Ik ben 4 jaar geleden al gestopt met roken en sinds laatste zwangerschap lust ik bijna geen koffie meer. Drink 1 bakje op mn werk, dan wel cappuccino. Nu het goed weer is ga ik ook weer lekker op de fiets naar mijn werk.
Ja dat fietsen is wel weerafhankelijk he! Vind er anders niets aan, maar met zo'n zonnetje is het heerlijk. Vanmorgen ook een lekkere wandeling gemaakt van een uurtje.. doet een mens goed! X Joyce
Ja vond ik ook Vond zelf altijd tussen 2 en 2,5 jaar verschil het mooiste, nu zal het dan 2 jaar en 8 maanden worden maar dat vind ik dan ook nog wel mooi
Hebben jullie al afkeer van bepaalde voedingsmiddelen of iets dergelijks? Ben normaal een groente-gek maar nu niet zo.. prei staat me zelfs een beetje tegen. Wat manlief dan weer grappig vind.. "Ach hij/zij lijkt nu al op mij, bah prei!" Voor de rest nog niet echt iets.
Nee, geen last van. Ga zo ook al lekker koken. Kan ik optijd gaan werken en weer lekker optijd thuis zijn
Hier eigenlijk nog niks laten staan. Alcohol drink ik bijna niet en roken doe ik niet. Koffie drink ik heel af en toe. Nu dus ook nog gewoon. Ik lust tot nu toe nog alles. Bij de vorige zwangerschap lustte ik geen cola meer. Vond ik heel apart. Ik leef zowat op cola.
♥DECEMBER MAMA'S♥ 14 december 2013: - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje 15 december 2013: - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje - JoyofLiving (26 jaar) Derde kindje - Rachster (32 jaar) Derde kindje - Knuffie 23 (27 jaar) Tweede kindje - Porkie (23 jaar) Eerste kindje 16 december 2013: - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje - Annekevdz (34 jaar) Derde kindje - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje 17 december 2013: - Denisja (24 jaar) Tweede kindje - Andastra (26 jaar) Tweede kindje - Lonny (33 jaar) Derde kindje - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje 18 december 2013: - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje - Vivian (29 jaar), Tweede kindje 19 december 2013: - Anoniempje (26 jaar), Eerste kindje 20 december 2013: - Pharilla (34 jaar) Eerste kindje - Mamsie86 (26 jaar) Tweede kindje 22 december 2013: - Knufje (33 jaar) Tweede kindje 23 december 2013: - Veneno (28 jaar) Derde kindje 24 december 2013: - IS88 (24 jaar) Eerste kindje ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Amely86, 16 april eerste echo - Troelaa, 25 april eerste echo - JoyofLiving, 1 mei controle verloskundige + echo - Rachster, 25 april controle verloskundige + echo - Knuffie 23, 29 april 1e echo - Porkie, 7 mei echo - Nathaliiej, 2 mei eerste echo, 7 mei intake - Annekevdz, 7 mei intake vk - Denisja, 24 april eerste echo, 10 mei intake verloskundige - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo - Lonny, 10 mei echo,13 mei controle verloskundige - Jezz, 2 mei echo, 10 mei intake verloskundige - MamaEl, 3 mei eerste echo - Vivian, 15 mei intake + eerste echo - Anoniempje25, 2 mei echo bij gyn, 16 mei intake vk, 23 mei echo vk - Pharilla, 3 mei eerste echo bij gyn, daarna afspraak maken bij vk - Mamsie86, 2 mei intake - Veneno, 16 april intake, 9 mei echo - IS88, 8 mei echo en 31 mei intake
jeetje wat schrijven jullie veel hier geen rare dingen kwa eten ik probeer niet teveel thee te drinken en geen leverworst meer op brood verder nog geen vreemde dingen ondenkt ik las ook iets over leefdtijd eerdere kinderen onze zoon word 6 mei 4 jr dan gaat hij naar de basisschool morgen al een ochtendje wennen pff vind best spannend weer een stapje verder he en hij word zo snel groot 7 mei eerste controle bij de vk verder was ik nog wel benieuwd of jullie nog leuke hobbys hebben hier is dat taarten maken (ook cupcakes en popcakes)werkt verslavend en ben ik begonnen met zoontjes eerste verjaardag verder ben ik gek op muzicals of lekker wandelen met me hondjes jullie nog huisdieren hier dus 2 jackrussels en 3 vogeltjes
Ik drink bijna nooit alcohol. Dat is wel heel makkelijk, dus als ik nu een glaasje laat staan valt het niet op. Ik eet doordeweeks altijd heel gezond, in het weekend mag ik van mezelf snoepen en een snack. Over MvM, bij mij duurde de intake max 30 minuutjes. Bij mij komen ze ook de kratten ophalen en weer nieuwe brengen.
ow ik sta er nog niet bij op de lijst zie ik. Houd iemand deze bij of kan ik er mezelf gewoon bij zetten? Als iemand het doet zijn hier mijn gegevens: 27 jaar 2de kindje
mvm moet ik brengen en halen maar is niet erg is vlakbij en kom er langs als ik de kleine man naar schooltje breng
Hobbies: ik maak graag cupcakes in mijn vrije tijd. Vind het een heerlijke tijdsbesteding. Verder heb ik mijn motorrijbewijs. Vroeger reed ik heel veel, het laatste jaar niet zo heel veel behoefte meer aan. Maar zo eens in de zoveel tijd dan rij ik eens een rondje. Ook ga ik graag met vrienden uit eten of bij elkaar eten en dan lekker koken.
@Mvm Ik las dat ze een testje gaan doen? Moet je dat ter plekke doen? Is dat een soort zwangerschapstest? @hobby's Mijn grootste hobby is winkelen Verder vind ik een bioscoopje pakken leuk en lekker uit eten. Lekker kletsen met mijn vriendinnen staat ook hoog op mijn lijstje. @kinderen Ik heb 2 kinderen, 1 van 11 jaar en 1 van 1 jaar.
Ik wil ook graag meeschrijven hier! Weet sinds gister dat ik zwanger ben. Denk dat ik op 27 december uitgerekend ben. Bevallen onder de kerstboom!
Ik ben trouwens 30 en dit wordt mijn 4e kindje. De oudste is 9, eentje van net 2 en de jongste is 2 maanden.
Welkom Roosenzo en natuurlijk gefeliciteerd! @ hobbies : Ik ben gek op haken maak echt van alles de laatste tijd. Zal straks nog handig worden
roosenzo gefeliciteerd en wees welkom mootje wat leuk dat je ook cupcakes maakt voor de geintresserde ik heb een website waar al me fotos op staan www.patries-der-taartjes.webklik.nl