Ja isd ouders vind ik ook wel belangrijk en hadden we veel aan toen het de voroge keer mis ging hev je iemand om mee te praten
Ja helemaal onze gedachte ook. Was erg fijn dat we erover konden praten toen het mis ging. Ze waren toch op de hoogte dat we hard aan t proberen waren en hadden het toch wel opgemerkt. Fijn om het met ze te kunnen delen.
Wat goed dat jullie allemaal mee willen doen Ik zal mijn restjes even uploaden, dat is wel leuk. Waar moet ik water op doen dan, wat wordt er dan geel?
Alleen mij zusje en zwager weten het, de ouders gaan we vertellen na de eerste echo, dus dan ben ik rond de 10 weken. Pas met 12 weken ga ik het op mijn werk melden en de rest van de familie en vrienden vertellen.
Ben vooral voorzichtiger geworden na 2 mk's. Vind het ook wat moeilijker om ook echt van deze zwangerschap te genieten. Maar ik ben wel erg blij dat ik weer zwanger ben. (Ook al was dat nog niet de bedoeling)Na de 12e week zal ik geruster zijn.
Lonny ik snap je helemaal hoor heb hetzelfde kwa spanning maar komt goed we blijven possitief al is het soms nog zo moeilijk maar de rest hoort het ook pas na 12wk als ik teminste me mond niet voorbij praat as zaterdag aar me lievelinkstante en die ziet het vaak als der wat is dus hopelijk kan ik me mond houden
Vertellen aan mijn ouders doe ik denk ik over een week. Of na de eerste echo. Ben er nog niet helemaal uit. In ieder geval de rest zal ik het vertellen na de echo.
Hallo dames ik wil graag ook mee kletsen! Ben 28moeder van 2 Mijn partner heeft nog een dochters we gaan voor numeer 4 gezamenlijk dan!!! Ik heb woensdag positief getest 2 keer ook al zijn ze licht.ik heb donderdag echo om te kijken of ze een ring kan zien. Morgen trouwens me intake gesprek en in mei echo om te kijken hoever ik ben. Als ik t goed heb ben ik 23 december uitgerekend Alle zwangere congratzz
Idd positief blijven is toch het beste wat je kan doen. Hopelijk ziet je tante het nog ff niets aan je. Dan kan je het nog ff geheim houden. Vind het heel moeilijk om niks te zeggen. Vooral als het om mijn ouders gaat. Ze hebben nu al 3 keer het word zwangerschap gebruikt de afgelopen week. Waardoor ik toch een beetje begin te twijfelen of ze al wat weten of zien aan mij.
@ Mootje, je moet 4 druppels water doen op de plek waar ze ook je urine heeft gedruppeld. De 'achtergrond' waar je 2 strepen staan dat is nu wit, maar na verloop van tijd wordt dat dus geel als je het niet schoondruppelt met water.
Even kijken of het lukt ben niet zo'n computer wonder. Maar dit is het testje van vandaag ! De andere staan op mijn profiel.
Welkom Veneno!! Gefeliciteerd met je zwangerschap ook! Al die prachtige testjes... begint te kriebelen hier. Ik krijg morgen cassettes van zwangerenkids binnen.. hoop dat die ok zijn, nog niet eerder gebruikt. Zal het nu maar gewoon 's middags doen en niet met ochtend urine.. das niet wat bij mij! Hoop op een mooie duidelijke streep voor mn gemoedsrust X Phar
hihi ze zijn ook nieuw voor mij hoor! Maar wilde toch nog wat testjes om t vol te houden tot aan de 1e echo
Ja snap ik, daarom was ik zo blij vanmiddag met het testje van MvM weer even bevestiging dat ik zwanger ben, heerlijk!