@denisja: Maakt niet uit hoor! Ik heb/had pcos (Poly cysteus ovarium Syndroom). Dat betekend dat je heel veel kleine eitjes aanmaakt en lukt het dus niet om een eisprong te krijgen omdat die kleine eitjes elkaar in de weg zitten. Ik werd dus maar paar keer per jaar ongesteld (cyclussen van +/- 80 dagen) Ben voor behandeling naar de gyn gegaan en kreeg ik de medicatie clomid. (zorgt ervoor dat er een eitje(s) gaat rijpen) Ik was in januari begonnen met clomid . Reageerde goed op de clomid, kreeg een eisprong maar helaas werd ik netjes ongesteld na een maand. In februari voor de 2e keer clomid geslikt, dat ging goed, kreeg een mooie eisprong alleen kreeg ik halve wege de cyclus opeens enorme pijn in mijn buik. Werd met spoed opgenomen voor een operatie omdat ik een cyste had van 4.5 cm. Ze dachten omdat ik zoveel pijn had dat de cyste mijn eierstok aan het draaien was en dus aan het afsterven was. Gelukkig was dit niet het geval maar zat de cyste vastgegroeid aan mijn darm. Dat deed dus zoveel pijn. In maart moest ik dus verplicht rust houden, geen clomid of andere onderzoeken omdat mijn lichaam moest herstellen. Baalde natuurlijk enorm! Maar ergens in maart heb ik dus uit mezelf een eisprong gehad (de gyn zei dat het onmogelijk was) en ben ik dus zwanger geworden! Is dus echt een wonder! Vandaar dat de gyn mij extra in de gaten wil houden.
Amely, jeetje dan is het echt een wonder ja! @ hier, vanochtend weer even een testje gedaan om mijn rijtje af te maken tot een knaller haha.. en daar is ie!
BellaNoa . haha gevonden. Ik zat verkeerd te kijken. Goedemiddag dames. Ik zou me graag aan dit clubje willen bijvoegen. Alle dames gefeliciteerd met jullie zwangersschap.
Bijzonder verhaal! Wat een wonder dan he... Ik snap t nu helemaal! Vind t toch ook weet erg spannend allemaal!
Goedemiddag dames, welkom nieuwe Hier voor het eerste kindje. Morgen bellen met gyn ben heel benieuwd wanneer ik mag komen. Vanmorgen heerlijk uitgeslapen En net met mijn zus mee naar zwemles van mijn nichtje. Wat is het een heerlijk weertje zeg!
Aaaah, ik had jullie niet gevonden! Mag ik er ook bij? Andastra, 26 jaar, 2e kindje, uitgerekend voor 17 december Eerste echo 2 mei Hoop dat alles goed blijft gaan, want ik wacht nog steeds op een knaller! Nu 12dpo!
Andastra welkom Wat leuk we lopen gelijk Ik wacht ook op die knaller. Nog ff 2 daagjes wachten. En dan ga ik weer testen.
Welkom! Ook 17 dec😉. Ik ga morgen bellen voor een echo. Spannend! 4 maanden geleden had ik de afspraak ook staan en kon ik t weer afbellen...
Ah wat vervelend. Nou we moeten gewoon positief blijven. Kan je gewoon bellen voor een echo dan? Ik wil dat ook.
Zo hier naar het tuincentrum geweest en de achtertuin weer netjes gemaakt. Was het een heerlijk weertje voor Vind eerste echo zo spannend weer! Hoop dat ik tussen de 6/7 weken mag komen.
♥ Zwanger! ♥ - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 14 december 2013 - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 15 december 2013 - BellaNoa (26 jaar) Derde kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 15 december 2013 - Rachster ( ?? jaar) Tweede kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 15 december 2013 - Denisja (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 17 december 2013 - Andastra (26 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 17 december 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Amely86, 16 april eerste echo - Rachster, 26 april controle verloskundige + echo - BellaNoa, 1 mei controle verloskundige + echo - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo
@ Andastra, welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap Die knaller zul je vast krijgen over 2 dagen haha, wel dan even je testjes showen he, leuk! @ Lonny, geef jij ook even je gegevens door dan voeg ik je toe op de lijst @ Denisja, deze keer ga je niet afbellen!! @ Troelaa, daar was het inderdaad goed weer voor, ik moet even mijn moed bij elkaar rapen om de tuin weer netjes te maken Heb er altijd zo'n hekel aan @ Hier, mijn zusje is dit weekend bij ons blijven slapen en ze gaat vanavond weer naar huis. Ik kan niet wachten Het was gezellig maar ben ook blij dat ze weer gaat haha... pff zij is echt het toppunt van luiheid. Alles laat ze slingeren, nog te beroerd om een bordje in de keuken te zetten grrrr... Wilde ze kleren van mij hebben, dus we zoeken samen alles uit en ze past het en wat ze wil hebben ligt vervolgens in een hoek van mijn slaapkamer en mevrouw loopt gewoon weer naar beneden toe om op de bank te hangen!! Hele dag zit ze de kasten leeg te snaaien, heeft ze net een heel zak chips weggewerkt zegt ze 10 minuten later, wat gaan we dadelijk eten? Zo, dat was even mijn frustratie hahaha
Moet zeggen dat mijn man meer heeft gedaan als ik Een klein beestje en ik zit binnen Ow gezellig wuahaha!! Weet ze het wel al van jullie?
Troelaa, neeee ik ook hoor.. als ik een beestje zie dan ben ik ook al binnen Mijn moeder doet meestal mijn tuintjes en ik 'help' mee hahaha! Ja mijn zusje weet van de zwangerschap. Aangezien ik nog veel testen in huis heb, zit ze ook steeds van "doe nog een test!" ze vind het leuk om m vol te zien lopen en dat die tweede streep dan zo donker wordt Tja, haha! Gister middag dan dus nog die CB gedaan en vanochtend nog een Z&K. Gaat ze er foto's van maken haha
Ik wil ook mee doen! Mijn NOD is 22 april....dus ik hoop mee te mogen praten in dit topic..!! Gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap!!!
Ik denk dat je dan in het verkeerde topic bent Dat je bij de NOD lijst moet aanmelden Van mij mag je wel mee praten hoor, daar niet van, maar dit is voor al die zwanger zijn
@ Pietel, dankjewel! Ik hoop ook dat je hier mee kunt komen praten, zou gezellig zijn! Spannend deze tijd he? Heb je dan net je eisprong gehad? Hoeveelste ronde zit je nu?