Goeiemorgen allemaal @Wendy, gefeliciteerd met je zwangerschap! Eindelijk na zo'n lange tijd!! Super zeg! Gezellig dat je hier mee komt kletsen @knuffie23, sorry dat ik niet meer gereageerd heb (op je CB digitest die ik wel wilde overnemen), maar ik heb besloten dat ik gewoon stop met testen en wacht op mn echo.. Nog 2 weekjes! Ik heb lekker weekend t/m dinsdag Dus dat komt helemaal goed! Zo even shoppen met mn dochtertje, het wordt onderhand tijd voor een zomerjasje! Fijne dag allemaal!
Dames, Wie heeft hier ook geen symptomen meer? Ik voel nu al 2 dagen niets, los van af en toe steken maar voor de rest helemaal niets. Ben zo bang
Anoniempje. Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor. Probeer te genieten meid. Kwaaltjes komen nog wel.
Ik ben zo onzeker omdat het 3.5 jaar bij ons heeft geduurd voor we eindelijk zwanger zijn. Ben zo bang dat het misgaat
@ anoniempje, ik heb ook uren/momenten dat ik helemaal niks meer voel, en ik snap waar je angst vandaan komt.. Vorige keer voelde ik de laatste paar dagen voor het mis ging niets meer, maar de vk en gyn zeiden dat dat bij een goede zwangerschap ook vaak gebeurt.. we moeten er maar het beste van hopen, meer kun je toch niet doen..helaas..
Goedemorgen lieve bezwangerde dames @ Anoniempje niet te druk om maken hoor..kwaaltjes komen en gaan bij de meeste meiden, sommige meiden hebben helemaal geen kwaaltjes aan t begin @ hier .. beetje raar om te vertellen maar erm.. vind sex op t moment niet zo leuk meer. orgasme deed pijn naderhand, blijft dit zo? Ook heb ik vannacht gehoest in mn slaap zonder het op te vangen dus tsjiiiiiiiing ... banden-groeipijn ... ging door de grond.. maar ebde langzaam weer wat weg. Heeft toch nog wel de hele morgen wat gezeurt.. nu eindelijk zo goed als weg. Ook heb ik nog 1 ovutestje gevonden.. moest ik natuurlijk ff uitproberen... heb nog nooit zo'n knaller gezien.. testlijn helemaal knalroze en vol .. controlelijn valt bijna niet op Voel me vandaag weer goed zwanger.. gister was ik de hele dag onzeker.. leuk he die hormonen! Ook heb ik mn eerste vreetbui-dag geloof ik.. heb net al 2 plakjes brood op en een beschuitje en vraag me af of ik nog een beschuitje pak haha... erg hoor. Allemaal een hele fijne, zwangervoelende genietende dag dames! X Phar
@anoniempje ik ben ook onzeker hoor! Nog 6 dagen en dan eindelijk onze 1e echo! @phar wij hebben ook al dagen geen sex. Geen zin in. Lichaam voelt anders, gewoon nu even geen behoefte aan. Tepels doen ook mega pijn. Vind jou eetbuien meevallen hoor! Ik heb echt vreetbuien. Dan zin in zoet, hartig, zout, snoep, blokjes kaas etc etc. Gister avond zei ik tegen ml, heb je ook zin in een broodje kroket? Hahaha toch maar niet gehaald
Die heb ik vanochtend gebeld, de assistente zei dat ze na haar spreekuur terug zou bellen dus begin van de middag. 2 mei lijkt nog zo ver weg
hoi hoi, Mag ik met jullie mee kletsen. Vanmorgen een test gedaan 4 dagen voor nod. En hij is positief Dit wordt ons 2de wondertje. Hopelijk blijft alles goed gaan!
ik durf me banner nog niet te veranderen. EErst maar eens wachten tot me nod. Heb al wel klachten: *pijn in de zij (had ik met mijn dochter ook) *erge honger *pijnlijke (.)(.) *s morgens vlagen van misselijkheid *vreemde hoofdpijn
Gefeliciteerd bumpie! Ik testte ook een paar dagen voor nod positief. Had mijn banner ook pas gemaakt na nod. Spannend hè! Ik vind elke zwangerschap weer super spannend!!!
@anoniempje, lastig he, die onzekerheid! Ik heb het ook erg hoor, na 2 keer een miskraam te hebben gehad. Ik heb wel last van kwaaltjes, maar blijf onzeker, bang dat ik mezelf voor de gek hou ofzo. Wachten op de eerste echo duurt lang, maar we slepen elkaar er hier doorheen!! @seks, is hier ook al even geleden Maar bij mij komt het meer omdat ik gewoon te moe ben 's avonds. Ga vroeg naar bed en als ML naar boven komt slaap ik al @vreetbuien, hier juist geen last van. Ik heb de hele dag een beetje een misselijk gevoel, dus niet zoveel zin in eten. @bumpie, ik had je al gefeliciteerd in het testen topic, maar bij deze nogmaals! En natuurlijk welkom hier!!
Al die kwaaltjes klinken bekend. Ik ben in vlagen super misselijk en dan heb ik weer een vreetbui, daarna natuurlijk weer misselijk! Haha! Seks vind ik op dit moment niet prettig, heb echt onwijs zere borsten. Als je er bij wijze van spreken al naar wijst doet het al zeer! Zeker als mijn baarmoeder zich aanspant doet het zeer, dus liever even geen seks (al is vl het daar niet altijd mee eens ) Hebben jullie ook last van meer puistjes? Ik had voor de zwangerschap best een mooie gladde huid en nu is mijn kin een heuvellandschap! Snik!
@mamael; ik denk dat iedereen die onzekerheid heeft. We gaan gewoon hier onze tijd beetje vermaken zodat de tijd hopen we sneller gaat
Hoi ladies, even inhaken op de zin in sex. Mijn libido is altijd al vrij hoog geweest en dat is nu niet veranderd, tis eigenlijk meer verhoogd Mijn borsten zijn gespannen dus extra gevoelig dus als mijn man ze aanraakt dan pen ik klaar voor een potje bedsport hihi