer een keertje gaat doen zou ik dat graag willen weten :D ben wel nieuwsgierig

Deel Deze Pagina