Zo lijstje weer terug geloof ik. Troelaa van harte gefeliciteerd meid! Maak er een prachtige dag van! X Phar
@ Lonny, hele mooie test hoor @ Andastra, dat zat ik me van de week ook te bedenken ik had al een afspraak gemaakt bij 3w4d. Ach ja, je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn natuurlijk hahaha... @ Nathalie, oke dat is goed, succes
Dank jullie haha. Vandaag doe ik niks aan mijn verjaardag. Zondag komt wat familie en vrienden op de koffie/gebak Geef er niet zoveel om, om mijn verjaardag te vieren. Nog 1 weekjeeee pfffff hahaha.
Hoi meiden, Ik kom hier ook meekletsen. Vorige week ontdekt dat ik zwanger ben. Volgens mij ben ik 16 december uitgerekend. Vind het erg spannend! Voel mij wel zwanger, maar bij mijn vorige zwangerschap (tweeling) was alles veel sterker. Op zich is dat logisch, maar toch heel erg duimen dat alles goed gaat. Jullie allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap! Grtjs nijntje29
ik snap wat je bedoelt troelaa. ik doe ook bijna niks aan mijn verjaardag. ik hoop dat je vandaag toch een fijne en mooie dag zal hebben.
GEFELICITEERD Troelaa!! Ik wens je een hele fijne verjaardag. Je hebt er iig mooi weer bij!! Wij krijgen op dezelfde dag onze echo!! Precies nog een weekje!!
@Troela, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Je hebt in ieder geval mooi weer op je verjaardag @Joy, alvast gefeliciteerd met je mannetje!! @Lonny, wat een knaltest! Mooooi!! @Nijntje, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!! @Phar, de lijst ziet er weer prachtig uit!!
Lonny, wat een mooie test van MVM Nieuwe welkom en gefeliciteerd!! Dank jullie Idd heerlijk weertje vandaag.
gefeliciteerd troela... ) Thanx dat je mij er tussen wil zetten Salamander.. Ik ben bijna 5 week zwanger van mijn 2de kindje (ik heb een dochter van 10 jaar ) uitgerekend op 21 december en ik ben 32 afspraak heb ik nog niet gemaakt, wist niet dat ik al meteen kon bellen, dacht dat ik dat pas kon met een weekje of 6 , vanmiddag maar eens proberen een afspraak te maken bij de vk ) kan niet wachten