15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

Hier vanmiddag kraamschudden! Heb er zin in. Gelukkig drink ik nooit alcohol dus daar kunnen ze het nu niet aan zien.

Me buuf had het gisteravond in de gaten. Ze had speciaal filet gehaald. Ze zegt jij geen filet american eten dan ben je echt zwanger. Dus het haar gezegd en dat ze wel haar mond moest houden. En ze heeft het beloofd.

Net een heel stuk gewandeld met Mirthe! Heb gewoon weer energie zo fijn. Heb me ander half jaar belabberd gevoelt. Vele onderzoeken gehad en ze kunnen er niet achter komen wat het is. Nu ik zwanger ben en andere hormonen in me lichaam heb voel ik me opeens veeel beter! Fijn.:D

2. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Kraamschudden?

3. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames!

Ik ben gister met het feestje aardig weggekomen. Ik heb 1 glas wijn aangepakt (na aandringen) en heb die op den duur bij de WC weggemoffeld en 1 biertje en die heb ik weer weggeven. Dus denk dat ik ze wel aardig om de tuin heb geleid.

Vanmiddag ga ik even naar de stad om ook even te kijken voor een zwangerschaps/9maanden dagboek.
    Vind het wel leuk om dat allemaal bij te houden en op te schrijven.

En hoop dat de zon nog wel wat meer zijn best gaat doen, dan ga ik er nog even lekker in zitten.

4. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Goede middag dames.

Allereest gefeliciteerd nieuwe zwangeren.

@denisja. Niet naar luisteren meid. Gewoon het ene oor in en het andere oor uit.
    Wat mij moeder wel eens zegt met dit soort dingen is. Gewoon klantvriendelijk blijven en niks van aantrekken.

@gfh. Hoop dat je je snel weer beter voelt en dat je nog even wat slaap in kan halen vandaag. Veel plezier met vertellen.

@svv. Wat een leuke reacties meid op de rompertjes enzo.

@andastra. Hier ook met vlagen flink misselijk. Gisteravond begon het toen ik mijn bed in ging. Kon dus niet blijven liggen. Ben maar weer naar beneden gegaan. Cracker erbij. Werkte niet. Toen na een paar slokjes cola(wat goed kan helpen tegen misselijkheid) zakte het best snel af. Vanmorgen was ik weer misselijk. Na het ontbijt. Weer een paar slokjes cola. En dat werkt tot nu toe echt goed.

5. Chantal8

Chantal8 Lid

21 apr 2013
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai! Allereerst Van harte allemaal!! :)

Ook ik ben eind december uitgerekend.

Omdat ik het aantal aanstaande mama's hier erg groot vind en ik vrees dat ik hrt hier niet kan bijhouden, heb ik een kleinschaliger topic geopend: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/435514-20-dec-t-m-26-dec-2013-mamas-kleinschaliger-kletscluppie.html#post14933940

ivm bekenden net een nieuw account aangemaakt, het moet nog even geheim blijven.

Wie binnen de datum 20 tm 26 december valt en ook fijner vind om kleinschaliger te kletsen: wees welkom!

6. verhoefem

verhoefem Lid

30 dec 2012
    96
    0
    0
    Noord-Holland
    Voor degene die benieuwd zijn naar het boek dat ik heb gekregen, zie de foto's! Ik ben er echt superblij mee; ik heb er zelfs al in geschreven. Het is heel uitgebreid; er zitten ook stickers in, uitgebreide informatie over je zwangerschap en hele leuke vragen om te beantwoorden.

Bijgevoegde bestanden:

7. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi meiden,
    De meesten hebben nog niet heel veel last van kwaaltjes he? Ik ook niet zoveel, mijn borsten zijn pijnlijk, ik heb zo nu en dan een vlaag van misselijkheid en ik ben wat vermoeider dan anders. Morgen intake van moeders voor moeders, nog drie en een halve week tot mijn echo. Voor degenen die deze week al mogen: spannend, veel plezier! Ouders en schoonouders waren gisteren erg enthousiast!

8. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Aaaargh, nieuwe ergernis: mijn schoonouders wonen ver van ons (gelukkig :D ) dus die zien we maar een keer per maand en zaterdag komen ze naar ons. Maar uitgerekend nu hebben ze gevraagd of de tante en nonkel (en ik vind die nonkel een creep) van mijn man ook mee mogen :x

Ik wou dat de ruime familie pas aan 12 weken weet dat ik terug zwanger ben, en een hele dag met die mensen hou ik niet vol, voel me veel te ellendig, dus ze gaan dat doorhebben.

Bah :x

En ik kan moeilijk zeggen dat ze niet meemogen he, want dan vragen ze gegarandeerd waarom!

9. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL

Waauw die ziet er super leuk uit zeg. Weet je een naam of merk?

10. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Een foto van mijn eerste en enige test, twee dagen overtijd.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34 KB
      Weergaven:
      5
  11. verhoefem

verhoefem Lid

30 dec 2012
    96
    0
    0
    Noord-Holland
    @mootje1982, bol.com | 9 maanden zwangerschapsplakboek, Gerard Janssen & Halkes Claudette | Boeken...

@Andastra, hmmmm lastig. Is het geen idee om je door deze dag heen te slepen en dan snel bij je schoonouders langs te gaan? Ik zit in een soortgelijke situatie; mijn vriend en ik willen het onze ouders na de eerste echo gaan vertellen. Maar we willen broers, zussen, ooms, tantes etc. het ook pas vertellen na 12 weken. Ons probleem is alleen dat mijn schoonzus tijdelijk bij mijn schoonouders woont, en ze nemen haar ook overal mee naartoe. Dus we moeten even bedenken hoe we apart met ze af kunnen spreken. Want als we mijn schoonzus niet uitnodigen voor een etentje ofzo, is ze zeeeer beledigd.
    En als je echt geen zin om ze over de vloer te krijgen, moet je gewoon eerlijk zijn naar je schoonouders toe. Dan zeg je dat je er eigenlijk niet op gerekend had en dat jullie je juist zo hadden verheugd om af te spreken met z'n viertjes. De volgende keer mogen ze absoluut wel meekomen. Dat klinkt toch niet onaardig?

@Dreamer2012, ziet er goed uit meis!!! Wil je binnenkort nog een testje gaan doen?

12. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    @andastra wat vervelend! Waarom mag je ze niet?

@dreamer mooi testje hoor!

Ik ga vroeg op bed. Het bos was leuk maar ook vermoeiend.
    Net ff film gekeken dus zo tijd voor mijn bedje :)

13. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Jaaa ik wil nog wel een x testen komende week. Kijken of hij donkerder is. En gewoon nog een keer de bevestiging :)

14. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Jeetje wat wordt hier veel gekletst.

Hier willen we weer proberen het pas na de eerste echo te vertellen.
    Mijn ouders v weten het al wel. Ik zie hen elke dag dus ze hadden het al door.
    Mijn schoonouders vertellen we het nog niet omdat zij hun mond niet kunnen houden. En aangezien we in een klein dorp wonen. Willen we dat niet riskeren:p

Hier geen kwaaltjes behalve een beetje sneller moe
    Op het moment loop ik bij een dietiste ben al zon 13 kilo kwijt,
    Ik mag mijn eetschema aanhouden tot halverwege de zwangerschap en dan past ze het aan. Dus hopelijk ga ik deze keer niets aankomen.

Verder probeer je van niemand iets aante trekken. Ieder doet het op zijn eigen manier toch

15. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Hoever ben je nu prutske?

16. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Jullie zijn weer druk geweest :)

Dreamer, pff herkenbaar van dat slechte slapen, ik heb er ook onwijs last van en dan ben ik ook vroeg wakker. Maar mn allergie speelt ook weer op dus morgen ff huisarts bellen voor een andere neusspray (mn eigen mag ik nu niet meer).

Svv, fijn dat ze zo enthousiast hebben gereageerd!

verhoefem wat een mooi boek! Wie weet ga ik die ook wel bestellen... ik heb het gisteravond trouwens goed volgehouden, waren om kwart voor 12 thuis! Heb wel flink zitten gapen maar goed, volgens mij is ze verder niks opgevallen.
    Vandaag wel echt super moe! En emotioneel! Pff heb wel 3 jankbuien gehad haha....
    We hebben het nieuws vandaag aan mijn ouders verteld en die reageerden heel enthousiast! Dat was zo'n fijn gevoel! Dat geeft mezelf ook meer blijdschap. Ze zeiden ook dat ik moet proberen mn zorgen om een nieuwe baan los te laten. Dat het wel goed komt. En dat is natuurlijk ook zo. :)

17. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Volgens mij ben ik nu 4 weken en 2 dagen.zolang is het in ieder geval geleden dat ik de laatste pil heb genomen. Wij zijn echt de meest gezegende mensen want ook bij de eerste was het ook in een keer raak.

18. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Nou dan ben je zeker gezegend! Fijn!

Hebben jullie al last van buikkramp tijdens/na sex of orgasme? Had dit vorige keren wel maar nu voel ik niks.

19. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Fijne nachtrust allen!

20. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Vorige week na een orgasme heeeeeeel erg.. bleef paar uur nadien zeuren.
    Gister na orgasme niet echt gelukkig.. begon al bang te worden voor sex hihi.. of iig de orgasme.

X Phar

Deel Deze Pagina