Hoi Ook voor jouw een fijne dag gewenst! Ik mag vandaag naar de huisarts bellen of hcg waarden goed gestegen zijn dus toch weer wel wat zenuwen. Groetjes
Ja lijst is niet echt mooi meer he.. Heb laatste maar gecopieerd maar tis niet meer wat het was. Porkie blijft spannend inderdaad! X Phar
Ja dat werkt gewoon niet op je tel. Dat moet echt via pc. Ik heb dan eigenlijk ook zoiets van als je het niet kan vraag het dan iemand anders of wacht tot dat je achter de pc zit..... Ik ben toen echt ff bezig geweest om de lijst te maken...... Het is bij Porkie misgegaan 10 blz terug
Zit achter mn pc.. ik zal ff terug bladeren en kijken of ik er wat van kan maken.. vond de oude veel mooier.
♥ DECEMBER MAMA'S♥ 14 december 2013: - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje - Joyofliving (26 jaar) Derde kindje 15 december 2013: - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje - Rachster (32 jaar) Derde kindje - Knuffie 23 (27 jaar) Tweede kindje - Porkie (23 jaar) Eerste kindje 16 december 2013: - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje - Annekevdz (34 jaar) Derde kindje - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje 17 december 2013: - Denisja (24 jaar) Tweede kindje - Andastra (26 jaar) Tweede kindje - Lonny (33 jaar) Derde kindje - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje 18 december 2013: - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje - Vivian (29 jaar), Tweede kindje 19 december 2013: - Anoniempje (26 jaar), Eerste kindje 20 december 2013: - Pharilla (34 jaar) Eerste kindje - Mamsie86 (26 jaar) Tweede kindje 22 december 2013: - Knufje (33 jaar) Tweede kindje 23 december 2013: - Veneno (28 jaar) Derde kindje 24 december 2013: - IS88 (24 jaar) Eerste kindje ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Amely86, 16 april eerste echo - Troelaa, 25 april eerste echo - Joyofliving, 1 mei controle verloskundige + echo - Rachster, 25 april controle verloskundige + echo - Knuffie 23, 29 april 1e echo - Porkie, 7 mei echo - Nathaliiej, 2 mei eerste echo, 7 mei intake - Annekevdz, 7 mei intake vk - Denisja, 24 april eerste echo, 10 mei intake verloskundige - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo - Lonny, 10 mei echo,13 mei controle verloskundige - Jezz, 2 mei echo, 10 mei intake verloskundige - MamaEl, 3 mei eerste echo - Vivian, 15 mei intake + eerste echo - Anoniempje25, 2 mei echo bij gyn, 16 mei intake vk, 23 mei echo vk - Pharilla, 3 mei eerste echo bij gyn, daarna afspraak maken bij vk - Mamsie86, 2 mei intake - Veneno, 16 april intake, 9 mei echo - IS88, 8 mei echo en 31 mei intake
Goedemorgen meiden! Alles goed? Zijn er al meiden die misselijk zijn 's ochtends? Over de lijst is het misschien handiger om het bovenste gedeelte op datum te laten beginnen? Dus op 15 dec zijn uitgerekend: -... -... En -... Op 16 dec zijn uitgerekend enz. Ik vind het ook wel leuk om er bij te zetten of je het geslacht wilt weten of dat het een verrassing blijft.
Lekker Andastra! @ Lijst.. zit ik daar al die moeite te doen staat ie er al Zo is t weer een mooie lijst. Hoop dat ik vanmiddag ook een wat duidelijkere streep heb op die zwangerenkids cassette X Phar
Was vanmorgen om 4 uur opeens wakker en een beetje misselijk, maar heb ook wat buikgriep/diaree of dat is een symptoom dat weet ik eigenlijk niet
Haha geen sorry joh! Blij dat je t bijhoud! Zo is t toch wat leuker kijken. Zag dat je een boel pagina's terug het ook had over misschien toevoeging van geslacht , ziekenhuis/thuis bevalling enzovoort.. das ook wel leuk! X Phar/Joyce
Goedemorgen meiden, worden jullie ook zo blij van het mooie weer? Ik in ieder geval wel, zit nu in de trein naar Utrecht en de zon komt prachtig op! Nog steeds geen klachten gelukkig, denk alleen dat ik wel flink verkouden ga worden... Zere keel!
Goedemorgen ladies, ik zie dat ik al weer behoorlijk wat heb gemist vanochtend Leuk om de dag zo te beginnen met een beetje bijlezen. @ Joy; mooie lijst heb je gemaakt, ziet er goed uit thnx @ Porkie; spannend @ Kwaaltjes: alleen vermoeidheid, en pijn in de onderrug. Nog niet echt misselijk met overgeven. Kan als ik het voel opkomen, onderdrukken met wat te eten. Ik eet 6x per dag een beetje en dat helpt ! Werk ze iedereen
@ Anneke, ik word zeker blij van die zon!! Je krijgt er echt meer energie van dan van het sombere weer. Meiden, ik ga weer werken spreek jullie vanmiddag!
goedemorgen iedereen weer ziet er mooi uit hopelijk is de winter nu voorbij en krijgen we lekker de zon heb ik echt zin in jeetje wat schrijven jullie veel hihi maar wel gezellig hoor hier eigenlijk niet veel klachten alleen moe verder neit misselijk terwijl ik dat met me zoon wel was echt 6mnd heel zien geweest dus misschien toch het andere geslacht he gisteren papieren opgehaald bij de vk voor de eerst echo en bloedprikken zat er een heel lief memo tje bij met succes en geniet van de echo echt super lief zat weer met tranen in me ogen dat heb ik wel heel erg soms heel erg emo soms word ik der echt gek van vandaag verder nie veel plannen de kleine/grote man straks naar de peuterspeelzaal pff morgen gaat ie ochtendje wennen op de basisschool echt spannend heb maar ff afgesproken met oud collegatje voor een bakkie hihi ik vind spannender als hij volgens mij maar we zien wel verder ff verzinnen watr we gaan eten vanavond en daarna nog ff paar uurtjes werken werkse iedereen
Goedemorgen meiden! Mijn internet doet het weer dus ga vanavond maar is terug lezen! Heerlijk dit weer! Hier geen misselijkheid, bij mijn vorige zwangerschap ook nooit gehad! Maar wat niet is kan nog komen... Ik ga weer aan het werk vandaag en mijn zoontje ging is niet hysterisch doen! Niet eens huilen en leek het zowaar leuk te vinden vandaag bij de oppas! Gerust gevoel geeft dat zeg...
Goede morgen meiden! Ik ga strax alles goed terug lezen. @denisja. Wat fijn meid dat je kindje zo rustig was. Hoop dat ie het naar zijn zin heeft. Ik ben er dus gisteravond achter gekomen dat ik de lucht van koffie niet kan verdragen ik drink het zelf niet maar mijn vriend wel. Mijn maag keerde om. Ging echt zowat over mijn nek van die lucht. Nooit eerder last van gehad. Verder heb ik zooooo heeeerlijk geslapen. Ben gisteravond om 8 uur bij mijn jongste gaan liggen. (Omdat ie dat zo graag wou) Werd ik om 10 uur wakker gemaakt door mijn oudste. Ik dacht dat ik net een kwartiertje lag Ben daarna weer gauw naar bed gegaan en werd om 8 uur wakker. Echt heerlijk een keer zo slapen.
Knuffie, ben benieuwd naar het geslacht bij jou maar zelf heb je dus een idee dat het een meisje is? Lonny, lekker zo lang geslapen. Ik ben gisteren ook een keertje op tijd mijn bedje in gegaan en dan word je in de ochtend toch veel fitter wakker en vooral met een zonnetje op je gezicht, heerlijk! Denisja, ah wat fijn dat je je zoontje goed achter hebt kunnen laten. Het breekt toch je hart he als ze hysterisch zijn en je moet weg.