15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    had die nacht daarvoor maar 2 uurtjes geslapen. ben wel blij dat ik het weer ff in heb kunnen halen.

2. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    goedemorgen dames! Wat is er alweer veel bijgeschreven!
    Ik ben een beetje zenuwachtig, straks komt mvm en vanmiddag de echo!
    Vind het echt superspannend! Ben zeer benieuwd of we wat zien en hoeveel we er zien! Ik hoop op 1, hihi! Komt ben zelf 1 van drieling en in Vl familie zitten ook meerlingen! Plus (weet niet of dat uitmaakte) testte 9dpo al positief! Ooooh ben zo zenuwachtig!

3. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap ik, jeetje wat spannend, vooral die echo!
    Ik heb gister MvM over de vloer gehad. Mag vanaf volgende week maandag mijn plas bewaren ;)

4. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    spannend meis duim voor je en laat het ons wel weten he
    hier komt mvm 24e ook wel spannend
    gister nog testje gedaan en vond het best wel knaller:p

ik heb nog digitale liggen met indicator nog iemand intresse:p
    anders doe ik hem bewaren en dan later in de zwangerschap hem doen en dan als foto vertellen:p

5. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Spannend Amely. Veel plezier bij de echo :)

Ik ben onderweg naar het ziekenhuis om bloed te prikken. Heb een schildklierziekte en moet nu laten prikken op alles wat te maken kan hebben net een te traag werkende sk.
    Ik ben 's ochtends nog niet misselijk geweest maar wat trek ik bussen en auto's nu slecht. Note to myself: volgende x lekker op de fiets...

6. Veneno

Veneno Lid

11 apr 2013
    88
    0
    0
    NULL
    NULL

Dank u vriendelijk haha

7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Amely, oh wat spannend zeg!! Ben benieuwd :D

@ Knuffie, nee geen interesse voor digitale. Ik heb er al 3 gedaan, met 1-2, 2-3, 3+ en meer smaken zijn er niet :p Ik heb er ook leuke foto's van gemaakt voor in het fotoboek, misschien een idee?

8. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    zo ik heb ff teruggelezen. daar komt ie dan. haha

@Jezz. die test knalt behoorlijk !!

@andastra Mooi knal testje van de action.

@Is88. Misselijk word ik als ik heb ontbeten in de auto zit of als ik de geur van koffie ruik

@pharilla. ik hoop dat je geen buikgriep heb. maar diaree kan een kwaaltje zijn en misselijkheid natuurlijk ook.

@Joyofliving. Mooi lijstje weer!

@Amely Wat spannend de eerste echo.veel plezier!! plaats je wel een fotootje hier van je echo? ben heel benieuwd. ik moet nog zolang wachten.

@Is88. in de auto word ik ook misselijk. en ik gebruik de auto best veel. maar nu met het mooie weer kan ik natuurlijk ook weer meer gaan lopen en fietsen.

fijne dag vandaag dames. geniet van het mooie weer zover het kan.

:D

9. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Goedemorgen dames!
    lekker geslapen?

Wie heeft hier ook nog geen symptomen?

10. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Anoniempje, ik heb ook geen symptomen. Ja wat hieronder geschreven word, ik word ook misselijk in de auto maar alleen als ik naast iemand zit... niet als ik zelf rijd. En als ik een tijdje niet heb gegeten dan word ik het ook, maar als ik dat dus bijhoud met kleine dingetjes te eten dan blijft de misselijkheid ook goed weg.

Maarja, ik juig nog niet te hard want bij mijn vorige zwangerschap ben ik pas echt beroerd geworden na 6 weken pas, daarvoor toen ook geen symptomen gehad ;)

11. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Zit nu op mijn werk. Net héérlijk even uitgeslapen.
    Kleintje werd wel om 6 uur wakker maar even fles gegeven, schone luier en hij ging weer slapen! Dus hup ik ook weer mijn bed in :)

Hier schijnt de zon. Vind het ook zo fijn, iedereen is een stuk vrolijker.

@Joy mooi lijstje weer.

@Amely spannend!!! Je eerste echo. Ben erg benieuwd naar je foto.

Leuk, over een tijdje kunnen we allemaal onze 1e echo plaatsen! Ben ook erg benieuwd of er dames terug of vooruit geplaatst worden. En of er dames zijn met een tweeling.

@kwaaltjes Nog steeds niet veel, gelukkig. De ergste zijn moeheid en veel afscheiding. De jeuk is gelukkig minder!

12. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Goedemorgen dames,

weer lekker veel gekletst.

Joy, de lijst is weer mooi! Haha kan er ook niet tegen als die dan ineens veranderd.

Iemand kreeg vandaag de uitslag van haar hCG waarde, spannend!

Amely, hoe laat moet je voor de echo?

Verder alweer beetje vergeten wat er allemaal verteld is :(

Hier slechte nacht gehad, 100x wakker geworden en er leek geen ochtend aan te komen. Uiteindelijk goed inslaap gevallen en kwart over 9 wakker.

Vandaag maar weer verder met hh. Straks ook de kids van mijn zus uit school halen en eten tussen de middag hier.

13. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!

Ah oké, dus hoef me nog geen zorgen te maken :p
    Wat niet is kan dus nog komen

Ik voel alleen dat me borsten wat hard zijn, maar niet gevoelig. Voor de rest 's avonds een opgezette buik (merk dat prik de probleem is dus die drink ik niet meer)
    Nog geen misselijkheid dus voel me wel kiplekker

14. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    ik zei gister nog dat ik me pas over een week zou aanmelden bij mvm. ik kan wel wachten maar met 6 weken kan je toch pas gaan vullen. ik heb ze dus net gebeld. en ook ik ben aangemeld.:D

15. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed!!! :D

16. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Rachster, ik ben ook benieuwd met alle echo's.

@ Troela, nee kon er ook niet tegen dat de lijst zo lelijk was geworden, vooral omdat ik zo m'n 'best' erop had gedaan haha. Balen dat je niet goed geslapen hebt, zal een lange dag worden vandaag dus. Wel gezellig vanmiddag etertjes :)

@ Anoniempje, nee ik zou er vooral van genieten dat je nog nergens last van hebt. Dat doe ik nu ook :D Omdat ik dus weet dat het ineens kan omslaan... ben nu ook zelfs nog niet moe ofzo. Hoop natuurlijk dat het zo blijft maar als ik 7 weken ben en ik voel me nog zo dan pas ga ik echt juigen.

@ MvM, ik had me digitaal aangemeld, maar nu nog steeds niks van gehoord ;)

17. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hey meiden
    ik zit met een dilemma

ik werk in de schoonmaak en bij dat kantoorpand hebben ze ook een rookkamer die ik altijd schoonmaak en 1 collega rookt dus meestal doen we voor we gaan werken nog ff daar een bakkie
    maar hun weten nog nie dat ik zwanger ben
    liefst kom ik daar nu natuurlijk ff nie
    wat moet ik nou?eigenlijk mag/kan ik het voor me gevoel nog niet vertellen maargoed zo dubbel
    heb nu ff berichtje gestuurd naar collega dat ik last heb van benauwdheid(lichte asma)maarja kan ik nie lang volhouden vermoet ik
    helppp:p

en zijn er al meiden die na hebben gedacht over een 3d echo in de toekomst en was benieuwd waar iedereen vandaan komt
    misschien kunnen we eens een keer een dagje afspreken om ervaringen te delen of te shoppen
    als we allemaal wat verder zijn:p

18. anoniemass

anoniemass Actief lid

9 apr 2011
    205
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hallo Dames, mag ik erbij komen?

Ik ben 23 jaar en heb een zoontje van 5 maanden. Zoals jullie begrijpen was dit n flinke schock! Maar we gaan ervoor!

Weet niet wanneer mijn nod was of laatte menstruatie. Allemaal n beetje in de war na de bevalling maar t zal rond 19 dec. Liggen!
    Ik ga nu maar ff terug lezen!

Gefeli allemaal meiden!€

19. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik heb het mijn collega gewoon verteld. Kan zo goed met haar overweg. Is een jaar ouder. En ze weet toch wel dat wij graag een kindje willen. Heb in sept een miskraam gehad en kon dus een weekje niet werken ivm curettage. Ze is ook heel bezorgd. Mag niet veel sjouwen en moet opletten en neemt veel uit handen, haha. Ook al zeg ik 80x dat het wel goed gaat ;)
    Ben ook bang dat ik me baantje kwijt ga raken. In aug gaan ze contract verlengen en dan ben ik dus al de 20w voorbij en ga dus ergens een keer met verlof en werk nu via het uitzendbureau. Collega zegt gewoon zolang mogelijk je mond houden. Maar als ik moet gaan tekenen zien ze het toch. Bij hoeveel weken moet je het eigelijk aan je baas vertellen? Hij ziet me nooit dus zo kan het iig nooit te weten komen, haha.

20. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    anoniemass welkom kom er gezellig bij
    snap dat het een schok is me schoonzus heeft het ook gehad zo kort op mekaar en die red het prima dus jij kan het ook gaat goed komen:p

troelaa ik denk ook wel dat ik het gewoon beter kan zeggen
    die collega die het nu ff overneemt is ook zo lief
    ik werk na me werk met haar nog 2 avonden ergens anders en dan moet ik altijd ff appie sturen of alles ok is en als ik thuis ben
    erg zorgzaam type ook en weet precies wat ik heb meegemaakt enzo toch maar ff met ml overleggen dan om het iedergeval maar aan hun te vertellen enzo

me ma is echt overbezorgd moet er soms wel om lachen ik zeg dan altijd mama ik ben zwanger niet ziek hihi moet ze zelf altijd ook lachen want ze weet zelf soms wel beter hihi zaterdag lekker met der hightea hihi en dan nog ff lekker shoppen zin in

Deel Deze Pagina