Andastra, pff moeilijk hoor!! IS88, nice testen, maar wil niks zeggen of het een tweeling is ja of nee. De een maakt sneller hCG aan als de ander. Ik testte vorige keer ook met hele lichte kv test 2-3w. Geslacht, ik denk dat het een jongen word. Maar het maakt mij echt niks uit. Meid vind ik net zo leuk! Vannacht echt wat misselijk en kon niet inslaap komen. Vanmorgen ook met weeig gevoel wakker geworden en gerommel in mn buik.
oef.. Morning sickness had arived.. inmiddels weer iets afgezakken gelukkig, en tegelijkertijd begonnen m'n darmen ineens te werken, maar dan x 10.. niet mijn ochtend! Gelukkig maar 1 cliënt ipv. 2 vandaag.. fijne dag dames!
Zo oudste zit op schooltje pff emomomentje zulle de hormonen wel zijn vond ook de begeleiding slecht als je voor het eerst komt moet je het maar uitzoeken ga ik straks ook wat van zeggen want ging met een naar gevoel weg
Hè bah, dat is niet leuk zeg, kan me voorstellen dat je dan niet echt leuk weg gaat zo als er geen begeleiding is.
Goedenmorgen dames! Ik kon het toch niet laten en heb een testje gedaan met geconcentreerdere urine dan gister... Mn knaller!! van 1 op andere dag. En een ovutestje voor de gein controle lijn valt bijna weg vergeleken met testlijn hihi Vandaag zijn mijn boobs off limit.. niet eens naar kijken graag! En mn darmen zijn echt een ramp... lucht en diarree.. ik weet dat dat symptomen zijn.. maar hoe lang kan/houd het aan? Ik heb van mezelf veel darmklachten(spastische darm) als het na t weekend nog zo erg is, is er iets wat een huisarts er tegen kan doen? Ook wat pijn in midden van rug.. naar linkerzij.. denk ook mn darmen.. voelt wel zo. En toch klagen we niet tis alles dubbel en dwars waard! @ IS88 : ik las net dat hcg maar een indicatie is en bij iedereen anders.. zolang je het maar hebt ben je zwanger.. rest zegt niets. Kan op een tweeling duiden.. maar ook gewoon een eenling zijn.. dus zit niets anders op dan een echo denk ik X Joyce
Hoi allemaal, Na heeeeeel lang meegelezen te hebben mag ik eindelijk meeklétsen! Gisteren heb ik een positieve test gehad. Weliswaar niet heel donker, maar doe er over een paar dagen gewoon nog een. Ik heb PCOS en ben na de eerste verhoogde dosis clomid (50 mg sloeg niet aan, 100 wel!) dus zwanger geraakt! Gisteren mijn man verrast met een 'pakketje' (zelf een poststicker gemaakt en als pakketje ingepakt). Wat zat erin: een rompertje en een speentje van I <3 papa, en natuurlijk het boekje van 'Kleine Pluis'. Nu heb ik het zkh gebeld en ik kan pas ma 13 mei terecht! Het wachten duurde al zo lang... Mijn schoonmoeder is heel erg ziek. Ze heeft kanker op meer dan 4 plekken in haar lichaam. Gelukkig doen de bestralingen en chemo's aardig hun werk, maar ze zal nooit meer beter worden. Onze grootste wens is dat ze onze kleine meid/jongen nog mag vasthouden. Denk dat we het toch maar gaan vertellen aan ze, aangezien mijn zwager (broer van mijn man) over 2 weken ook op uitzending gaat. Mijn familie laten we dan nog wel even wachten, behalve mijn ouders misschien. Laatste tijd niet zo leuk gevoel als ik bij mn ouders ben. Mijn twee schoonzussen zijn zwanger (ene 1e kind na 16 wk mk, andere ook PCOS maar meteen zwanger na eerste dosis clomid) en lopen te zeuren over alles. Bij 7 weken zwangerschap al onderuitgezakt met de hand op de buik zielig doen. Sorry voor mijn woorden, maar ze lijken haast gehandicapt. Ineens kunnen ze niks meer en moet iedereen voor ze lopen. De hele dag mekkeren over wat ze allemaal wel niet meer mogen (in mijn bijzijn). Dat doet me zo'n pijn, dan denk ik: wees toch blij dat je zwanger bent! Klinkt misschien stom, maar om die reden heb ik mijn familie de laatste tijd een beetje vermeden. Mijn ouders zal ik het eerder vertellen dan de rest, maar ik voel aan de kant van mijn schoonfamilie veel meer begrip. Niemand van mijn familie heeft ooit gevraagd hoe het met me gaat, toont geen enkele interesse. Mijn schoonfamilie juist wel. Heel verhaal, haha, maar voordat ik mee ga kletsen mochten jullie eerst mijn verhaal lezen GEFELICITEERD allemaal! Geniet van jullie zwangerschappen en tot babbels!
He bah das niet leuk inderdaad.. gewoon aangeven, ze moeten ook snappen dat het niet makkelijk is! X Phar
*giechel* was niet eens mn eerste urine.. ben vannacht wel 3 keer geweest.. maar ik ben tevreden! X Joyce
Goedemorgen Girls! Ik zie weer mooie testjes voorbij komen. Verder valt mij op dat de meeste mensen al een planning voor de intake en echo hebben bij VK of GYN. Bij alle 3 de VK-praktijken bij mij in de stad mag je pas bellen wanneer je ongeveer denkt 6 weken zwanger te zijn. Ik heb maar bedacht om toch komende maandag (5+1) te bellen, nadat ik een Digitaal van CB heb gedaan. Het is heel vreemd, maar ik vind het echt nog heel onwerkelijk allemaal. Ook bekruipt mij steeds het gevoel dat het eerst allemaal maar eens goed moet gaan. Klopt het dat de meeste MK's voor de 6e week plaatsvinden? Wil niet negatief doen hoor, maar denk steeds, eerst die 6 weken maar eens halen. Heb mij afgelopen weekend ook aangemeld voor MvM. Ze belde maandagavond om een afspraak te maken. Het voelde nog niet goed, te vroeg. Ook weet ik de planning van mijn cursusdagen volgende week nog niet dus heb gezegd eind van deze week terug te bellen. Wilde de intake toch nog even uitstellen... Fijne dag allemaal!!
Goedemorgen dames! Lekker weer veel bijgeschreven. Voor de nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom Ik heb zo het gevoel dat ik een meisje krijg, heb er zelfs 2x om gedroomd hihi Nou hopen dat me gevoel klopt
Woow heel verhaal. Allereerst gefeliciteerd! wel balen dat je de laatste tijd niet zo goed gaat met je familie, wel fijn dat je daarentegen fijne schoonouders hebt!
mootje1982. Welkom en Gefeliciteerd met je zwangerschap. Je heb gelijk meid, dat gezeur zou ik ook niet om me heen willen hebben. zo te lezen heb je niet veel aan je eigen familie. wel fijn dat je schoonouders wel intresse in je tonen. ik hoop dat je schoonmoeder nog van je kleintje kan genieten. knuf Lonny
Welkom nieuwe en gefeliciteerd! Hier druk in het huishouden. Blijft aan de gang he Morgen jarig, word ik alweer 27 ahaha
Hoi hoi allemaal, ik zou ook graag meeschrijven Afgelopen maandag testte ik onverwachts positief, gister deed ik een test met indicator en er verscheen al 3+ !! Vanochtend de verloskundige en het echobureau gebeld voor de 1e afspraken. Ik vind het super spannend omdat ik afgelopen november een MA heb gehad met helaas een lange nasleep. Daarnaast wordt mijn contract niet verlengd en heb ik per 1 mei geen werk meer. Dus dit brengt allemaal best wel stress met zich mee! Door de assistente van de vk is geschat dat ik op 18 december ben uitgerekend (is een beetje lastig door mijn onregelmatige cyclus). Ben benieuwd!!
Hoi Salamander, Jeetje wat begint de groep te groeien, wat leuk, van harte met je zwangerschap en leuk dat je mee komt kletsen. Heftig van die Ma en balen dat je je job verliest. Hopelijk kun je nog wat vinden alvorens je met verlof gaat.
Welkom Salamander! Stress heb je altijd! Dit frummeltje vond t gewoon zijn/haar tijd! Het moet zo zijn Gefeliciteerd! X Joyce