Ik doe idd kantoor en hebwerkhuis doe gewoon wat rustiger aan en zo min mogelijk met schoonmaakmiddelen en niet te veel tillen maar vk zei dat het door tillenniet mis kan gaan
Je kunt daardoor verder in je zwangerschap wel snel last van je bekken krijgen. Ik had dat de vorige zwangerschap heel erg omdat ik mijn zoontje natuurlijk nog steeds moest tillen, echt vanaf 14 wkn dus al last.
Ooh echt, ik dacht door zware dingen te tellen dat het mis kan gaan Want heb ook weleens een werk huis daar moet ik wel ieder keer de stofzuiger na boven sjouwen.
Ja maar heb erge lieve collegas en me emmers staan op een kar en een lift om naar me afdeling te gaan
mootje jij woont niet ver bij mij vandaan! 15 minuutjes met de auto, kom iedere week door woudenberg met de rijles haha.. ik woon in een klein dorpje op de Utrechtse heuvelrug, geen zin om de naam te typen, want veel mensen kennen elkaar, en daar komen roddels van haha. mocht iemand het precies willen weten pb maar.. En nu ga ik verder werken.. Nog tot 3 uur, en dan even kijken hoe hard m'n vent en schoonma zijn opgeschoten met de kleine kamer..haha wat betreft schoonmaken, ik werk 20 uur per week in de thuiszorg bij ouderen, dus moet ook echt alles doen.. Doe het alleen ff wat langzamer als normaal.. Anders ben ik doodmoe
@ Anoniempje, ik voel me nu goed Maar deze keer ook niet van plan om dus mijn zoontje onderhand de hele dag te dragen. Ik ben al begonnen met hem zelf de trap op te laten klimmen. Ik loop er dan wel achteraan maar dan hoef ik niet te tillen. Over 2 weken dan heeft hij een groter bed dus dan hoef ik hem ook niet meer uit zijn ledikant te tillen Wat fijn!
Wij hebben alleen spuitbussen, wat ik nu dus half met water heb gemengd, haha! Anders slaat het echt op je longen. Gebruik geen chloortabletten meer. En doe veel stofzuigen en dweilen. Maar goed ik heb me eigen verdieping dus hoef niet te sjouwen. Zijn jullie ook echt dingen gaan laten sinds je zwanger bent? Bijvoorbeeld roken of koffie drinken dat soort dingen?
@werk Bleh, net 2 uur in vergadering gezeten @Wonen Volgens mij woon ik het verste weg. Ik woon helemaal in het noorden (Groningen). @3d echo Ik denk dat we dat wel gaan doen. @MvM ik wil me ook aanmelden. Hoelang duurt het gesprek? Even een vraagje: Halen ze ook of moet je het brengen? @Anoniemass gefeliciteerd!
Eigenlijk niet echt.. ben weer wat meer en gezonder gaan eten. Was op dieet voorheen. Roken 8 jaar geleden opgegeven en koffie drinken word ik zo hyper van
@troelaa Ik rook niet en ik drink ook geen koffie. Verder probeer ik gezond te eten. Ik fiets naar het werk en wandel met de hond. Maar soms een lekkere ongezonde snack Héérlijk hihihi
Het gesprek duurde ongeveer een half uurtje. Ligt eraan waar je woont. Waar ik woon worden de kratten bij je thuis opgehaald en gebracht, maar je kan er ook voor kiezen dat je de kratten zelf naar een depot brengt/ophaalt.
@ 3D echo, gaan we hier ook doen, omdat we het bij zoonlief ook hebben gedaan en op dvd hebben. Vond het wel leuk maar kan nou niet echt zeggen dat hem erop vond lijken haha. @ Slechte gewoontes, ik rook nog wel, een stuk minder maar kan het niet helemaal laten. Verder geen koffie of andere slechte dingen. @ Rachster, bij mij duurde het de vorige keer hooguit een kwartiertje dat gesprek met mvm. Ze gaan alleen het testje uitvoeren en uitleggen hoe het werk met de kratten. Hier brengen ze nieuwe kratten en halen ze de oude weer op.
Fijn om te lezen dat je je goed voel! Hele dag dragen is idd ook veelste veel voor je lichaam en verstandig ook dat je het niet meer doen. Fijn hoor, dus je kleine ventje word al een grote kerel. Hoe oud is hij nu?
Ik heb zelf nooit gerookt en drinken deed ik al niet (niet lekker). Verder lust ik sinds ik zwanger ben geen vette dingen meer alleen maar groentes en fruit! Echt raar!
@troela; ik drink wel normaal een bakje(s) koffie maar dat heb ik nu beperkt na 1x p.d. Of helemaal niet op een dag. Drink nu veel meer thee. Prikdranken laat ik nu ook liever staan omdat ik merk dat ik er last van krijg. Voel dan 's avonds me darmen tekeer gaan @MvM ik word deze week gebeld wanneer ze langs komen. Vind het echt super wat ze doen voor vrouwen die het hard nodig hebben om hun wens te vervullen