15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Mijn vriendinnen, onze ouders, mijn broer en schoonzus en mijn oma weten het wel. Aangezien het vorige keer misging is het okk wel fijn om dan opgevangen te worden.

Ik heb het idee dat mijn borsten wat geboeliger worden. En kan vanavond wel blijven eten.... Chocolade, zoute popcorn en nog trek! Maar ga zo lekker mn bedje in!

2. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Wouw ik heb ook weer wat nieuws. Ben uit mijn pan :xgegaan tegen mijn vriend. Helemaal om niks. :(We hebben echt bijna nooit ruzie. Zegt ie. Dit vergeten we gewoon. Het zijn je hormonen.:)

Toen was mijn zoon terwijl hij lopend zijn broek ophees tegen een muurtje aan gevallen van zijn slaapkamer. :$(Een echte stundman)Dikke bult op zijn hoofd. :$Spoedeisende hulp gebeld. Moet hem om de 2 uur voor de eerste 24 uur goed wakker maken. Nou hij is wakker en hoe. Die krijg ik voorlopig niet in slaap. Hij voelt zich prima en reageerd ook goed. En die bult is een stuk minder. Wat kan een mens toch schrikken.

Nou ik wil naar mijn bed. Ben al zowat de heledag moe en emo.
    Khebbhet wel een beetje gehad voor vandaag.
    Eens kijken of ik die kleine man toch nog rustig in slaap krijg.

Welterusten.

3. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Ojee. Sterkte met je zoontje!

En ja onze mannen moeten de komende maanden nog heel wat incasseren vrees ik ;).

Ik ga echt slapen!! Bye!

4. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hallo allemaal,

Het is me hier eigenlijk iets te druk, ik denk dat ik niet zo heel vaak meer langs zal komen. Ik mis gewoon te veel om goed mee te kunnen komen.

5. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    goedemorgen meiden
    sorry ik heb wel beetje terug gelezen maar nie alles hoor jullie gaan zo hard hihi

roosenzo pff jeetje sterkte meis

hier manloos weekend alleen valt me eigenlijk genees tegen moet ik eerlijk zeggen dacht echt dat ik niet zou slapen maar heb prima geslapen zoonlief was alleen beetje vroeg wakker
    babyboom opgenomen dus vanavond maar ff kijken nog geen tijd gehad om er ff rustig voor te gaan zitten
    zo met me ma hightea zin in
    ga ook straks 9mnd dagboek kopen vind ik leuk om bij te houden
    bij onze eerste heb ik een website gedaan maar doe ik nu niks meer mee is wel jammer eigenlijk
    verder lekker misselijk en me darmen zijn van slag
    en spanning voor de eerste echo mar moet nog ff een weekje wachten de 29ste pas

6. bumpie

bumpie Niet meer actief

Hier vanmorgen toch weer testje gedaan. Hij is net zo duidelijk als gister:D

Heb gister nog sensitesten besteld. Die teststrip is dikker kun je beter op de foto krijgen. IK had de testen die ik nu had van iemand gekregen. Bij mijn dochter testte ik altijd met sensitest.

Ik ben alleen 's morgens heel erg vroeg wakker... Herkennen jullie dat?

7. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    heb ik ook bumpie. voor de wekker al. vindt mn man ook leuk :p

wij gaan het nieuws vandaag vertellen aan mijn schoonouders en zwager en schoonzus! morgen mijn ouders. de rest moet nog even wachten tot de echo (eerdere berichten van mij misschien wel gelezen, dan begrijp je waarom ik nog niks aan broers/zwagers en (schoon)zussen van mijn kant vertel.
    heb er zo'n zin in! leuke verrassingen gemaakt

8. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, hoe is het hier? Gisteren lag ik lekker om 22:30 al in bed want ml had migraine (nu nog) wel al om 07:00 wakker. Heb al babyboom gekeken en ga zo lekker een boodschapje doen denk ik!
    Hebben jullie nog plannen?
    X

9. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Mijn kleine jongen gaat hartstikke goed. Die bult is echt een stuk minder geworden. En hij is behoorlijk actief.

Ik heb net gegeten. Jeeeetje het is geland hoor. Ben nu dus misselijk.

Babyboom daar zag ik gister een stukje van. Best een interresant programma.
    Is het allang op tv?

10. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Hier nog steeds geen kwaaltjes, vreemd! Hoop dat het ook niet zal komen, maar betwijfel het, bij mijn dochter was ik zooooooooo ziek!

11. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal,

@nieuwe zwangeren, gefeliciteerd allemaal weer!

@Lonny, het is wat he, die hormonen.. haha ik kom af en toe ook niet echt gezellig uit de hoek! Gelukkig dat het met je zoontje weer beter gaat, wel even schrikken!

@svv, leuk meid, hoe ga je het vertellen?? ;) Nieuwsgierig;)

@kwaaltjes, het wordt met de dag erger! Als ik even mn bed uit ga 's morgens vroeg om naar de wc te gaan, lig ik daarna een half uur misselijk in mn bed, zakt uiteindelijk wel weer af. ML smeert 's morgens brood voor me, zodat ik niet met mn hoofd de koelkast in hoef;) Als ik eenmaal gegeten heb moet ik nog even rustig blijven zitten en dan zakt de misselijkheid wel weer een beetje. Ik voel me gelukkig wel steeds zwangerder, de vorige keer voelde ik niks en ging het ook mis, dus ondanks dat het niet echt fijn voelt, ben ik toch blij dat ik iets voel;)

Fijne dag allemaal, hier wordt het een lekker rustig weekendje. Straks eventjes naar de markt, vanavond lekker patatjes eten en verder niks bijzonders!

12. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik heb nauwelijks kwaaltjes. wel nog steeds hele gespannen borsten en een beetje een misselijk gevoel als ik te lang niet eet. beetje moeier dan normaal maar niet noemenswaardig. Ben benieuwd of dat nog gaat opzetten...

13. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    en net na het moment dat ik vertel geen kwaaltjes te hebben ben ik in staat om mn bord brinta in de wc te deponeren. pfff... :(

14. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi dat is wel heel bizar, sterkte met de misselijkheid!

15. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    @svv ben je creabea geweest? Ben ook benieuwd!

@wij gaan zo naar Eindhoven. Mijn oma is 90 geworden en geeft een groot feest.
    Hoop dat ik niet misselijk wordt in de auto :(

@kwaaltjes moe moe moe!!

16. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    #1116 lonny, 20 apr 2013
    Laatst bewerkt: 20 apr 2013
    Oh jee meid. Hou het binnen he. Ik heb het ook zodra ik heb gegeten ben ik even misselijk. Maar het zakt gelukkig vrijsnel weer af.
    Ik vroeg me trouwens al af of je brinta mocht eten tijdens de zwangerschap. Ben heel voorzichtig geworden met eten van dingen. Maar het mag dus blijkt. Het land alleen niet zo goed begrijp ik.

Vandaag ga ik naar mijn ouders. Mijn oudste blijft daar een nachtje logeren. Moet nog even boodschappen doen en denk dan nog ff de speeltuin in duik met mijn jongste. Dan naar huis. De rest van mijn huishouden doen en dan plof ik op de bank en ga relaxen.zoiets heb ik in mijn hoofd om te doen. Maar er komt vaak weer wat anders tussen door.dus ben benieuwd hoe het gaat lopen vandaag.

17. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    geen Brinta :(
    Ik let eigenlijk nu alleen op geen alcohol, geen rood vlees, geen gerookte zalm uit een pakje en niet te veel koffie/thee.
    Zijn er nog veel andere dingen waar ik rekening mee moet houden?

@Rachster, veel plezier! 90 is een hele leeftijd!
    Als het bij ons goed gaat en opa's en oma's blijven in leven dan hebben we zo 5 overgroot opa's en oma's voor ons beebje! De oudste is nu 81, jongste 73.

18. bumpie

bumpie Niet meer actief

kaas van gepasteuriseerde melk mag je hebben. Dit zijn ook de meeste brie kaasjes in de winkel. Ook met leverworst moet je uitkijken zit te veel vitamine a in.

19. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Klopt dat wist ik inderdaad ook al. en ik heb gehoord dat je moet oppassen met kaneel

20. bumpie

bumpie Niet meer actief

Net naar de winkel geweest en had opeens enorme trek in vers geperste jus. Ik haal dat normaal nooit bij de plus. Dus nu lekker een fles meegenomen. En ik heb een lading fruit in geslagen. Normaal ben ik echt geen fruit eter

Deel Deze Pagina