Welkom nieuwe zwangere en gefeliciteerd @ darmen; die zijn helemaal van slag. Ik heb sinds 2 dagen ook een ander kleur ontlasting. Heb dus vanmiddag ook de vk gebeld of het normaal is. Zou vandaag nog worden teruggebeld door de vk zelf want ze hebben avondspreekuur bij ons. @ hobbies; heb ik niet Hier vanmiddag een middagdutje gedaan. Heerlijk is dat zeg, voel me weer helemaal opgeknapt en met volle moed er tegenaan hihi
@ avondeten.. De lasagne met ananas staat in de over voor Vl. ik eet wrapjes met gehankt en italiaanse wokgroente.. Moet niet denken aan lasagne, bluhhhg! Fijn dat je laptop binnen is!
Dames, zie hier ons blobje op onze eerste echo! Is echt leuk joh, nu is het wel echt! Valt nog niet zoveel te zien, ben nog maar 5 weken en 3 dagen maar toch er groeit wat! Op 2 mei heb ik nog een cho om te kijken of ons blobje gegroeid is! (heb even mijn gegevens bovenaan de foto weggesneden)
Amai amai jullie hebben je best gedaan. Na een dagje werken heel wat bij te lezen. Ik heb van middag voor de uitslag van mijn hcg waarden gebeld en toen waren ze er nog niet. Ondertussen nog maals gebeld om half 6 en toen werd gezegd dat ik binnen een uur moest terug bellen. Een uur later neemt er niemand op en nog steeds niet terwijl de praktijk sowiso berijkbaar is tot 19 uur. En ik ben er serieus ampetant voor. En zou er zelfs voor kunnen huilen. Ok zijn dit dan zwangerschapshormonen??? Verder ben ik echt vandaag heel moe. en ook wel last van mijn borsten. En de darmen jaja die gaan ook goed te keer. verder probeer ik binnen mijn job toch goed op te letten. Ik ben verpleegkundige en er zijn toch sommige dingen waarmee ik moet opletten. Proficiat nieuwe zwangere Groetjes
Welkom nieuwe zwangere(n). Heb het vandaag weer behoorlijk druk gehad op werk. Hoef in principe niet zwaar te tillen. Alhoewel mijn laptoptas behoorlijk vol met dossiers zit, gelukkig zitten er wieltjes onder. Alleen in en uit de auto tillen is erg zwaar. Net heerlijk bord lasagne gegeten. ML is kok geweest, gasstel is voor mij dus al 8 jaar verboden toegang . Gelukkig ook nooit mijn hobby geweest. Fijne avond allemaal! Dochter zit nu in bad, zo naar bed en dan zelf heerlijk relaxen voor de buis
hoi de dokter toch te pakke gekregen en mijn hcg was op 3 dagen tijd x 10 en dat kwam overeen met een normale zwangerschap dus ik ben hartstikke zwanger! YIHAAAAAAAAAAAAA!
@Amely wauw, Mooie echo. Over 8 daagjes eindelijk onze echo. Wachten duurt lang @taarten Mooi hoor! Jullie zijn zeker weten creabea's! @shoppen Mijn lievelingshobby, ik let wel op wat ik koop. Ik heb het gevoel dat ik nu al een beetje een buikje krijg. Dit is mijn 3e dus hou er wel rekening mee dat ik snel ga groeien! @eten Ik had net een receptie van mijn collega. Ze is 40 jaar in dienst (zo oud ben ik nog lang niet) T was gezellig met hapjes en drankjes en Indisch eten, mjam. Een collega zei al: aan de j'orange? Ik ja, drink niet door de weeks... Collega: nou dat vind ik wel verdacht ivm met je leeftijd en dat je aan een sapje bent... Ze letten dus wel op mij hihihi. Ik zei ook nog: wat ruikt het lekker. Toen zei mijn collega: ik ruik helemaal niets.. Oeps hahaha Ruiken jullie ook beter nu je zwanger bent? @porkie jeeeej, x10 nou dat is een mooie bevestiging! @Joy, heerlijk een nieuwe laptop! En ook een mooie (ook niet onbelangrijk @knufje Ohhh héérlijk, een man die voor je kookt! Ik doe nu met je mee. Laptop aan de kant en even lekker bankhangen!! Wat kijken jullie graag? Ik GTST en achter gesloten deuren. Ik volg het niet echt maar als ik niet hoef te werken kijk ik het graag. Verder beetje slecht maar ik kijk graag naar "loze" programma's als Barbies bruiloft etc. Geen nadenk programma's zeg maar
Zo net ff gegeten. Heerlijk pofaardappels met biefstuk en avocadosalade. Hmmmm. Dacht vanmiddag laat ik eens een broodje bapao eten. Bah blegh bah!! Proefte gewoon zoetig. Niet lekker gewoon. Ik kom uit Lelystad. Hoef niet uit te leggen waar dat is toch? Mvm komt donderdagochtend bij mij langs. Nu ga ik ff teruglezen.
idd een heel mooie bevestiging die dokteres had mij zo onzeker gemaakt dat ik niet op mijn gemak was en redelijk geobsedeerd door te tesen enzo. Maar morgen is mijn laatste test en dan stop ik er mee. Nu ik de bevestiging heb dat het ok is wil ik toch wat rustiger er in worden. Nu wil ik het stillaan tegen de naaste familie gaan zeggen maar ik ben opzoek naar een leuk ideetje. Alleen moeilijk te vinden aangezien mijn zussen in totaal al 5 kinderen hebben en die alle leuke dingen al gedaan hebben. Vinden jullie het te vroeg om het te zeggen? Groetjes
Hallo dames, Moeilijk om bij te blijven, zo hard gaat het hier! Ik heb gelezen over woonplaatsen, hobby's, leeftijden van kinderen, dus laat ik ook maar even delen. Ik woon in Leeuwarden, houd van hardlopen, gezellige dingen doen met vrienden, tripjes maken met mijn man, gewoon de leuke dingen in het leven. Ik heb een dochter van ruim drie, die is jarig op 28 december, dus zij wordt bijna vier wanneer ik uitgerekend ben. Mijn zoontje is 28 maart twee geworden. De eerste twee zaten vlot op elkaar en eerst had ik ook nog geen puf voor een derde. Toen we toch besloten dat we graag een derde wilden, dan ook het liefst zo snel mogelijk, om het leeftijdsverschil niet te groot te maken. En ik ben ook al 34, dus de leeftijd begint ook te tellen. Klachten: opgezwollen borsten en buik, vaker naar toilet, darmen rommelen wat en dat is het... eigenlijk gewoon prima dus. Heb vandaag een afspraak gemaakt voor mijn termijnecho voor 15 mei... zo spannend!!!
Mvm heeft gebeld, maar ik heb deze week niet echt tijd overdags, dus komt ze volgende week woensdag de 24e om 12:30 dan ben ik 6+2 maar dat was best..
Ik wacht nog even met vertellen aan naasten. Ben van plan om een shirt voor m'n dochter te bestellen met de tekst: 'Ik word grote zus!!' Wij waaien daar gewoon aan en zeggen verder niets. Ben heeel benieuwd wie het het eerste opvalt... We gaan eerst naar mijn ouders. Onze dochter is 5, dus willen het haar dan ook gelijk vertellen. Ben zo benieuwd naar haar reactie, ze heeft me meermaals (zelfs huilend) gevraagd om een broertje of zusje. Wie hebben er nog meer iets oudere kinderen? Wanneer vertellen jullie het ze? Ben zo bang dat het te lang duurt voor ze. Het mooie is wel dat je het mooi naar de Kerst toe kan praten en na Sinterklaas. Liefs Knuf
Wij willen dit weekend aan onze ouders gaan vertellen. Voor mijn dochter een shirtje met: Ervaren grote zus, voor mijn zoon een shirtje met: Grote broer in opleiding, dat moet toch wel inslaan als een bom?