Goedemorgen allemaal! @Dreamer2012, ik heb ook dat ik 's ochtends opeens vroeg wakker word! Maar ik denk dat het bij mij door de spanning komt. @Bumpie, ik zie zeker een streepje! Ik zie dat je afgelopen vrijdag ook hebt getest. Gefeliciteerd! Ik heb vanmorgen ook nog maar een testje gedaan. Ik vind het nog zo onwerkelijk allemaal! Vandaag gaan mijn vriend en ik naar Amsterdam. In een nieuw winkeltje had ik zo'n geweldig boek gezien voor zwangere vrouwen! Je houdt dan iedere dag bij hoe je je voelt, en je kan er van alles bij knippen en plakken. Mijn vriend had beloofd dat als ik zwanger zou zijn, ik het boek zou krijgen Verder lekker bij de Marks and Spencer lunch halen en lekker genieten van het weer en elkaar. Fijne dag allemaal!
Gefeliciteerd bumpie! En mooi een duidelijkere streep nog verhoefem! Ik heb geen testen meer in huis maar ga er morgen nog wel 1 halen denk ik . Al was mn eerste al heel duidelijk! Hoe plaats je een foto?
Zo ik ben er weer, straks is even terug lezen, als ik t nog bij kan lezen haha. Net gehoord dat mijn schoonzusje ook weer zwanger is, de vorige keer waren we ook samen zwanger en ben ik 8 weken eerder bevallen, nu is zij 2 of 3 weken eerder. Vind het eigenlijk helemaal niet leuk om weer samen zwanger te zijn. Zij is 13 jaar ouder en het 4e kindjes, maar ze weet altijd alles beter. Kon me de vorige keer daar zo aan irriteren en dat gaat nu vast weer gebeuren. Zij vond dat ik er al zo mee bezig was terwijl ik pas 5 weken ben, heb alle afspraken al staan, zij niet, daar is ze allemaal heel nuchter in. Vreselijk...
Goedemorgen meiden. Bah bah, wat heb ik wederom slecht geslapen. Niet fijn. En mn hoofd voelt alsof ik een enorme kater heb. Wat natuurlijk niet zo is. Of zouden ze in Wieckse Witte 0,0% stiekem toch alcohol hebben gedaan? En ik ben mega verkouden. Ook niet leuk. Vandaag heb ik vriendinnendagje. Ik werd de afgelopen dagen al door hen gebeld of ik al iets wist aangezien ze goed op de hoogte zijn van mijn IUI-traject. Ik heb ze maar voorgelogen maar vandaag vertel ik het ze. @verhoefem: wat voor boek had je gezien?
@Dreamer2012, je gaat naar 'plaats reactie' dus niet 'snel reageren'! Als je naar beneden scrolt, zie je staan 'beheer bijlagen' in het roze. Daar kan je een foto toevoegen. Ik zal laten weten hoe het boek heet! Ik weet het even niet meer. @Denisja, ohhhhh ik kan me helemaal voorstellen hoe vervelend dat is. Als ze weer een opmerking maakt, zou ik gewoon heel duidelijk maken dat iedere zwangerschap anders is en iedereen het op een andere manier aanpakt! Brrr...ik kan ook helemaal niet tegen betweters.
mijn man zegt dat ik mijn buikje maar eens moet gaan meten 's morgens is het gewoon plat, zoals altijd. 's avonds is ie echt dikker! dat zijn mijn darmen toch? gisteren mijn schoonouders, zwager en schoonzus verteld! ze waren super blij! we hadden een smoes nodig om te komen voor het feestje en ze hadden onze partytent, dus zei dat er een onderdeel miste een dat we die wel zouden brengen. ze leefden echt heel erg mee, dus vroegen regelmatig of we al meer wisten of dat medicijnen aansloegen. ik kon twee keer zeggen dat mijn test negatief was, maar ik dacht na drie keer trappen ze daar niet meer in. dus gezegd dat ik ongesteld was geworden. mijn man gaf de romper (zie foto pagina 114) aan zijn broer en eerst: oh ja leuk, tot hij de tekst zag: ECHT?! en zijn vrouw: JE HEBT GEWOON GELOGEN! daarna naar schoonouders gegaan en zij waren ook heel blij voor ons. hadden zich toch wel zorgen gemaakt de laatste tijd. meteen van allemaal cadeautjes gekregen (zwitsal, rompertje 'i'm so cute', speen 'i love mama' en de babybox die op bijzondere wijze, onbesteld maar wel op naam, bezorgd werd. vandaag aan mijn ouders vertellen!
Goedemorgen dames! Zoooo, waren laat thuis gister. Kleintje ging om 22.00 op bed en vanochtend om 9:00 weer wakker dus we hebben heerlijk uitgeslapen! Tis mooi weer dus vandaag maar even naar het bos! @bumpie mooie testen hoor. Ik denk dat ze over een paar dagen donkerder worden. Nog 4 daagjes en dan onze echo!!! Waarom gaat de tijd zo langzaam? Ik wil het goede nieuws graag vertellen aan de familie!
Bij mijn eerste zwangerschap hadden wij het ook vrij vroeg verteld tegen me familie, en toen ik zei meteen gestopt met de pil, dus we scheelden toen 10 weken, ik 1 week overtijd en zij 1 week eerder bevallen. Toen ik zwanger was en een miskraam kreeg heeft ze met niet eens gefeliciteerd of een berichtje hoe het met me ging na die mk. Achteraf hoorde ik dat ze het " vreemd" vond dat ik alweer zwanger was. Mijn kindjes hadden dan 1 jaar en 10 maanden gescheeld. Zij is de dag nadat ik mijn mk kreeg gestopt met de pil. Maar mijn idee om mij voor te zijn. Nu is ze dus iets eerder uitgerekend en schelen haar jongste straks 1 jaar en 11 maanden. Snappen jullie er nog???
@Denisja Ik kan me goed voorstellen dat dit niet altijd leuk ik. Gewoon niet naar luisteren al is dit makkelijker gezegd dan gedaan. @Nieuwe amai er zijn er veel bijgekomen. Dikke proficiat allemaal! @ mezelf Ik heb het gisteren tegen mijn zus gezegd. Ze had het niet verwacht en moest zelfs huilen. Ze was heel blij. Ik heb nog en zus maar tegen haar en de rest van de familie zwijg ik nog even! Ik denk tot na de eerste echo. Of soms denk ik zelfs tot de 12 weken. Heb zo een bang dat er iets mis gaat. Hier verder nog enorm veel pijn in mijn rug. verder zeer weinig en hier word ik nog steeds heel onzeker van. Ik ben ook een dagboek begonnen ik denk dat het wel leuk is voor later. Hie gaan we vandaag niet zo veel doen denk ik. Langs de ene kant heb ik ook geen zin in iets maar langs de andere kant heb ik ook geen zin om thuis te zitten. Och ja Ik ga de was maar eens ophangen. groetjes
Hier begint de misselijkheid toe te slaan, bah! Hopelijk blijft hij binnen de perken. Als ik jullie zo hoor over naar het bos gaan enzo, ben ik echt wel jaloers, want het enige waar ik zin in heb is om onder een dekentje op de bank te liggen
Ik ben wel benieuwd wat dat voor boek is wat jullie gaan kopen, lijkt me leuk!! Heb je een naam en kun je het alleen daar kopen? Heel nieuwsgierig
Als ik het boek vanmiddag heb maak ik er meteen een foto van en zet ik het hier op het forum Toen ik de titel nog wist, ben ik eens gaan zoeken en ik zag dat hem ook gewoon op bol.com hadden volgens mij!
@svv wat leuk zeg al die enthousiasme!! hier durft niemand meer zo spontaan te zijn.... Eerst maar eens afwachten. Jammer maar begrijpelijk. Bedankt voor de uitleg Verhoefem. Zal straks mijn test plaatsen. @ rachster over 4 dagen al!! Haha ik nog wachten tot 7 mei dus als je het vergelijkt gaat het snel voor jou! Ik voel me echt alsof ik elk moment ongi wordt..... Last van onderrug, hoofdpijn en buikpijn en steeds meer puistjes. Pffffff
Goedemorgen, heb wel terug gelezen/meegelezen maar idd weer lekker veel gekletst. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap dit dagboek gekregen. Ook erg leuk om bij te houden en kun je ook van alles inplakken en stoppen (ff snel foto met cam gemaakt)
@Andastra ja voel me goed vandaag. Nog wel een beetje moe maar de zon schijnt zo lekker! T is moeilijk om vandaag binnen te blijven Erg vervelend dat je zo misselijk bent. @boek Ik ben erg benieuwd naar het boek. Die van troelaa lijkt me ook leuk! @dreamer ja 4 dagen is dan nog te overzien maar elke dag duurt te lang! Wil zo graag weten of alles goed is!
Goedemorgen allemaal, Heb niet alles teruggelezen, maar zag wat testen voorbij komen. Gefeliciteerd nieuwe zwangeren Leuke cadeau's voor de familie Toen ik me ouders vertelde een shirtje voor me moeder met als tekst "oma's lieveling" en slabbertje voor me vader "toevallig heb ik de allerliefste opa" Ze vonden ze heel leuk hihi
@dreamer ja dat kan jammer zijn maar inderdaad wel begrijpelijk. Ik vind trouwens dat jij ook niet lang hoeft te wachten! Ik ben pas een week later aan de beurt, maar zie dat ik wel een paar dagen verder ben. Gek eigenlijk hoe verschillend het kan zijn per vk. Ik had expres een week gesjoemeld in de hoop dat ik een week eerder kon komen dan bij de gyn, maar kwam in dezelfde week uit (dus anders nog een week later!) Achja... op een dag ben ik ook aan de beurt Ik voel gelukkig zo nu en dan nog een steekje en merk dat ik het zware tillen voel, als ik een beetje in een rare houding sta. Verder zijn mijn kwaaltjes eigenlijk een beetje weg (AFKLOPPEN)! Vanaf dag 1 veel gevoeld en best heftig soms ook, maar nu slechts wat steekjes af en toe...
Het negenmaandendagboek van pauline oud is ook erg. Leuk ik heb voor mijn dochtertje baby's eerste jaar en van 1-4 jaar ook. Dus nu ga ik deze aanschaffen. Volgende week maar eens bestellen