alle ben niet de enige die de drang heeft om te blijven testen. Al heb ik langs ene kant het gevoel dat ik er beter mee stop omwille dat ik er me knetter gek mee maak. Nog iemand da gevoel?
Ik heb deze zwangerschap ook echt super veel testen gedaan. Belachelijk gewoon Terwijl ik bij mijn eerste zwangerschap maar 1 test heb gedaan, bij de tweede heb ik er 2 gedaan (gewone + digitaal) en bij deze............... laat ik het maar niet zeggen Nu hou ik er wel mee op, ze zijn nu allemaal knal. Als jullie weer testen dan wel even delen natuurlijk Vind t altijd wel leuk om te zien hihi
Ik heb vrijdag voor t laatste getest.. 5 in totaal.. de 7e, 8e, 9e, 10e en 12e. Nu zijn ze op en koop ik ze niet meer. Kreeg net in 1 keer een energiekick, keuken gesopt, kamer gestoft en gezogen, wc gedaan.. kattenbak gedaan.. En nu rustig zitten anders stuiter ik nog als ik naar bed ga.. Kga me nu maar even aanmelden voor MvM
Hihi dames stop maar met testen, is zonde voor jullie centjes. Anders koop gewoon de Action testen die zijn goedkoop Ik heb ook 4 testen gedaan en ben daarna mee gekapt Dames voelen jullie ook je bm in je onderbuik?
Ik heb pas 2 testen gedaan. Heb nog 1 kv liggen en wilde net een cb met wekenindicator halen (was boodschapjes aan het doen) maar daar hadden ze hem niet. boehoe ik weet niet of het eerder al langs is gekomen in dit topic maar ik ben nieuwsgierig. wat voor werk doe je en hoeveel uur? en hoe wil je dat gaan doen als je kindje er is of hoe heb je het geregeld nu je al een kindje hebt? Ik heb nu een full time baan als adviseur bij een groot bedrijf. Ik zou graag 4x9 willen gaan werken. Ml gaat dan ook 4 dagen werken dus we zullen op zoek moeten naar 3 dagen opvang.
@ IS, de clearblue met indicator is bij de etos in de aanbieding. 2 voor 16 euro Anders 1tje voor 13 euro. Ik werk bij een verzekeringsbedrijf als adviseur voor 28 uur. Als dit kindje er straks bij komt dan ga ik nog 24 uur werken. Ik werk nu op maandag ochtend op kantoor, dinsdagochtend thuis, woensdagochtend op kantoor, donderdag middag en avond vanuit huis en vrijdag hele dag op kantoor.... en straks laat ik de woensdag ochtend vallen. Op maandag ochtend en woensdag ochtend is ml thuis en op vrijdag gaat mijn zoontje naar mijn moeder.
Ik ben directiesecretaresse en werk 4x9. Op maandag thuis en di, woe en do naar kantoor. Mijn man is nu werkloos en het ligt er even aan of hij een baan vind en dan voor hoeveel uur. Adhd beslis ik of ik 3 dagen ga werken of 3,5 of wellicht toch 4. Ligt er ook aan hoeveel steun ik van familie kan krijgen en hoeveel dagen KDV dan nog over blijft.
ik werk als adviseur bij een verzekeringsmaatschappij grappig! edit: dank voor de tip, op naar Etos dus
♥ DECEMBER MAMA'S♥ - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje, 14 december 2013 - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje, 15 december 2013 - Joyofliving (26 jaar) Derde kindje, 15 december 2013 - Rachster (32 jaar) Derde kindje, 15 december 2013 - Knuffie 23 (27 jaar) Tweede kindje, 15 december 2013 - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje, 16 december 2013 - Annekevdz (34 jaar) Derde kindje, 16 december 2013 - mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje, 16 december 2013 - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - Andastra (26 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - Lonny (33 jaar) Derde kindje, 17 december 2013 - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013 - Jezz (28 jaar) Eerste kindje , 17 december 2013 - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje, 18 december 2013 - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, 18 december 2013 - Pharilla (34 jaar) Eerste kindje, 20 december 2013 - Mamsie86 (26 jaar) Tweede kindje, 20 december 2013 - IS88 (24 jaar) Eerste kindje, 24 december 2013 - Porkie (23 jaar) Eerste kindje, 15 december 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Amely86, 16 april eerste echo - Troelaa, 25 april eerste echo - Joyofliving, 1 mei controle verloskundige + echo - Rachster, 25 april controle verloskundige + echo - Knuffie 23, 29 april 1e echo - Nathaliiej, 2 mei eerste echo, 7 mei intake - Annekevdz, 7 mei intake vk - Denisja, 24 april eerste echo, 10 mei intake verloskundige - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo - Lonny, 10 mei echo,13 mei controle verloskundige - Jezz, 2 mei echo, 10 mei intake verloskundige - MamaEl, 3 mei eerste echo - Vivian, 15 mei intake + eerste echo - Pharilla, 3 mei eerste echo bij gyn, daarna afspraak maken bij vk - Mamsie86, 2 mei intake - IS88, 8 mei echo + 31 mei intake - Porkie, 7 mei echo
IS, ik ben dan natuurlijk wel nieuwsgierig welke maatschappij haha! toevallig dat wij dezelfde job hebben!